Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 januari 2012, 19:46   #1
tonlee
Junior Member
 
tonlee's schermafbeelding
Standaard modem CISCO EPC3925 resetten hoe

Ik heb net de nieuwe modem Cisco EPC3925 via Ziggo.
Ik heb de modemnaam en modemwachtwoord veranderd via advanced settings. Helaas toen ging het mis.
Midden in dit proces ging de modem terug naar het inlogscherm en hij herkent nu mijn nieuwe naam en wachtwoord niet meer. Ook de standaardnaam herkent hij niet meer.

Hoe kan ik dit verhelpen? Harde reset van de modem? Hoe moet dat en mag dat zo maar.
Ik hoop dat iemand mij heer mee verder op weg kan helpen.

Ton
tonlee is offline  
Oud 3 januari 2012, 20:05   #2
Poupou
Senior Member
 
Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonlee Bekijk bericht
Hoe kan ik dit verhelpen? Harde reset van de modem? Hoe moet dat en mag dat zo maar.
Ik hoop dat iemand mij heer mee verder op weg kan helpen.

In de Gebruikershandleiding staat het volgende (bij omschrijving achterpaneel, punt 9):

RESET—Als deze knop kort wordt ingedrukt (1-2 seconden), wordt de EMTA opnieuw opgestart. Als de knop langer dan tien seconden ingedrukt wordt gehouden, worden eerst de fabrieksinstellingen hersteld en wordt de gateway vervolgens opnieuw opgestart.

VOORZICHTIG:
De Reset-knop dient uitsluitend voor onderhoudsdoeleinden. Gebruik deze knop niet tenzij u hiertoe opdracht krijgt van uw kabel- of telefoonserviceprovider. U raakt dan namelijk mogelijk alle modeminstellingen kwijt die u had geselecteerd.
Poupou is offline  
Oud 3 januari 2012, 20:35   #3
tonlee
Junior Member
 
tonlee's schermafbeelding
Standaard

Dan zal ik die knop nog langer gaan indrukken want er gebeurt niets. En als er wat gebeurt zijn dan de instellingen zoals de modem bij mij is afgeleverd met de daarbij behorende instellingen zoals initiele usernaam en password?
tonlee is offline  
Oud 3 januari 2012, 20:47   #4
Poupou
Senior Member
 
Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonlee Bekijk bericht
Dan zal ik die knop nog langer gaan indrukken want er gebeurt niets. En als er wat gebeurt zijn dan de instellingen zoals de modem bij mij is afgeleverd met de daarbij behorende instellingen zoals initiele usernaam en password?
Alle originele gegevens staan op de witte (Ziggo) sticker op de onderkant van de modemrouter. Verder kan ik je niet helpen helaas.
Poupou is offline  
Oud 4 januari 2012, 12:10   #5
tonlee
Junior Member
 
tonlee's schermafbeelding
Standaard

Het is gelukt om de zaak te resetten en het werkt weer naar behoren.

Bedankt.
tonlee is offline  
Oud 4 januari 2012, 12:28   #6
Poupou
Senior Member
 
Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonlee Bekijk bericht
Het is gelukt om de zaak te resetten en het werkt weer naar behoren.

Bedankt.
Goed zo, bedankt voor de terugkoppeling.
Poupou is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl