Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 september 2011, 20:33   #1
PetraLaptop
Junior Member
 
PetraLaptop's schermafbeelding
Standaard geen internettoegang

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe laptop. Sinds de aanschaf daarvan heb ik af en toe internet. Vaak geeft hij aan wel verbonden te zijn, maar geen internettoegang te hebben. Dan krijg ik het gele driehoekje met uitroepteken in beeld terwijl de verbindingssterkte in orde lijkt te zijn. De desktop en oudere laptop geeft geen problemen met de verbinding. Monteur van ziggo heeft er naar gekeken en het personeel van de winkel waar ik hem gekocht heb, maar blijven met het vingertje naar elkaar wijzen. Alles lijkt in orde te zijn, maar toch blijf ik problemen houden met de verbinding.
Wij hebben een linksys router van 1,5 jaar oud.
Ik weet even geen oplossing meer. Iemand een idee, want ik word er een beetje moedeloos van.
PetraLaptop is offline  
Oud 29 september 2011, 09:00   #2
mesa57
Senior Member
 
mesa57's schermafbeelding
Standaard

Je kunt eens proberen als je de beveiliging in de linksys router uitzet, of het dan wel werkt.
__________________
Animum debes mutare, non caelum
mesa57 is offline  
Oud 1 oktober 2011, 11:47   #3
PetraLaptop
Junior Member
 
PetraLaptop's schermafbeelding
Standaard

al geprobeerd. Geen verschil. Router ook al gereset.
PetraLaptop is offline  
Oud 1 oktober 2011, 12:08   #4
mesa57
Senior Member
 
mesa57's schermafbeelding
Standaard

Het personeel van de winkel kan niet naar Ziggo verwijzen, want het gaat om een linksys router. En die valt niet onder Ziggo.
Ik zou zeggen, ga een googlen op specifieke problemen van jouw merk/type laptop met jouw merk/type router.
__________________
Animum debes mutare, non caelum
mesa57 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl