Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 september 2011, 15:42   #1
sgsbk
Junior Member
 
sgsbk's schermafbeelding
Angry Uitzending gemist doet het niet

Ik probeer Uitzending Gemist te kijken, maar ook Films, Series, etc, en dit alles doet het niet. Als bijvoorbeeld kies voor TV Gemist, en daarna kies voor Uitz. Gemist, verdwijnt de tekst en gebeurt er vervolgens niets meer. Na een poos komt er een oranje schermpje 'Netwerkfout - Probeer het later opnieuw. Druk op 'Terug' om terug te gaan.''.

Interactieve televisie vandaag al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Ik heb TV Extra en een Cisco 8455DVB, waar je ook mee op kunt nemen.

Als ik kijk bij 'Status Interactieve Televisie' staat er bij 'Status installatie' Bezig... Bij 'Retour pad - Intern kabelmodem, bij IP adres STB 192.168.100.10 en bij IP adres kabelmodem - 0.0.0.0. Bij Serving area staat <none>.

Kan iemand mij helpen?

Laatst gewijzigd door sgsbk; 14 september 2011 om 15:55
sgsbk is offline  
Oud 19 september 2011, 11:47   #2
Martijn84
Junior Member
 
Martijn84's schermafbeelding
Standaard

Heb ik ook gehad, waarschijnlijk is het signaal niet sterk genoeg. Controleer even goed de versterker, wandcontactdoos, etc. De verbinding is heel gevoelig, dus al die kabeltjes moeten echt helemaal aangedrukt zitten.

Als het niet lukt even Ziggo bellen, dan sturen ze een monteur langs.
Martijn84 is offline  
Oud 20 september 2011, 13:45   #3
Ziggo Webteam Erwin
Member
 
Ziggo Webteam Erwin's schermafbeelding
Standaard Uitzending gemist doet het niet

In dit geval krijgt de ontvanger geen ip en geen serving area toegewezen.

Is de installatie wel compleet? heeft u de 1 gats wandcontactdoos en de versterker geplaatst?

Wie heeft deze installatie gedaan?

Ik hoor graag van u.
__________________
Erwin - WebCare Team van Ziggo
Ziggo Webteam Erwin is offline  
Oud 20 september 2011, 22:05   #4
piotje
Ziggo Monteur
 
piotje's schermafbeelding
Standaard

kan je misschien een foto maken van de aansluiting
een foto zegt meer dan 1000 woorden
gr, piotje



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sgsbk Bekijk bericht
Ik probeer Uitzending Gemist te kijken, maar ook Films, Series, etc, en dit alles doet het niet. Als bijvoorbeeld kies voor TV Gemist, en daarna kies voor Uitz. Gemist, verdwijnt de tekst en gebeurt er vervolgens niets meer. Na een poos komt er een oranje schermpje 'Netwerkfout - Probeer het later opnieuw. Druk op 'Terug' om terug te gaan.''.

Interactieve televisie vandaag al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Ik heb TV Extra en een Cisco 8455DVB, waar je ook mee op kunt nemen.

Als ik kijk bij 'Status Interactieve Televisie' staat er bij 'Status installatie' Bezig... Bij 'Retour pad - Intern kabelmodem, bij IP adres STB 192.168.100.10 en bij IP adres kabelmodem - 0.0.0.0. Bij Serving area staat <none>.

Kan iemand mij helpen?
piotje is offline  
Oud 22 september 2011, 17:50   #5
kamphajm
Senior Member
 
kamphajm's schermafbeelding
Standaard

Bij mij worden wel netjes IP-adressen toegewezen en ook een serving area. Kan de catalogus ook raadplegen, maar verder dan dat kom ik niet. Code J, netwerkfout.... Ik zie in dit forum dat meer mensen hier last van hebben.
Er zijn geen storingen gemeld in mijn postcodegebied (6137) en de monteur heeft alles geinstalleerd; volgens hem ligt het probleem bij Ziggo.
kamphajm is offline  
Oud 4 oktober 2011, 20:12   #6
h.dewinter
Junior Member
 
h.dewinter's schermafbeelding
Standaard netwerkfout Ziggo uitzending gemist

Vorige week de PVR van Cisco geinstalleerd en updaten van de software lukte niet, dus maar niet geupdated. Ondanks werkte alles bijna 1 week na behoren tot de update alsnog automatisch werd binnengehaald. Vanaf deze tijd geen uitzending gemist en het beruchte oranje vakje met "netwerkfout, probeer later nogmaals". Nu alles naar fabrieksinstellingen teruggezet en alles werkt weer !!!!!
Nu weer uitzending gemist maar betalen via RTL uitzending gemist is natuurlijk belachelijk. Via internet/PC is het gratis en bij Ziggo vet betalen. Via ned 1, 2 en 2 staan er geen uitzendtijden bij, erg lastig, zo kom je bijv. 5 of 10x journaal tegen maar van welk tijdstip staat er niet bij.
Verder goed tevreden.
h.dewinter is offline  
Oud 7 oktober 2011, 16:11   #7
monica1950
Junior Member
 
monica1950's schermafbeelding
Standaard

heb inmiddels ook een cisco interactieve recorder.
uitzending gemist heeft 1 keer gewerkt, krijg nu ook steeds de melding: netwerkfout.
ziggo bellen helpt niet, zij zijn zo druk, dat ze afraden te wachten aan de telefoon.
monica1950 is offline  
Oud 10 oktober 2011, 12:46   #8
Charley1
Junior Member
 
Charley1's schermafbeelding
Standaard

Hier heeft uitzending gemist het altijd prima gedaan, maar al een paar dagen niet meer. Ook het oranje scherm met 'Netwerkfout'. In de tussentijd is er niks veranderd aan bekabeling enzovoort.

Iemand een idee?
Charley1 is offline  
Oud 11 oktober 2011, 20:02   #9
c.gargosky
Junior Member
 
c.gargosky's schermafbeelding
Standaard Uitzending gemist

Bij mij werkt on demand en uitzending gemist ook niet meer. Vorige keer al alles opnieuw geinstalleerd. Helaas werkt dat deze keer niet meer! Geen idee waar het aan ligt. Ik krijg alleen de melding: wacht tot afspelen begint. Helaas begint er niets.
c.gargosky is offline  
Oud 11 oktober 2011, 20:08   #10
c.gargosky
Junior Member
 
c.gargosky's schermafbeelding
Standaard Uitzending gemist

Ik heb nog een keer alle aansluitingen nagelopen en nu werkt het wel...
Voorlopig opgelost!
c.gargosky is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand


Labels
tv gemist



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl