Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 september 2011, 14:22   #1
droopy34
Junior Member
 
droopy34's schermafbeelding
Standaard inloggen in modem

Goedemiddag...
Ik kan tot mijn grote verbazing, niet meer inloggen in mijn modem...
Het betreft een öude"motorola SBV5120E...
Benaderen lukt wel, alleen admin en motorola werkt niet meer...

Iemand een idee ?

gr

Rob
droopy34 is offline  
Oud 5 september 2011, 15:19   #2
Hepyro
Member
 
Hepyro's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door droopy34 Bekijk bericht
Goedemiddag...
Ik kan tot mijn grote verbazing, niet meer inloggen in mijn modem...
Het betreft een öude"motorola SBV5120E...
Benaderen lukt wel, alleen admin en motorola werkt niet meer...

Iemand een idee ?

gr

Rob
Ziggo heeft de login gegevens aangepast, ik was afgelopen weekend bij iemand die precies hetzelfde modem heeft en na een reboot kon ik niet meer inloggen met de standaard gegevens. Dit is ook gebeurd met sommige Ubee modems, blijkbaar geldt dit nu ook voor de Motorola modems?
Hepyro is offline  
Oud 7 september 2011, 13:47   #3
droopy34
Junior Member
 
droopy34's schermafbeelding
Standaard

dat blijkt...
inmiddels telecom gehad met Ziggo..
" U heeft er toch niets in te zoeken" was het antwoord..
Ik wacht nog steeds met smart op mijn nieuwe modem router...

Schiet niet op...

tnx voor de reactie..

Rob
droopy34 is offline  
Oud 7 september 2011, 17:30   #4
Marinier1987
Junior Member
 
Marinier1987's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door droopy34 Bekijk bericht
dat blijkt...
inmiddels telecom gehad met Ziggo..
" U heeft er toch niets in te zoeken" was het antwoord..
Ik wacht nog steeds met smart op mijn nieuwe modem router...

Schiet niet op...

tnx voor de reactie..

Rob
Meen je dat nou serieus Rob?
Was dat de reactie van Ziggo?

Ik ben zelf ICT-er van beroep en ik heb er ook altijd mee gewerkt. Risico daarin is natuurlijk, mocht je iets aanpassen dan was het mijn schuld.

Verder een belachelijk reactie van telcom
Marinier1987 is offline  
Oud 8 september 2011, 08:16   #5
droopy34
Junior Member
 
droopy34's schermafbeelding
Standaard

tja...
Ik heb ook opgehangen, werd een beetje geirriteerd, mede omdat
de levering van de nieuwe modem/route ook niet opschiet...
Iedereen in de buurt heeft hem al, behalve....


gr

Rob
droopy34 is offline  
Oud 10 september 2011, 18:39   #6
Rood_kapje
Inactieve account
 
Rood_kapje's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marinier1987 Bekijk bericht
Meen je dat nou serieus Rob?
Was dat de reactie van Ziggo?

Ik ben zelf ICT-er van beroep en ik heb er ook altijd mee gewerkt. Risico daarin is natuurlijk, mocht je iets aanpassen dan was het mijn schuld.

Verder een belachelijk reactie van telcom
Tja, mijn schoonzoon is ook ICT er en die heeft iets met een naald ingedrukt zodat de modem gereset wordt en hij een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Hoor je dan toch te weten

Dat was dan een Ubee 3200 hoor.
Rood_kapje is offline  
Oud 25 oktober 2011, 12:51   #7
pietsnot
Junior Member
 
pietsnot's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood_kapje Bekijk bericht
Tja, mijn schoonzoon is ook ICT er en die heeft iets met een naald ingedrukt zodat de modem gereset wordt en hij een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Hoor je dan toch te weten

Dat was dan een Ubee 3200 hoor.
leuk verhaaltje,
maar een [harde] reset op de SBV5120E brengt het user/passwd niet terug naar z'n defaults
pietsnot is offline  
Oud 25 oktober 2011, 14:28   #8
Rood_kapje
Inactieve account
 
Rood_kapje's schermafbeelding
Standaard

Vreemd, bij mij wel. met ziggo draadloos kon ik er weer in en kon het password veranderen en toen alles opnieuw ingesteld zoals veranderen van kanaal. Geen problemen meer gehad.
Rood_kapje is offline  
Oud 25 oktober 2011, 16:33   #9
Ziggo WebTeam Jelle
Senior Member
 
Ziggo WebTeam Jelle's schermafbeelding
Standaard

Zover bij mij bekend kun je er alleen een bepaalde frequentie in wijzigen (wat kan resulteren in een slecht tot niet werkende verbinding) en je kunt de modem enigzins uitlezen. Verder niets. Waarom zou je er toegang tot willen hebben?

Daarnaast snap ik natuurlijk dat de reactie van de klantenservice erg hard overkomt, waarvoor ik dan namens Ziggo mijn excuses voor wil aanbieden.
__________________
Jelle - WebCare Team van Ziggo
Ziggo WebTeam Jelle is offline  
Oud 25 oktober 2011, 16:50   #10
Rood_kapje
Inactieve account
 
Rood_kapje's schermafbeelding
Standaard

Meer is er bij mij ook niet gebeurd, maar in de tijd dat het heel slecht ging ben ik wel dingen gaan uitproberen zoals firewall uitzetten. Die staat inmiddels weer aan. Het kanaal veranderen en het zoeken naar eentje die goed werkte was voor mij de oplossing en heeft het probleem van terugzakkende snelheid opgelost. Daarvoor moet je toch de modem in kunnen en dat was de eigenlijke vraag toch? Dat mensen er niet in konden.
Rood_kapje is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl