Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 maart 2011, 14:36   #1
mennomulder
Senior Member
 
mennomulder's schermafbeelding
Standaard Internet Explorer 9 en webmail

Bij gebruik van de nieuwe Internet Explorer 9 laadt Java adresboek tot 63 % op en daarna gebeurt er verder niets. Firefox geeft gelukkig geen problemen met Ziggo webmail
__________________
De bearenburch is myn sjirurg
http://www.youtube.com/watch?v=dul7HPrnue0

Grouten oet Grunnen
mennomulder is offline  
Oud 16 maart 2011, 16:41   #2
migroen
Senior Member
 
migroen's schermafbeelding
Standaard

heb het even voor je getest en inderdaad kom ook niet verder dan 63%
migroen is offline  
Oud 16 maart 2011, 17:03   #3
Heukie
Junior Member
 
Heukie's schermafbeelding
Thumbs down

Krijg ook webmail in Internet Explorer 9 met geen mogelijkheid aan de gang. Na het invullen van mijn gegevens verdwijnen die zodra ik op "log in" klik. Wellicht een klusje voor Ziggo...?
Heukie is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:42   #4
Plunder
Member
 
Plunder's schermafbeelding
Standaard

workaround: druk voor het inloggen op F12 --> script -->start debugging.
Je kunt ook de debugging aanzetten in de opties.
Voila, je kunt je webmail weer ophalen.
Plunder is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:44   #5
Plunder
Member
 
Plunder's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heukie Bekijk bericht
Krijg ook webmail in Internet Explorer 9 met geen mogelijkheid aan de gang. Na het invullen van mijn gegevens verdwijnen die zodra ik op "log in" klik. Wellicht een klusje voor Ziggo...?
Draai je toevallig nog met een van de beta versies? Die hadden daar inderdaad last van.
Plunder is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:16   #6
Heukie
Junior Member
 
Heukie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plunder Bekijk bericht
Draai je toevallig nog met een van de beta versies? Die hadden daar inderdaad last van.
Nee hoor, ik heb de laatste final geïnstalleerd.
Heukie is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:03   #7
internetter
Senior Member
 
internetter's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heukie Bekijk bericht
Nee hoor, ik heb de laatste final geïnstalleerd.
Het genoemde probleem ondervond ik ook bij de beta.
(Inmiddels verwijderd).
Staan de problemen van Heukie model voor de finaleversie van de I.E. 9, of zijn er ook Ziggo webmailgebruikers die geen problemen ondervinden?
__________________
Vriendelijke groet.
Internetter.
internetter is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:14   #8
catastrofus
Senior Member
 
catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Waarom gebruik je dan ook geen 8 ipv de (experimental) 9?
8 is nu redelijk de standaard dus welke reden heb je dan om 9 te gebruiken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door internetter Bekijk bericht
Het genoemde probleem ondervond ik ook bij de beta.
(Inmiddels verwijderd).
Staan de problemen van Heukie model voor de finaleversie van de I.E. 9, of zijn er ook Ziggo webmailgebruikers die geen problemen ondervinden?
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
catastrofus is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:18   #9
internetter
Senior Member
 
internetter's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Waarom gebruik je dan ook geen 8 ipv de (experimental) 9?
8 is nu redelijk de standaard dus welke reden heb je dan om 9 te gebruiken?
Zoals gezegd: de beta versie verwijderd en gebruik weer versie 8.
Versie 9 is kaler.
__________________
Vriendelijke groet.
Internetter.
internetter is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:21   #10
catastrofus
Senior Member
 
catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Ik had het ook tegen Heukie.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
catastrofus is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl