Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 december 2010, 21:14   #1
andre-nl
Member
 
andre-nl's schermafbeelding
Standaard Krijg geen analoog signaal binnen Ziggo en een Stichting GAI Ittersum-Schelle

Ls

ik heb het gevoel dat ik helemaal gek wordt.
ik heb Ziggo alles in 1 aangevraagd, zelfs nog eerst gebeld kan het wil het etc.
naja alles aangevraagd en wat denk je geen analoog signaal....
naja oke prima storing vandaag een Ziggo monteur en wat zegt die ja meneer u zit in "stichting Gai Ittersum-Schelle gebied" ik kan niet in die kast komen
wat the nu weer... naja speuren zoeken jaja vindt ik een website..
naja een website pfff kijk en huiver: http://www.gai-ittersum-schelle.nl

via via een contact persoon gevonden, deze hele dag al gebeld maar er wordt niet opgenomen.
Ziggo gebeld en wat denk je wat die (...) nu zeggen ?.
ja kunnen wij niet regelen moet u zelf doen, naja eerst vraag ik alles kan en nu hebben ze een probleem.
en willen niet eens regelen, ik kom geen stap verder heb duurste pakket af genomen met duurste ontvanger.
maar niets doet het meer.

en ergste is mijn ADSL lijn heeft Ziggo opgezegd met mijn telefoon nummer
want die zou terug komen bij Ziggo, ik ben nu alles kwijt heb niets meer ...
en kom geen stap verder bij Ziggo...

eerst vond ik ze nog een 7 waard naja dat is nu een vette 3.
wat een waardeloze partij je komt er niet door en de leidinggevende van Ziggo helpdesk.
nee die helpen je niet want dat is nu in eens mijn probleem

wie kan mij helpen of kent ingangen waar ik wel verder kom ???


Andre

(...) mod-edit: Je mag boos en/of teleurgesteld zijn. Maar woordkeuze en schelden heeft te maken met fatsoen.

Een bericht van je uit een ander topic. Houden we het op 1 plaats.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl, 10-12-2010
Mijn eerste ervaring Ziggo alles in 1.
Ik had geen kabel tv en kijk eigenlijk alles via de Satelliet.
Maar goed Ziggo alles in 1 besteld, dat ging prima

Eerste ervaring:
ik vroeg 27-12 als aansluit datum.
Ik krijg een brief 9-12 wordt u aangesloten bla bla....
Misschien gek maar waarom vraag men dan wanneer ik Ziggo wens.
Als ze toch doen wat ze willen .. maar oke.

tweede ervaring:
prompt krijg ik 8 december een doos binnen met alles en nog wat er in.
Ik denk prima zal de boel 9-12 aansluiten want dan ben ik aangesloten.
in de meter kast trasje vervangen versterkertje geplaatst op aansluiting waar de kabel modem moest.
de modem geplaatst, modem knipper knipper knipper... hmmm lijkt me niet goed.

ervaring drie:
Ziggo gebeld wachttijd 1 minuut PRIMA TOP , prompt zeg deze meneer.
"heeft u ook kabel tv analoog" euuh tja niet gekeken want ik kijk via satelliet.
maar goed op de zolder had ik nog een klein tv'tje deze op een stoel naast de meterkast aangesloten.
naja zoek zoek .... enigste wat ik zie is ruis.

ervaring vier:
opnieuw Ziggo gebeld, hmm naja nu wordt ik naar Kabel TV gestuurd.
de mevrouw wil me alles laten testen, euuh ja wil ik wel maar geloof me het werkt niet en dit kost me 10 cent per minuut dus ??.

naja maandag komt er een monteur, en eigenlijk weet ik wat er aan de hand is.
Want 2 jaar geleden hebben ze bij ieder de kabel af gesloten hier die geen kabel wilde.
en dat deden ze in de kast hier op de hoek van de straat.
dus mijn mooie fijne signaal zit netjes in die kast nu hoop ik dat de monteur in kwestie dit snel kan oplossen.

en toch krijgt Ziggo van mij een dikke 7 want :
1: ben snel geholpen.
2: monteur inplannen zonder teveel tegen sputteren.

minpuntje:
1: als ik zeg 27-12 dan is het niet 9-12 dus als niet kan VRAAG HET DAN NIET ?.

mvg
Andre

Ziggoloos

Laatst gewijzigd door mod-5; 14 december 2010 om 08:53 Reden: Mod-edit + samenvoeging.
andre-nl is offline  
Oud 13 december 2010, 21:26   #2
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Dat is een lastige...

Ik lees op de site van die stichting dat je wel digitale diensten van Ziggo via hun netwerk kunt afnemen, maar uit datzelfde stukje lees ik ook dat het wel hun eigen netwerk betreft wat ook zij beheren. Ik kan me dan ook voorstellen dat als dat inderdaad een stukje netwerk is wat niet van Ziggo, en onder het beheer van Ziggo valt een Ziggo monteur ook niet in hun kasten kan en mag komen...

Ik zou je graag raad willen geven, maar ik zit ook even te denken wat hier de oplossing is. Het zal wel de stichting zijn die jou van een signaal moet gaan voorzien. Zij lijken degene te zijn die het netwerk beheren waarop jij uiteindelijk bent afgesloten.
__________________

Excalibur is offline  
Oud 13 december 2010, 22:18   #3
Vrijevogels
Senior Member
 
Vrijevogels's schermafbeelding
Standaard

Vrees 't ergste voor je, de site is ook al 3 jaar niet meer van een update voorzien, zie ik. Als ze net zo snel zijn om je van signaal te voorzien......

Probeer is een webcare medewerker te benaderen, lees regelmatig dat deze mensen dingen oplossen die de helpdesk laat liggen. Maby kan 1 van deze mensen een mailtje of telefoontje richting de stichting doen. Lijkt mij dat ziggo meer mogelijkheden heeft om met de stichting in contact te komen, aangezien ziggo er ook bij gebaat is dat hun signalen juist worden verspreid.
Vrijevogels is offline  
Oud 14 december 2010, 09:04   #4
bezigebij
Senior Member
 
bezigebij's schermafbeelding
Standaard

Via de kamer van koophandel kun je te weten komen wie de bestuursleden van de stichting zijn. Wellicht kun je die benaderen en vragen je probleem op te lossen
bezigebij is offline  
Oud 14 december 2010, 11:34   #5
andre-nl
Member
 
andre-nl's schermafbeelding
Standaard

Ik had al via KVK iemand gevonden
deze heb ik zaterdag en zondag diverse malen gebeld maar het nummer wordt niet opgepakt.
en helaas net als iemand ook al zei de update van de website van deze "stichting" is ook niet om naar huis te schrijven.

Ik vindt het erg jammer dat na dat ik nog na dat ik telefonisch contact met Ziggo of alles kon en alles mogelijk was.
Daarna de aanvraag doe alsnog bestraft word, vooral gisteren avond toen een leiding gevende van een helpdesk medewerker.
mijn melding niet wilde oppakken "het was niet ziggo's probleem".
Naja dat was de druppel toen heb ik even in mijn garage diverse dingen rond gesmeten...

ik heb een probleem en ben het slachtoffer van iets waar ik me zelf voor behoed hebt.
door Ziggo te bellen of alles klopt.
en dan zit ik nu dus straks zonder adsl zonder telefonie omdat dit allemaal al opgezegd is.
en daarbij heb ik dan ook geen TV meer....

wel een plus punt is dat iemand van Ziggo-webcare contact heeft opgenomen via PM.
Ik hoop echt dat die mij kan helpen met dit probleem.


mvg
Andre
andre-nl is offline  
Oud 14 december 2010, 12:31   #6
Saywhat
Senior Member
 
Saywhat's schermafbeelding
Standaard

Volgens mijn mening moet jij inderdaad de andere partij zelf benaderen.
Zie het maar als een bejaardentehuis waar het netwerk alleen is goedgekeurd, maar verder in handen is van het bejaardentehuis. Dan kijkt Ziggo ook tot het punt waar de eigenaar van het netwerk geen Ziggo meer is, en vanaf daar gaat die eigenaar het ook zelf oplossen.

Heel vervelende situatie, maar de schuld kan je beter bij de juiste partij neerleggen, de netwerkeigenaar heeft zijn zaakjes niet op orde...
__________________
Wie de schoen past trekt hem maar lekker aan
Saywhat is offline  
Oud 14 december 2010, 15:28   #7
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl Bekijk bericht
Ik vindt het erg jammer dat na dat ik nog na dat ik telefonisch contact met Ziggo of alles kon en alles mogelijk was.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl Bekijk bericht
ik heb een probleem en ben het slachtoffer van iets waar ik me zelf voor behoed hebt.
door Ziggo te bellen of alles klopt.
en dan zit ik nu dus straks zonder adsl zonder telefonie omdat dit allemaal al opgezegd is.
en daarbij heb ik dan ook geen TV meer....
Formeel gezien klopt dit ook allemaal en heeft de Ziggo medewerker dat gedaan wat hij/zij kan doen. Ja diegene had gelijk dat je diensten kan afnemen en kan bestellen. En ja, het is hier een 3e partij die ook iets moet gaan doen, zij hebben het mogelijk gemaakt dat diensten van Ziggo via hun netwerk kunnen worden geleverd.

Vanuit dit geredeneerd ben ik inderdaad wel bang dat je zelf degene bent die normaal gesproken contact op zou moeten nemen met de 3e partij. Zolang zij de basis niet leveren, het analoge signaal en aansluiting word immers door hun geleverd, kan Ziggo de aanvullende digitale diensten niet leveren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl Bekijk bericht
wel een plus punt is dat iemand van Ziggo-webcare contact heeft opgenomen via PM.
Ik hoop echt dat die mij kan helpen met dit probleem.

mvg
Andre
Dat is in elk geval erg netjes van Ziggo.
__________________

Excalibur is offline  
Oud 14 december 2010, 15:34   #8
TFH
Senior Member
 
TFH's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Volgens mijn mening moet jij inderdaad de andere partij zelf benaderen.
Zie het maar als een bejaardentehuis waar het netwerk alleen is goedgekeurd, maar verder in handen is van het bejaardentehuis. Dan kijkt Ziggo ook tot het punt waar de eigenaar van het netwerk geen Ziggo meer is, en vanaf daar gaat die eigenaar het ook zelf oplossen.

Heel vervelende situatie, maar de schuld kan je beter bij de juiste partij neerleggen, de netwerkeigenaar heeft zijn zaakjes niet op orde...
Als je goed leest, heeft hij eerst contact gezocht met Ziggo om te vragen of alles zo goed geregeld was. Ziggo heeft hem hierbij van verkeerde informatie voorzien. Kortom: Hij heeft aan zijn onderzoeksplicht voldaan. Dat Ziggo daarna ijskoud roept: Het is niet ons probleem, vind ik dan ook wel heel kort door de bocht.
Nu maar hopen dat Webcare het goed oppikt. Maar daar heb ik wel vertrouwen in eigenlijk.
TFH is offline  
Oud 14 december 2010, 17:49   #9
andre-nl
Member
 
andre-nl's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TFH Bekijk bericht
Als je goed leest, heeft hij eerst contact gezocht met Ziggo om te vragen of alles zo goed geregeld was. Ziggo heeft hem hierbij van verkeerde informatie voorzien. Kortom: Hij heeft aan zijn onderzoeksplicht voldaan. Dat Ziggo daarna ijskoud roept: Het is niet ons probleem, vind ik dan ook wel heel kort door de bocht.
Nu maar hopen dat Webcare het goed oppikt. Maar daar heb ik wel vertrouwen in eigenlijk.
Klopt helemaal ik heb eerst Ziggo gebeld en navraag gedaan.
omdat ik via postcode check wel een check had gedaan maar oke dan toch ?
straks werkt dat 120 niet goed dan liever iets minder snelheid (een ander pakket).
Hieruit kwam dat alles mogelijk was, maar uit eindelijk wil het niet en het probleem is bekend.
en de oplossing is ongeveer 50 meter bij mijn huis vandaan (wijk kast) daar ligt de coax nog los namelijk.

nodig:
1 sleutel
2 monteur die het fikst (naja wil zelf wel doen maar of dat mag !)

mvg
Andre
andre-nl is offline  
Oud 14 december 2010, 18:06   #10
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Volgens mij ben je helemaal niet van foutieve informatie voorzien. Het analoge signaal word door die stichting geleverd. Aanvullende digitale diensten zijn afkomstig van Ziggo en kunnen over het netwerk van Ziggo geleverd worden.

Dus de vraag of Ziggo jou digitale diensten kan leveren kan enkel met JA worden beantwoord. Neemt niet weg dat de stichting verantwoordelijk is voor de basis, namelijk een werkende aansluiting, wat in jou geval niet zo is. Dit zal dus door de stichting hersteld moeten worden, en niet door Ziggo.
__________________

Excalibur is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Labels
geen signaal, lossen het niet op, storing, ziggo



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl