Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 11 oktober 2010, 10:41   #1
vegadesigns
Junior Member

vegadesigns's schermafbeelding
Standaard Algemene snelheid Ubee modem?

Dag beste lotgenoten,

Mijn vraag is: welke snelheid behalen jullie over het algemeen (over de dag) met het Ubee modem, en dan met name de alles-in-1-extra.
Ben erg benieuwd daar ik hier (3769) in Soesterberg niet verder kom dan 24-25 mb down, bekabeld. Soms even na een modem-reset dat ik tegen de 50 aan kom maar verder echt niet, laat staan in de buurt van de 120mb/s die ik volgens Ziggo moet hebben!
Ziggo laat het na om een zinnig antwoord te geven, de uitweg dat er problemen zijn met het Ubee modem maar dat dit binnenkort opgelost is hoor ik al ruim een jaar. Met download dan, want de upload van 10mb/s haal ik makkelijk. Restitutie krijg ik pas als het probleem opgelost is. Goeie bedrijfsvoering! Iemand andere ervaringen met Ziggo? Hoor het graag van jullie!

vegadesigns is offline  
Oud 11 oktober 2010, 12:17   #3
Ziggo WebTeam Jelle
Senior Member

Ziggo WebTeam Jelle's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vegadesigns Bekijk bericht
Dag beste lotgenoten,

Mijn vraag is: welke snelheid behalen jullie over het algemeen (over de dag) met het Ubee modem, en dan met name de alles-in-1-extra.
Ben erg benieuwd daar ik hier (3769) in Soesterberg niet verder kom dan 24-25 mb down, bekabeld. Soms even na een modem-reset dat ik tegen de 50 aan kom maar verder echt niet, laat staan in de buurt van de 120mb/s die ik volgens Ziggo moet hebben!
Ziggo laat het na om een zinnig antwoord te geven, de uitweg dat er problemen zijn met het Ubee modem maar dat dit binnenkort opgelost is hoor ik al ruim een jaar. Met download dan, want de upload van 10mb/s haal ik makkelijk. Restitutie krijg ik pas als het probleem opgelost is. Goeie bedrijfsvoering! Iemand andere ervaringen met Ziggo? Hoor het graag van jullie!

Als je mij een PM stuurt met postcode + huisnummer zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
Oud 11 oktober 2010, 12:34   #4
Netbios
Senior Member

Netbios's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grensstreek Bekijk bericht
Via www.speedtest.ziggo.nl haal ik normaal netjes 122,2 mbit down en 9,4 mbit up

het is speedtest.ziggo.nl zonder www
Netbios is offline  
Oud 11 oktober 2010, 12:37   #5
grensstreek
Senior Member

grensstreek's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netbios Bekijk bericht
het is speedtest.ziggo.nl zonder www
Klopt als een bus
grensstreek is offline  
Oud 19 oktober 2010, 10:52   #6
vegadesigns
Junior Member

vegadesigns's schermafbeelding
Standaard

Yep!

Ik krijg nu op aie-extra een down van tussen de 63 en 70mb, maar dat verschilt ontzettend over de dag. Gisteravond zat ik op 48.. Volgens de helpdesk zijn er nog steeds problemen met het Ubee modem? Dat duurt dan al een jaar intussen. Ik kan ook nog steeds geen klacht indienen of een verzoek om restitutie, omdat de klacht nog niet opgelost is. VREEMD.
vegadesigns is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Labels
extra, klantenservice, snelheid

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten