Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 september 2010, 17:39   #1
pophey
Junior Member
 
pophey's schermafbeelding
Standaard error 403 remote server unavailable

Sinds vandaag werkt het posten via camelsystem powerpost niet meer. Ik krijg al heel de dag al de melding error 403 remote server unavailable. Inmiddels ook al met Ziggo gebeld, maar daar wordt gezegd dat er niets aan de hand is, morgen weer proberen. Vreemd, want de inloggegevens zijn ok en met downloaden zijn er geen problemen. mijn domein is trouwens news.casema.nl. Mochten er meer mensen zijn die problemen hebben met posten graag een reactie en meldt dit aub aan Ziggo, anders zou het wel eens heel lang kunnen duren.
pophey is offline  
Oud 11 september 2010, 21:49   #2
ruudy
Junior Member
 
ruudy's schermafbeelding
Standaard posten met powerpost

Ook ik heb al enkele dagen last van deze error. Ik heb 2 weken geleden nog iets gepost via news.quicknet.nl en sinds enkele dagen lukt het me niet meer. Ik heb van alles geprobeerd maar helaas niets lukt. Ik heb nog geen contact met ziggo opgenomen denk er overna om het toch maar te doen!

Misschien meer mensen last van het probleem
ruudy is offline  
Oud 12 september 2010, 11:05   #3
dynd
Senior Member
 
dynd's schermafbeelding
Standaard hier werkt het ook niet

Het bericht kan niet worden gepost. Onderwerp 'test', Account: 'news', Server: 'news.quicknet.nl', Protocol: NNTP, Reactie van server: '403 Remote Server Unavailable', Poort: 119, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 403, Foutnummer: 0x800CCCA9

als ik iets probeer te posten, berichten kan ik wel ontvangen, dus is alleen uitgaande post.
dynd is offline  
Oud 18 september 2010, 01:02   #4
BrightStar
Junior Member
 
BrightStar's schermafbeelding
Standaard Heb ook alles al geprobeerd

Download goed, upload post gaat niet, foutmelding:

Outlook Express kan het bericht niet posten. Onderwerp 'Re: Even in mijn mastje geklommen...', Account: 'news.quicknet.nl', Server: 'news.quicknet.nl', Protocol: NNTP, Reactie van server: '403 Remote Server Unavailable', Poort: 119, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 403, Foutnummer: 0x800CCCA9

Ik heb dit als klacht op contact formulier op Ziggo website ingestuurd.
BrightStar is offline  
Oud 20 september 2010, 14:07   #5
evertgum
Junior Member
 
evertgum's schermafbeelding
Standaard Error Selecting Group

Ik heb dezelde problemen vanaf 4 september.
Diverse keren gebeld met ziggo.
Elke medewerker heeft een ander verhaaltje
De een zegt,je limiet is bereikt terwijl ik een all In pakket heb.
De ander zegt news.ziggo.nl invoeren want news.casema.nl bestaat niet meer wat niet waar is.
Diverse e-mailtjes gestuurd 1 keer antwoord gehad,werd het bos in gestuurd zonder Tom Tom.
Ik kan niet meer downloaden wat onder nieuwsgroep a.b.cores wordt gepost,wat ik voor 4 sept wel kon.
Hij geeft steeds Selecting Group aan.

Ik gaan denken om een pay server te nemen en dan maar het goekoopste
Ziggo abonnement te nemen.
evertgum is offline  
Oud 18 oktober 2010, 15:23   #6
Infje
Ziggo VOD Helpdesk
 
Infje's schermafbeelding
Standaard

Er bleek inderdaad een issue te spelen met de servers. Willen jullie nogmaals proberen iets up te loaden s.v.p.? Het probleem zou namelijk verholpen moeten zijn.
Infje is offline  
Oud 8 december 2010, 21:52   #7
Mikoyan
Junior Member
 
Mikoyan's schermafbeelding
Standaard

Sinds twee dagen niet meer downloaden van de nieuwsgroepen, error 403, remote server unavailable.....baal als stekker, ook melding dat "iets" niet op de server staat, article not found....
Mikoyan is offline  
Oud 8 december 2010, 22:28   #8
ooziggo
Junior Member
 
ooziggo's schermafbeelding
Standaard Nog steeds geen news.ziggo.nl

Error 403!
ooziggo is offline  
Oud 9 december 2010, 07:02   #9
evertgum
Junior Member
 
evertgum's schermafbeelding
Standaard Error enz

Ik heb er een hele tijd geen last van gehad.
tot 7 december.
Ik lag er 7 december in de avond ook weer uit.
8 december was er weer geen vuiltje aan de lucht.
nu draait alles weer goed.
Ik denk dat er bij ziggo iemand loopt die zo nu en dan er een stekkertje uithaalt om de klanten te pesten.
evertgum is offline  
Oud 9 december 2010, 07:41   #10
ooziggo
Junior Member
 
ooziggo's schermafbeelding
Standaard News werkt weer idd

De vraag die overblijft, waar lag dat nou aan?
ooziggo is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl