Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 6 augustus 2010, 15:07   #1
Wesmsn
Senior Member
 
Wesmsn's schermafbeelding
Standaard Ziggo Webmail VOL.

Hallo allemaal

Ik gebruik voor mijn @home.nl e-mail.
De ziggo webmail
Mijn webmail zit helemaal bom vol.
Ik wil graag alles in een keer verwijderen
En niet per e-mailtje op verwijderen drukken
Hebben jullie een oplossing,??

Wesmsn is offline  
Oud 6 augustus 2010, 15:18   #2
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Met een e-mail client middels POP3 alle mail in een keer binnen halen. Dan in de mailclient CTRL+A en SHIFT+DEL, of een regel aanmaken dat alle mail bij binnenkomst direct word verwijderd. Een keer in de x tijd de e-mail client weer starten, en je mailbox is weer opgeruimd en leeg.
__________________

Excalibur is offline  
Oud 6 augustus 2010, 15:22   #3
paulvw
Senior Member
 
paulvw's schermafbeelding
Standaard

Gewoon op "alles selecteren" klikken en dan op "verwijderen"
Of als je alleen oudere wil verwijderen: eerst de eerste te verwijderen aanklikken,dan naar beneden scrollen en dan "shift" ingedrukt houden en de laatste aanklikken en op verwijderen klikken.

Het enigste nadeel is dat niet alle berichten op dezelfde pagina zullen staan en je dit dus per pagina moet doen.
paulvw is offline  
Oud 6 augustus 2010, 15:24   #4
paulvw
Senior Member
 
paulvw's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Met een e-mail client middels POP3 alle mail in een keer binnen halen. Dan in de mailclient CTRL+A en SHIFT+DEL, of een regel aanmaken dat alle mail bij binnenkomst direct word verwijderd. Een keer in de x tijd de e-mail client weer starten, en je mailbox is weer opgeruimd en leeg.
Dat is inderdaad nog sneller
paulvw is offline  
Oud 6 augustus 2010, 15:25   #5
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulvw Bekijk bericht
Dat is inderdaad nog sneller
Sneller weet ik niet, je moet het tenslotte de eerste keer wel instellen. Daarna hoef je alleen nog de mailclient te starten als je de mailbak weer eens leeg wil hebben, en mits de eerste keer goed ingesteld verloopt het daarna geheel automatisch op het starten van de mailclient na
__________________

Excalibur is offline  
Oud 16 september 2010, 14:48   #6
MikeyC
Junior Member
 
MikeyC's schermafbeelding
Standaard

Wordt gewoon tijd voor een snellere en simpelere webmail applicatie.
MikeyC is offline  
Oud 18 september 2010, 19:28   #7
darkfalcon
Senior Member
 
darkfalcon's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyC Bekijk bericht
Wordt gewoon tijd voor een snellere en simpelere webmail applicatie.
Ik ben al 7 jaar abonee,nu hebben ze eindelijk een goed functionerend webmail,is het nog niet goed.
Als je nu over hotmail begint,waar je suf geklikt bent voor je iets gereld hebt...
darkfalcon is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl