Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 februari 2010, 20:36   #1
Brigit
Junior Member
 
Brigit's schermafbeelding
Standaard installatie mislukt

Ik wil de Cisco graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen, aangezien de installatie telkens mislukt. Ik krijg echter telkens de taalkeuze en daarna de pagina om de installatie te starten.
Hoe kan ik het apparaat geheel opnieuw instellen?
Bedankt!
Brigit
Brigit is offline  
Oud 10 februari 2010, 21:39   #2
mysteryland
Member
 
mysteryland's schermafbeelding
Standaard

beste brigit,

Wat ik uit jouw verhaal haal is dat de cisco geinstalleerd moet worden, dan krijg je idd de taalkeuze en daarna het instalatiemenu wat je helemaal moet doorlopen ( dus itv modem instaleren etc...)

Als je cisco geinstalleerd is dan kun je via het menu de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen....ofwel een compleet nieuwe instalatie.
mysteryland is offline  
Oud 11 februari 2010, 12:49   #3
Brigit
Junior Member
 
Brigit's schermafbeelding
Standaard

dat is nu net het probleem. Het installatiemenu wordt niet doorlopen. Na de taalkeuze, kom ik in het scherm installatiemenu. Alle codes zijn juist ingevuld. Ik druk op OK en dan krijg ik na een paar seconden de melding: installatie mislukt. Ik kan dan nog maar 1 ding doen en dat is de decoder uitzetten.
Raar, maar waar.
Brigit is offline  
Oud 11 februari 2010, 14:09   #4
mysteryland
Member
 
mysteryland's schermafbeelding
Standaard

das idd vaag! code ff denken [is een tijdje terug voor me ] das klantnr postcode en huisnummer daarna gaat de instalatie starten en stopt na een paar sec. postode helemaal correct ingevuld dus bijv 1234 AA dus spatie errtussen? is de ontvanger juist aangesloten op de bijgelevderde versterker en op de juiste wijze met de wandcontactdoos? en anders stekker eruit 30 sec wachten stekker erin kijken wat er dan gebeurd.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux armv7l; nl-NL; rv:1.9.2a1pre) Gecko/20091127 Firefox/3.5 Maemo Browser 1.5.6 RX-51 N900
mysteryland is offline  
Oud 11 februari 2010, 19:28   #5
jongetje
Senior Member
 
jongetje's schermafbeelding
Standaard

Heb je de breedband versterker wel correct aangesloten zonder splitters en dergelijke?
jongetje is offline  
Oud 11 februari 2010, 19:44   #6
fellware
Senior Member
 
fellware's schermafbeelding
Standaard

Als dit het allemaal niet oplost even de HD bellen die weten hier wel raad mee!
fellware is offline  
Oud 11 februari 2010, 20:15   #7
Brigit
Junior Member
 
Brigit's schermafbeelding
Standaard

de codes zijn voor ons:
netwerk id 5555
frequentie 372000
modulatie QAM-64
symbool snelheid 6875

dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
Aansluitingen (lijken) correct.
Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
Dank overigens voor het meedenken!
Brigit is offline  
Oud 11 februari 2010, 20:28   #8
piotje
Ziggo Monteur
 
piotje's schermafbeelding
Standaard

terugzetten fabrieks instellingen
1. menu
2. instellingen
3. terug zetten fabrieks instellingen







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brigit Bekijk bericht
de codes zijn voor ons:
netwerk id 5555
frequentie 372000
modulatie QAM-64
symbool snelheid 6875

dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
Aansluitingen (lijken) correct.
Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
Dank overigens voor het meedenken!
piotje is offline  
Oud 13 februari 2010, 08:26   #9
Brigit
Junior Member
 
Brigit's schermafbeelding
Standaard

Ik kom niet in de gelegenheid om "menu" te activeren. Na het scherm "kanalen installeren" kan ik niets meer, behalve de decoder uitzetten. Als ik de decoder weer aanzet, begint het weer bij "loading please wait", kies taal etc.
Brigit is offline  
Oud 13 februari 2010, 13:39   #10
mysteryland
Member
 
mysteryland's schermafbeelding
Standaard

beste brigit,

Je kan het beste ffies de helpdesk van ziggo bellen, zo te horen is je ontvanger niet in orde en blijft ie hangen in de instalatieprocedure.
mysteryland is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl