Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 december 2009, 10:13   #1
marck
Junior Member
 
marck's schermafbeelding
Standaard Gratis de helpdesk van Ziggo bellen via 1200

als je een Ziggo telefonie abonnement hebt, kun je vanaf deze aansluiting 1200 bellen.

Je komt dan bij de helpdesk en 1200 is een gratis nummer
marck is offline  
Oud 16 december 2009, 10:17   #2
josjes
Junior Member
 
josjes's schermafbeelding
Standaard

Dat is nog eens een goede tip.
josjes is offline  
Oud 16 december 2009, 11:59   #3
Heisa
Senior Member
 
Heisa's schermafbeelding
Standaard

Is dat voor alle onderdelen (TV, Internet etc) of alleen voor telefonie?
Heisa is offline  
Oud 16 december 2009, 14:24   #4
marck
Junior Member
 
marck's schermafbeelding
Standaard

volgens mij kom je dan op de normale helpdesk uit.

Laatst gewijzigd door marck; 16 december 2009 om 15:43
marck is offline  
Oud 16 december 2009, 15:08   #5
Clevegt
Senior Member
 
Clevegt's schermafbeelding
Standaard

Ja leuk als telefonie het niet doet, zoals bij mij hahahaha
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
Clevegt is offline  
Oud 16 december 2009, 15:23   #6
TVdigitaal
Senior Member
 
TVdigitaal's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marck Bekijk bericht
als je een Ziggo telefonie abonnement hebt, kun je vanaf deze aansluiting 1200 bellen.

Je komt dan bij de helpdesk en 1200 is een gratis nummer
Je hebt inside info zo te merken. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.
TVdigitaal is offline  
Oud 16 december 2009, 15:42   #7
TVdigitaal
Senior Member
 
TVdigitaal's schermafbeelding
Standaard

Nog een tip:

https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...act-met-ziggo/

Hier krijg je een indicatie wat de wachtijd is van de collega's bij de helpdesk.
Als het niet dringend is en je ziet hier een lange wachtijd dan kun je dus beter even wachten en op een rustiger moment bellen.
TVdigitaal is offline  
Oud 16 december 2009, 15:44   #8
TFH
Senior Member
 
TFH's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVdigitaal Bekijk bericht
Je hebt inside info zo te merken. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.
Dit verhaal van 1200 staan inmiddels al op het forum van tweakers.net, dus... geen inside informatie. Enkele bellers kregen de melding dat ze 1200 konden bellen, en aldus geschiede.
Wel een nette service moet ik zeggen.
TFH is offline  
Oud 16 december 2009, 16:02   #9
xahmol
Senior Member
 
xahmol's schermafbeelding
Standaard

Nette service inderdaad.

Alleen is het dan natuurlijk des te zuur als je telefoon er uit ligt en je de HD moet bellen vanaf je mobiel naar een 0900 nummer. Dan wordt het prijsverschil pas echt absurd: van gratis naar als je pech hebt een euro per minuut of zo (igv prepaid).
Hopelijk zijn ze dan ook coulant met compensatie daarvan.
xahmol is offline  
Oud 16 december 2009, 16:57   #10
antoinetteb41
Member
 
antoinetteb41's schermafbeelding
Standaard

Gisteren heb ik er gebruik van gemaakt,en de wachttijd was niet te lang.
Kortom een stukje serviceuitbreiding.
antoinetteb41 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl