Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29 november 2009, 00:47   #1
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard Storing regio 1777

Ik kom net thuis, zag mijn modem offline staan. Na hier en daar informeren blijkt dat de boel al sinds 20.30u op zijn gat ligt. Zowel met internet als telefoon. Op teletekst + website staat echter geen melding (kl###communicatie naar de klant toe). Maw. weet men wel van een storing af bij Ziggo? Het is nu 0.45u en ik kan dus nu niet bij Ziggo zelf terecht dus ik neem aan dat men ook iets doet aan lijnbewaking??
RJMulder is offline  
Oud 29 november 2009, 08:22   #2
nico hhw
Senior Member
 
nico hhw's schermafbeelding
Standaard

dit zag ik net op de ziggosite staan op pc 1777:


Groepsstoring van zondag 29 november 07:33 uur

Op dit moment is er een Internet storing in uw regio.
Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
nico hhw is offline  
Oud 29 november 2009, 11:37   #3
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard

Hebben ze het toch ontdekt. Ben benieuwd, het is nu 11.35u en nog steeds is de boel offline, het is zeker een grote storing.
RJMulder is offline  
Oud 29 november 2009, 11:46   #4
martlau
Junior Member
 
martlau's schermafbeelding
Standaard Storing

Hier ook alles traag, Internet en Digi TV zijn heel traag, bellen nog geen probleem mee, zelfs het TV kanaal van ZIGGO is niet te benaderen.

Kom niet eens op de site van ZIGGO.
martlau is offline  
Oud 29 november 2009, 12:41   #5
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard

Het vreemde is dat als ik op de site kijk en ik vul mijn postcode in dan staat er gewoon niets gemeld. En volgens de site moet ik dat doen via Meldingen en dan de postcode invullen. Op teletekst staat ook nog steeds niets. Die website is er niet beter op geworden als je iets wilt weten over storing.
RJMulder is offline  
Oud 29 november 2009, 12:50   #6
nico hhw
Senior Member
 
nico hhw's schermafbeelding
Standaard

hier staat het er toch echt op, als ik 1777(xx) invul dan komt
dezeldfde melding weer tevoorschijn als wat ik eerder postte.
(wel ff naar beneden scrollen staat als 2e melding nu)
nico hhw is offline  
Oud 29 november 2009, 14:45   #7
wr01
Member
 
wr01's schermafbeelding
Standaard

bij mijn doet alles het weer gisteren om 2045 alles er uit tv niet
nu doet het het weer een half uur
wr01 is offline  
Oud 29 november 2009, 19:46   #8
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard

Ja, ik zie het nu ook. Ik vulde deze keer mijn postcode in zonder spatie ertussen.
RJMulder is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl