Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 november 2009, 21:03   #1
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard Kortstondige freezes met Humax IR-FOX C weer terug?

Ik zap net langs Het Gesprek en het valt mij op dat er sprake is van kortstondige freezes op dit kanaal. Toevallig belt een familie lid met dezelfde ontvanger in Ziggo/Multikabel gebied en die neemt dezelfde freezes waar op dit kanaal. Het Gesprek zit in Transport Stream 25 op 794.75 MHz in Ziggo/Multikabel gebied samen met de volgende kanalen:
  • Spirit 24
  • Eurosport HD
  • X-MO
  • OUTTV
  • Het Gesprek

Geen van de overige genoemde kanalen zit in mijn pakket, dus ik kan niet controleren of alle kanalen, m.u.v. Eurosport HD natuurlijk, dergelijke freezes tonen op de Humax IR-FOX C. Is het irritante freezes probleem op alle kanalen in een Transport Stream dat zich alleen voordoet met de Humax IR-FOX C weer terug? Ik had eigenlijk gehoopt dat daar nu wel eens een keer een firmware update voor zou zijn op de apparatuur van Ziggo zodat dit nooit meer voorkomt.

Kan iemand met een Humax IR-FOX C in Ziggo/Multikabel gebied valideren of die freezes zich ook voordoen op één of meer van de andere genoemde kanalen?
ArChie is offline  
Oud 29 november 2009, 12:43   #2
G.bruiker
Senior Member
 
G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Ik zap net langs Het Gesprek en het valt mij op dat er sprake is van kortstondige freezes op dit kanaal. Toevallig belt een familie lid met dezelfde ontvanger in Ziggo/Multikabel gebied en die neemt dezelfde freezes waar op dit kanaal. Het Gesprek zit in Transport Stream 25 op 794.75 MHz in Ziggo/Multikabel gebied samen met de volgende kanalen:
  • Spirit 24
  • Eurosport HD
  • X-MO
  • OUTTV
  • Het Gesprek
Geen van de overige genoemde kanalen zit in mijn pakket, dus ik kan niet controleren of alle kanalen, m.u.v. Eurosport HD natuurlijk, dergelijke freezes tonen op de Humax IR-FOX C. Is het irritante freezes probleem op alle kanalen in een Transport Stream dat zich alleen voordoet met de Humax IR-FOX C weer terug? Ik had eigenlijk gehoopt dat daar nu wel eens een keer een firmware update voor zou zijn op de apparatuur van Ziggo zodat dit nooit meer voorkomt.

Kan iemand met een Humax IR-FOX C in Ziggo/Multikabel gebied valideren of die freezes zich ook voordoen op één of meer van de andere genoemde kanalen?
X MO, en Eurosport HD kan ik niet ontvangen met de fox, op de andere zenders vertoont zich inderdaad af en toe een hinderlijke freeze.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
G.bruiker is offline  
Oud 14 december 2009, 18:34   #3
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Die toegezegde signaal monitoring in Ziggo/Multikabel gebied is kennelijk nog steeds niet gerealiseerd. Vanavond weer haperingen om de zoveel seconden met de Humax IR-FOX C in Transport Stream 12 op de 546.75 MHz. Daarin zitten de volgende kanalen:
  • BBC World News
  • CNN International
  • Discovery Channel
  • TV Flevoland
  • Eurosport

En Nederland 3 HD, maar dat kanaal is uiteraard niet weer te geven met de Humax IR-FOX C.
ArChie is offline  
Oud 15 december 2009, 18:30   #4
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Ze zijn bij Ziggo/Casema kennelijk weer vergeten hoe ze dit haperingen probleem moeten oplossen. De freezes op de genoemde kanalen zijn er namelijk ook vanavond nog steeds. Kijken hoe lang het deze keer weer moet gaan duren totdat ze het oplossen. Dagen? Weken?
ArChie is offline  
Oud 15 december 2009, 23:40   #5
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard

Ik kwam tot de ontdekking dat mijn opname gisteren van Discovery vol zat met haperingen. Van iemand met een Samsung heb ik te horen gekregen dat hij geen last had van storingen dus die Humax moet een keer onder handen genomen worden. Ik wil Ziggo best bellen maar ik ben bang dat ik in het traject van resetten met en zonder smartcard terecht ga komen.
RJMulder is offline  
Oud 16 december 2009, 06:23   #6
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJMulder Bekijk bericht
Ik kwam tot de ontdekking dat mijn opname gisteren van Discovery vol zat met haperingen. Van iemand met een Samsung heb ik te horen gekregen dat hij geen last had van storingen dus die Humax moet een keer onder handen genomen worden. Ik wil Ziggo best bellen maar ik ben bang dat ik in het traject van resetten met en zonder smartcard terecht ga komen.
Jij ontdekte het op een opname, maar heb je het dan wel over een Humax IR Fox en niet een andere Humax?
__________________

Excalibur is offline  
Oud 16 december 2009, 11:10   #7
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Jij ontdekte het op een opname, maar heb je het dan wel over een Humax IR Fox en niet een andere Humax?
RJMulder heeft de Humax IR-FOX C in zijn profiel staan en heeft het over die Humax in relatie tot dit topic, dus ga ik er vanuit dat hij het ook over de Humax IR-FOX C heeft.
ArChie is offline  
Oud 16 december 2009, 11:34   #8
dick360
Senior Member
 
dick360's schermafbeelding
Standaard Freezes Humax IR-Fox

Is het misschien ook mogelijk dat deze freezes" ook de timerinstellingen beinvloed,daar dit ook regelmatig fout gaat?? (lijkt toch op een
meegestuurd signaal probleem??)
dick360 is offline  
Oud 16 december 2009, 19:30   #9
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
RJMulder heeft de Humax IR-FOX C in zijn profiel staan en heeft het over die Humax in relatie tot dit topic, dus ga ik er vanuit dat hij het ook over de Humax IR-FOX C heeft.
Wellicht wat verwarrend maar ik had iets opgenomen vanaf de Humax. Ik heb een losse harddiskrecorder erachter zitten. Ik heb inderdaad een IR-FOX-C.
RJMulder is offline  
Oud 16 december 2009, 19:34   #10
RJMulder
Senior Member
 
RJMulder's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dick360 Bekijk bericht
Is het misschien ook mogelijk dat deze freezes" ook de timerinstellingen beinvloed,daar dit ook regelmatig fout gaat?? (lijkt toch op een
meegestuurd signaal probleem??)
Dick360, in deze sectie kun je daar het eea over teruglezen http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=75 over dat de tijd verkeerd loopt en de EPG traag is. Het zou misschien ook nog kunnen dat het haperen van oa Discovery er wat mee heeft te maken. Mensen met de Samsungs in de buurt hoor ik nooit over haperen en dat de tijd verkeerd loopt.
RJMulder is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl