Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 november 2009, 17:10   #1
marsie
Junior Member
 
marsie's schermafbeelding
Standaard achterstand met uitlevering Modems

Afgelopen donderdag zou ik aangsloten worden op het Ziggo netwerk.
Ik zou o.a een modem en de ITV Decoder van CISCO krijgen, helaas niets ontvangen.
Het bedrijf wat deze spullen zou moeten uitleveren heeft een leverings achterstand.
Dus nu heb ik voor onbepaalde tijd geen internet en telefonie.
De helpdesk kan er uitteraard weer eens niets aan doen, maar Ziggo gaat wel gewoon door met adverteren voor de alles in 1 pakketen.
Zorg eerst maar eens dat je nieuwe klanten de beloofde spullen ontvangen.
marsie is offline  
Oud 28 november 2009, 17:23   #2
NicovC
Junior Member
 
NicovC's schermafbeelding
Standaard

Ik heb ook alles in 1 besteld. Kreeg brief van ziggo dat de aflevering bij mij 25-11 zou plaatsvinden. Ook ik heb niets ontvangen, de helpdesk gebeld: zal een paar weken duren.
Dat er problemen waren had Ziggo best eens kunnen vermelden.
NicovC is offline  
Oud 28 november 2009, 21:50   #3
ilona181163
Junior Member
 
ilona181163's schermafbeelding
Standaard

Verdorrie, nu ik dit lees wordt ik bang , zit nu bij Tele 2 maar wil naar Ziggo alleen al om de snelheid die tele 2 mij niet kan leveren . Twijfel nu heel erg .....
ilona181163 is offline  
Oud 28 november 2009, 22:18   #4
Gerardus
Senior Member
 
Gerardus's schermafbeelding
Standaard

Je kunt prima overgaan naar Ziggo Alles in een. Maar zorg dat je Ziggo voldoende tijd geeft. Als Ziggo het op een of andere manier niet op de gewenste datum lukt, moet je zorgen voor backup. Dus niet je oude provider al opzeggen. Zorg voor een overlap van een maand of nog beter: zeg de oude pas op als de Ziggo aansluiting functioneert. Die 2 tientjes kosten zorgen voor veel rust en een gegarandeerde internetverbinding. De wanhopige mensen die zonder zitten hebben we hier al genoeg gezien. Trouwens ook bij andere providers. Zelf zou ik niet het risico willen lopen om zonder te zitten. Ik vind het ook bijna een eerste levensbehoefte. Ook al kan ik er tijdens een vakantie prima zonder en heb ik normaal ook nog een backupmogelijkheid via mijn account van mijn werkgever.
__________________
Mooie woorden zijn niet waar.
Ware woorden zijn niet mooi.
Stef Bos
Gerardus is offline  
Oud 29 november 2009, 08:09   #5
VideJo
Member
 
VideJo's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
en heb ik normaal ook nog een backupmogelijkheid via mijn account van mijn werkgever.
Dat kan ik op drie manieren begrijpen.
1) Jij denkt, dat als je thuis geen verbinding hebt met Internet, omdat Ziggo (vb) je in de steek laat, dat je dan bij dat account van je werkgever kan komen? Dat moet je eens uitleggen.
2) Jij bekijkt je persoonlijke mail op je werk. Dat doet iedereen toch, dacht ik?
3) Je maakt gebruik van het -niet beveiligde- draadloze netwerk van de buren.
VideJo is offline  
Oud 29 november 2009, 08:31   #6
om1
Senior Member
 
om1's schermafbeelding
Standaard

4) connectivity via een internet stick in je laptop
5) idem via een mobieltje en tethering
om1 is offline  
Oud 29 november 2009, 08:47   #7
Gerardus
Senior Member
 
Gerardus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VideJo Bekijk bericht
Dat kan ik op drie manieren begrijpen.
1) Jij denkt, dat als je thuis geen verbinding hebt met Internet, omdat Ziggo (vb) je in de steek laat, dat je dan bij dat account van je werkgever kan komen? Dat moet je eens uitleggen.
2) Jij bekijkt je persoonlijke mail op je werk. Dat doet iedereen toch, dacht ik?
3) Je maakt gebruik van het -niet beveiligde- draadloze netwerk van de buren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
4) connectivity via een internet stick in je laptop
5) idem via een mobieltje en tethering
6) In de plaatselijke bibliotheek staan ook computers waar je toegang kunt krijgen tot het internet.

Als die oplossingen wil je liever niet moeten gebruiken. Liever ervoor zorgen dat je gewoon thuis toegang hebt tot het internet. Niet gaan gokken dat alles precies op die dag geleverd wordt.
__________________
Mooie woorden zijn niet waar.
Ware woorden zijn niet mooi.
Stef Bos
Gerardus is offline  
Oud 29 november 2009, 09:22   #8
VideJo
Member
 
VideJo's schermafbeelding
Standaard

Je hebt mij overtuigd, Gerardus. Of mag ik gewoon Gerard zeggen?
VideJo is offline  
Oud 29 november 2009, 09:50   #9
NicovC
Junior Member
 
NicovC's schermafbeelding
Standaard

Gelukkig ga ik van Ziggo internet Z2 naar alles in een. De back-up van internet en tv heb ik gelukkig. Het enige probleem kan mijn telefoon van Tele2 zijn. Deze wordt door Ziggo opgezegd met een opzegtermijn van 4 weken.
NicovC is offline  
Oud 29 november 2009, 10:21   #10
Gerardus
Senior Member
 
Gerardus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VideJo Bekijk bericht
Je hebt mij overtuigd, Gerardus. Of mag ik gewoon Gerard zeggen?
In de forumregels staat:
Regel 3 - Berichten (nieuwe of antwoorden) welke niet geplaatst mogen worden:
  • Onderwerpen die al eerder aan bod zijn geweest, gebruik de zoek functie om dit te controleren;
  • Berichten die iemand anders :
    • Persoonlijk aanvallen (flamen);
    • Kwetsen.
  • Mensen bij de "real life" voornaam noemen i.p.v. forum nick;
Volgens de forumregels mag het dus niet. Maar misschien heet ik in real life wel gewoon Piet.
__________________
Mooie woorden zijn niet waar.
Ware woorden zijn niet mooi.
Stef Bos
Gerardus is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl