Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 november 2009, 23:32   #1
eljeroen
Junior Member
 
eljeroen's schermafbeelding
Standaard Help! Ik kan geen abonnement afsluiten.

Ook al ben ik nog geen Ziggo gebruiker (dat probeer ik wel te worden, maar tevergeefs), ik hoop toch dat iemand op dit forum een oplossing voor me weet. Ik probeer al een tijdje Ziggo Alles in 1 te krijgen, maar het wil maar niet lukken.

Op dinsdag 24 november ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. Geen nieuwbouw, maar er was gek genoeg geen kabel aansluiting. Daarom is er op 3 november een kabel aangelegd via aansluitingen.nl. Deze is vanaf de straat doorgetrokken naar mijn huis en getest. TV kijken kan ik wel, alleen analoog.

Dit is het begin van een groot probleem. Bij Ziggo wordt mijn aansluiting "administratief" nog niet gereed gemeld. Van de helpdesk hoor ik telkens dat het bekend is dat ik over kabel en voldoende signaalsterkte beschik. Probleem is dat een Ziggo medewerker ook moet aanvinken dat ik een abonnement kan afsluiten. Zo niet, dan kan ik niets bestellen.

Ik heb geprobeerd om alles ruim voor mijn verhuizing te regelen zodat ik, nadat de meeste dozen zijn uitgeruimd, weer vanuit huis kan werken. Zonder internet lukt dat niet. Bijna dagelijks bel ik met de helpdesk om te informeren of de status van mijn aansluiting inmiddels is veranderd, zonder resultaat.

Wie dit moet aanpassen weet ik nog altijd niet, ik krijg bij ieder contact te horen dat er een taak voor is aangemaakt, maar dat die nog niet is uitgevoerd. Het zou volgens een van de helpdeskers gaan om het zetten van een vinkje in de administratie.

Weet iemand een oplossing voor me? Al was het maar de juiste afdeling/persoon om contact mee op te nemen, daarmee zou ik al erg geholpen zijn.
eljeroen is offline  
Oud 28 november 2009, 13:00   #2
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

De HD kan dit niet regelen, daar moet inderdaad een taak voor worden aangemaakt. Die moet naar de afdeling nieuwbouw, dus je zou eens kunnen vragen of ze willen checken of die taak naar de juiste afdeling gezet is.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 28 november 2009, 20:21   #3
eljeroen
Junior Member
 
eljeroen's schermafbeelding
Standaard

Ok, bedankt voor je reactie. Ik ga het maandag proberen. Is het normaal dat het bijna een maand duurt voordat een nieuwe aansluiting administratief gereed wordt gemeld?
eljeroen is offline  
Oud 29 november 2009, 11:48   #4
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Ik heb geen idee hoe lang het normaal duurt, een maand lijkt me wel lang though. Kan je eens aan de HD vragen wat er dan precies niet goed staat? Nu lijkt het mij dat de status van je netwerkaanstelling op inactive staat, maar als ik dat zeker weet kan ik eens navragen hoe lang dat duurt.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 30 november 2009, 13:06   #5
Ziggo Support Peter
Ziggo Medewerker
 
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Standaard

Hoi Eljeroen,

dit is inderdaad niet normaal.
Zou je mij je postcode en huisnummer kunnen toesturen in een privebericht?

bvd!
Ziggo Support Peter is offline  
Oud 30 november 2009, 17:45   #6
eljeroen
Junior Member
 
eljeroen's schermafbeelding
Standaard

Vandaag contact gehad met het webteam. Zij hebben er voor gezorgd dat de status is gewijzigd naar active en mijn bestelling opgenomen.

Durf nog niet te vroeg te juichen en zal de bevestigingsbrief maar eens afwachten. In ieder geval lijkt het erop dat er iets aan wordt gedaan!
eljeroen is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl