Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 november 2009, 16:54   #1
william2
Junior Member
 
william2's schermafbeelding
Standaard Nieuw Modem. Kan ik deze aan mij voorbij laten gaan?

Onlangs kreeg ik een mailtje van Ziggo dat ik een nieuwe modem zou krijgen, om de toekomstige nieuwe snelheden aan te kunnen.

Nu is het zo dat ik niet om een nieuwe modem heb gevraagd. En ik heb een Alles in 1 Plus abbo dus 20 Mbit/s. Ik ben hier zeer tevreden over. Ook over het modem ben ik zeer te spreken en zit dus niet te wachten op een nieuw modem.

Kan ik de nieuwe modem aan mij voorbij laten gaan?.
william2 is offline  
Oud 27 november 2009, 17:14   #2
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door william2 Bekijk bericht

Kan ik de nieuwe modem aan mij voorbij laten gaan?.
Ben bang van niet.
Gizmo© is offline  
Oud 27 november 2009, 17:57   #3
Giuseppo
Senior Member
 
Giuseppo's schermafbeelding
Standaard

Omdat ik overga naar Alles-in-1 krijg ik ook een nieuw modem ivm telefonie. Nu heb ik dat oude Motorola modem nog van Nutsbedrijven Maastricht, maar nu kreeg ik bericht dat ik die zou moeten inleveren. Alleen is bij de overgang ooit toegezegd dat het modem eigendom is geworden (weet alleen niet meer of dat bij de overgang Nutsbedrijven - @Home of @Home - Ziggo is geweest). Ik ga dus echt niet betalen om dat modem terug te sturen.
Giuseppo is offline  
Oud 27 november 2009, 18:00   #4
Renatus
Senior Member
 
Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giuseppo Bekijk bericht
Ik ga dus echt niet betalen om dat modem terug te sturen.
Wie zegt dat je moet betalen? Misschien zit er wel een retour sticker bij naar een antwoordnummer (die gratis zijn).
Renatus is offline  
Oud 27 november 2009, 18:09   #5
Giuseppo
Senior Member
 
Giuseppo's schermafbeelding
Standaard

^^Eigenlijk gaat het daar ook niet om, als het modem van mij is ga ik het niet terugsturen. En trouwens nee geen antwoordnummer.

Ow ik heb het al gevonden, in de brief over de overgang naar @Home staat: Het internetmodem dat bij uw huidige abonnement hoort, wordt gratis uw eigendom. Bovendien krijgt u een jaar garantie op uw modem (ingaande 1 april 2006)
Giuseppo is offline  
Oud 27 november 2009, 18:10   #6
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Wie zegt dat je moet betalen? Misschien zit er wel een retour sticker bij naar een antwoordnummer (die gratis zijn).
Meestal wel het geval..
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 27 november 2009, 18:40   #7
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Het modem is in bruikleen. De motorola heb ik vrij snel teruggestuurd. De Arris stuur ik pas terug nadat de Ubee compleet goed bevonden is.
Vijver is offline  
Oud 27 november 2009, 18:50   #9
Spartagek
Senior Member
 
Spartagek's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giuseppo Bekijk bericht
^^Eigenlijk gaat het daar ook niet om, als het modem van mij is ga ik het niet terugsturen. En trouwens nee geen antwoordnummer.

Ow ik heb het al gevonden, in de brief over de overgang naar @Home staat: Het internetmodem dat bij uw huidige abonnement hoort, wordt gratis uw eigendom. Bovendien krijgt u een jaar garantie op uw modem (ingaande 1 april 2006)
Wees er gelukkig mee

het is onbruikbaar, omdat het macadres niet meer in de systemen komt.
het is een waardeloos item, omdat je het niet meer kan gebruiken

waarom moet er altijd zo moeilijk gedaan worden over dit soort dingen ?
Je krijgt een vervangend modem, en een sticker om op de doos te plakken en terug te sturen.

Doe je dat niet, gooi je het lekker in de kast, en maak je een lange neus naar Ziggo - jouw keuze !
Spartagek is offline  
Oud 27 november 2009, 21:49   #10
william2
Junior Member
 
william2's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Ben bang van niet.
Graag zou ik dan willen weten: Waarom dan niet?.
william2 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl