Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 november 2009, 13:24   #1
Enwee
Member
 
Enwee's schermafbeelding
Standaard Klachten afhandeling Ziggo.

Hieronder een voorbeeld van de slechte manier waarop sommige Ziggo medewerkers de binnengekomen klachten lezen.

Mijn klacht:
In het invulvenster voor het emailadres op dit contactformulier,
past het emailadres van mijn Hoofdaccount niet.
De laatste twee letters - nl - kunnen er niet meer bij.

Antwoord van Ziggo:
Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.
Volgens onze gegevens heeft u nog geen gebruikersnaam voor MijnZiggo geregistreerd.

Een cursus "begrijpend lezen" zou geen kwaad kunnen voor de afdeling Klachtenbehandeling.
Enwee is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl