Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 november 2009, 07:43   #1
peeweetje
Junior Member
 
peeweetje's schermafbeelding
Standaard Storing Internet postcode 2285 + 2286

Sinds gisterochtend storing met Internet in Rijswijk op de postcodes: 2285 en 2286.

Volgende lampjes knipperen:

Telefoon 1 (telefoon wordt niet gebruikt)

Link (komt door de router)

Ziggo klantenservice geeft aan dat er niks aan de hand is en dat de eerst volgende monteur pas 15 december beschikbaar is.

Meer mensen met hetzelfde probleem?
peeweetje is offline  
Oud 27 november 2009, 14:45   #2
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peeweetje Bekijk bericht
Sinds gisterochtend storing met Internet in Rijswijk op de postcodes: 2285 en 2286.

Volgende lampjes knipperen:

Telefoon 1 (telefoon wordt niet gebruikt)

Link (komt door de router)

Ziggo klantenservice geeft aan dat er niks aan de hand is en dat de eerst volgende monteur pas 15 december beschikbaar is.

Meer mensen met hetzelfde probleem?
Ik woon in postcode-gebied 2286. Inderdaad ook bij mij sinds gisteren geen internet en telefoon. Arris-modem krijgt het niet voor elkaar alle lampjes brandend te krijgen. Gisteren om 8 uur gelijk de HD gebeld en vanmiddag is er al een monteur geweest. Hij heeft de Arris er tussenuit gehaald en een "oude" Motorola ertussen gezet. Daarna weer internet en telefoon. Het Arris-modem mocht ik zolang in de kast leggen totdat alle kinderziektes eruit zijn. Hij gaf aan dat het een groot drama was met zowel de Arris als het Ubee-modem. Men was van alles aan het proberen, maar een oplossing is er voorlopig nog niet.
Gizmo© is offline  
Oud 27 november 2009, 15:38   #3
peeweetje
Junior Member
 
peeweetje's schermafbeelding
Standaard

Bij ons komt hij pas maandag langs. 's Avonds kon het pas 17 december!!

Nu maar even iemand geregeld die thuis gaat zitten...

Eigenlijk te belachelijk voor worden. Dit is nu al de 4e keer dat iemand langs komt in 1 maand tijd...
peeweetje is offline  
Oud 27 november 2009, 17:19   #5
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peeweetje Bekijk bericht
Bij ons komt hij pas maandag langs. 's Avonds kon het pas 17 december!!

Nu maar even iemand geregeld die thuis gaat zitten...

Eigenlijk te belachelijk voor worden. Dit is nu al de 4e keer dat iemand langs komt in 1 maand tijd...
Ik ken het probleem. Bij mij zijn ze ook diverse keren langs geweest.
De vrouw van een collega van mij werkt bij Ziggo en ze geven zelf intern aan dat de Arris en Ubee waardeloze produkten zijn, maar ze worden ons door de strot geduwd ivm. de concurrentie. Ziggo schijnt in onderhandeling te zijn met Motorola over vervangende modems voor Docsis 3.0. Dat laatste heb ik van de monteur die hier vanmiddag was.
Gizmo© is offline  
Oud 27 november 2009, 17:20   #6
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickeyD Bekijk bericht
geen probleem met arris in laak
Dan mag je God op je blote knieen danken.
Gizmo© is offline  
Oud 28 november 2009, 10:14   #7
thomas999
Senior Member
 
thomas999's schermafbeelding
Standaard

Gistermiddag ging het plotseling weer werken....
Denk dus dat het geen modemprobleem is, maar dat ze hebben zitten knutselen in het netwerk o.i.d.
thomas999 is offline  
Oud 4 december 2009, 06:31   #8
antonnus
Junior Member
 
antonnus's schermafbeelding
Standaard

Hier in 2284 heb ik er al meer dan een week last van. Elke keer gaan alle lampjes uit behalve de bovenste.

Ik word er gek van
antonnus is offline  
Oud 4 december 2009, 07:13   #9
c0sm0s
Senior Member
 
c0sm0s's schermafbeelding
Standaard

Hier sinds een aantal dagen ook last van het probleem.
Ook aan Arris modem.
Postcode: 4793

Heb de helpdesk gebeld.. en na de standaard verhalen modem resetten.. router de schuld geven enz... kwam die meneer met het bericht dat er volgende week een firmware update zou komen voor de Arris modems die een aantal problemen zou moeten oplossen...

Of het waar is weet ik niet.. hoop dat er meer mensen zijn die dit hebben gehoord.. of ziggo medewerkers hier op het forum die het kunnen bevestigen.
c0sm0s is offline  
Oud 4 december 2009, 09:36   #10
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Voorlopig heb ik met mijn Plus abbo geen sneller modem nodig, dus de Arris blijft lekker in de kast liggen. Firmware of niet, ben het zat om steeds zonder verbinding te zitten. Ben geen proefkonijn. Had anders wel bij TNO gezeten.
Gizmo© is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl