Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 november 2009, 20:35   #1
geeske
Member
 
geeske's schermafbeelding
Standaard voicemail

als ik mijn voicemail afluister krijg ik constant hetzelfde verhaaltje te horen wat ik moet doen als ik mijn berichtje wil horen,al wat ik hoor is het zelfde gezemel maar niet het berichtje die is ingesproken,word er tureluurs van.
heeft iemand hetzelfde probleem?
gr geeske
geeske is offline  
Oud 26 november 2009, 20:51   #2
Spartagek
Senior Member
 
Spartagek's schermafbeelding
Standaard

Misschien de settings doorlopen, en het afsluiten zoals aangegeven ?
Spartagek is offline  
Oud 26 november 2009, 20:56   #3
geeske
Member
 
geeske's schermafbeelding
Standaard voicemail

ik loop de settings door,ik hoor steeds het zelfde verhaal dat ik op 1 moet drukken om mijn bericht af te luisteren als ik dat doe komt het verhaal weer dat ik op 1 moet drukken voor afluisteren en 2 voor verwijderen,verder kom ik niet.
gr geeske
geeske is offline  
Oud 26 november 2009, 20:58   #4
Spartagek
Senior Member
 
Spartagek's schermafbeelding
Standaard

helaas kan ik je dan ook niet verder helpen, misschien contact opnemen met de helpdesk ?
Spartagek is offline  
Oud 26 november 2009, 22:01   #5
Poupou
Senior Member
 
Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geeske Bekijk bericht
ik loop de settings door,ik hoor steeds het zelfde verhaal dat ik op 1 moet drukken om mijn bericht af te luisteren als ik dat doe komt het verhaal weer dat ik op 1 moet drukken voor afluisteren en 2 voor verwijderen,verder kom ik niet.
gr geeske
Krijg je niet eerst de melding: U heeft geen berichten. Dan klopt het namelijk dat je na het intoetsen van een 1 weer de melding krijgt.
Poupou is offline  
Oud 27 november 2009, 13:29   #6
geeske
Member
 
geeske's schermafbeelding
Standaard voicemail

Nee ik hoor steeds u heeft 1 bericht.
gr geeske
geeske is offline  
Oud 3 december 2009, 18:49   #7
Zaik
Junior Member
 
Zaik's schermafbeelding
Standaard

Als je naar je eigen nr belt,krijg je dan ook je voice mail?
Zo ja,spreek eens een bericht in om te kijken of je dan 2 nieuwe berichten hebt.
Anders is het misschien nog niet geactiveerd etc.

www.ziggo.nl en dan naar mijnziggo,daar is ook een optie(door in te loggen om de producten te zien wat je afneemd) druk je op het telefoon nr en zie je een paar optie's.
Hopelijk ligt het daaraan.

V.b.
Mijn telefooninstellingen
Soms is het handig om je voicemail of je nummerherkenning uit te zetten. Je regelt het hier allemaal zelf!
Voicemail Aan/Uit/Graag zo laten!
Nummerherkenning Aan/Uit/Graag zo laten!
Wisselgesprek Aan/Uit/Graag zo laten!
__________________
-_-Behandel iedereen met respect -_-

Laatst gewijzigd door Zaik; 3 december 2009 om 19:01
Zaik is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl