Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 november 2009, 20:30   #1
ljansens
Junior Member
 
ljansens's schermafbeelding
Standaard Nieuw modem om Ubee te vervangen?

Vanavond ontving ik de volgende mail. Ik heb inderdaad 2 maanden geleden het beruchte Ubee modem ontvangen (en ja, ook ik moet meerdere malen per dag de stroom eraf halen...), maar getuige dit mailtje krijg ik binnen een week weer een nieuw modem.
Dure grap voor Ziggo .

Geachte heer, mevrouw,

Zoals u wellicht weet is Ziggo druk bezig met het verhogen van de internetsnelheden.

Wij hebben u enkele maanden geleden een modem toegestuurd voor de snelheidsverhoging die toen werd doorgevoerd. Het modem dat wij u nu toesturen heeft u nodig voor de komende snelheidsverhogingen. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.

U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u de activatiecode aan, zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van het nieuwe modem en wordt op termijn uw internet snelheid verhoogt. Sluit daarom dit nieuwe modem direct aan.

Vergeet u niet het oude modem naar ons terug te sturen? Gebruik hiervoor de doos met retoursticker, waarin u het nieuwe modem ontvangt.

Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.


Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales
ljansens is offline  
Oud 26 november 2009, 20:55   #2
reiziger20
Junior Member
 
reiziger20's schermafbeelding
Standaard Alweer een nieuw modem ?

Dit voorjaar kreeg ik een nieuwe modem. Dat Aris geval. Geen problemen mee, haal de 50mb bijna bedraad en 10 minder draadloos. Na verhuizing in september even een probleem door verkeerde firmware. Vandaag kreeg ik echter een email met de aankondiging dat ik in kader van nog hogere snelheden binnenkort weer een nieuw modem krijg. Dit was me nog niet bekend..heb ik wat gemist ???
reiziger20 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl