Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25 november 2009, 17:50   #1
hlooman
Junior Member
 
hlooman's schermafbeelding
Standaard inloggen gebruikersnaam

Ik kon vanavond niet inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
"gebruikersnaam vergeten" aangeklikt en mijn e-mailadres opgegeven.
Er werd een mail verzonden met de inloggegevens van iemand anders n.m. van meneer of mevrouw Meier uit Amersfoort. Met deze gegevens kon ik bij alle gegevens van deze persoon. Met mijn eigen gebruiknaam en wachtwoord kom ik nergens meer in.
Iemand soortgelijke ervaring? en wat te doen?
hlooman is offline  
Oud 25 november 2009, 21:00   #2
ed1960
Junior Member
 
ed1960's schermafbeelding
Standaard

Ik logde vorige week in met mijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord, en kreeg de gegevens van iemand anders!! Heb gelijk uitgelogd, en het is daarna niet meer gebeurd. Maar het is een kwalijke zaak.
ed1960 is offline  
Oud 25 november 2009, 21:40   #3
hvoorend
Junior Member
 
hvoorend's schermafbeelding
Standaard

ben net over van online naar ziggo. de mijn ziggo site is een puinhoop. er wordt constant aan gewerkt terwijl hij in productie is... wat een amateurisme. kon ik eerder al geen sub e-mail adressen aanmaken (error), en 'mijn produkten' niet bekijken, gisteren en vandaag kon ik helemaal niet meer inloggen in mijnziggo (waarschijnlijk om verdere problemen te voorkomen...). een mail naar de helpdesk resulteert standaard in een antwoord van 'noreply': we weten het, er wordt aan gewerkt maar we weten niet hoe lang het gaat duren. tot in de pruimentijd? geen enkele info op de beginpagina van mijnziggo omtrent enig probleem. met alle frustratie bij de gebruikers van dien. genereert wel lekker veel calls naar het betaalde 0900 helpdesk nummer natuurlijk. big business, maar een schandalige gang van zaken. De rekening kunnen ze overigens wel heel snel bij je krijgen.
hvoorend is offline  
Oud 26 november 2009, 19:20   #4
tbest
Member
 
tbest's schermafbeelding
Standaard

Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen op MijnZiggo, maar het viel me op dat wanneer je de fakturen download in PDF formaat de volgende gegevens bovenaan ontbreken die er voorheen wel stonden. Is dit bij anderen ook het geval?

Naam
Adres
Klantnummer
Factuurnummer
Factuurdatum
Vervaldatum
tbest is offline  
Oud 26 november 2009, 19:56   #5
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbest Bekijk bericht
Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen op MijnZiggo, maar het viel me op dat wanneer je de fakturen download in PDF formaat de volgende gegevens bovenaan ontbreken die er voorheen wel stonden. Is dit bij anderen ook het geval?

Naam
Adres
Klantnummer
Factuurnummer
Factuurdatum
Vervaldatum
Hier ook het geval... De site is nog steeds 'under construction'...
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl