Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25 november 2009, 12:10   #1
antonclaessen
Junior Member
 
antonclaessen's schermafbeelding
Standaard e-mail

hoe kan ik een extra e-mail adres aan maken bvd anton
antonclaessen is offline  
Oud 25 november 2009, 12:31   #2
mennomulder
Senior Member
 
mennomulder's schermafbeelding
Standaard

Inloggen bij Mijn Ziggo en daarna via Mijn producten en je hoofd E-mailadres een extra adres aanmaken.
__________________
De bearenburch is myn sjirurg
http://www.youtube.com/watch?v=dul7HPrnue0

Grouten oet Grunnen

Laatst gewijzigd door mennomulder; 25 november 2009 om 13:45
mennomulder is offline  
Oud 25 november 2009, 12:56   #3
Zapp Brannigan
Senior Member
 
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

Een nieuw e-mail adressen kun je aanmaken op de Mijn Ziggo site bij Mijn Gegevens > Beheer mijn Groep.
Zapp Brannigan is offline  
Oud 28 november 2009, 10:18   #4
DaPowerrr
Junior Member
 
DaPowerrr's schermafbeelding
Standaard

Hoi,

Ik probeer nu al 2 dagen op bovenstaande manier een extra mailadres aan te maken, maar krijg steeds de melding:

Sorrie, er is iets fout gegaan, probeer het alstublieft nog een keer.

Maar wat ik ook probeer, het blijft dezelfde rooie lijn oproepen.

Iemand een idee?
DaPowerrr is offline  
Oud 28 november 2009, 14:18   #5
Mr.Ziggy
Junior Member
 
Mr.Ziggy's schermafbeelding
Standaard

Dit is helaas een kinderziekte van onze nieuwe portal. Het aanmaken van subaccounts werkt op dit moment (nog) niet, vandaar ook de foutmelding.
Wanneer het precies opgelost zal zijn is mij niet bekend, maar we zijn er mee bezig om dit te verhelpen. Zodra dit opgelost is zal ik het laten weten.
__________________
Ziggo 1e lijns TS
Mr.Ziggy is offline  
Oud 28 november 2009, 15:41   #6
DaPowerrr
Junior Member
 
DaPowerrr's schermafbeelding
Standaard

Dankjewel Mr Ziggy voor het snelle antwoord!

Ik ga het in de gaten houden!
DaPowerrr is offline  
Oud 3 december 2009, 11:39   #7
DaPowerrr
Junior Member
 
DaPowerrr's schermafbeelding
Standaard

Hij doet het!

(dit ter info voor eenieder die er misschien ook op wacht)
DaPowerrr is offline  
Oud 5 december 2009, 14:52   #8
morpheus1980
Junior Member
 
morpheus1980's schermafbeelding
Standaard Gebruiker aan groep toevoegen kan niet meer

Ik wilde juist proberen om een nieuw e-mail account aan te maken en hiervoor moest ik eerst een persoon aan de groep toevoegen! Helaas dit is niet mogelijk omdat de noodzakelijk buttons ontbreken in "Mijn Ziggo" en "Beheer Mijn Groep".

Ik ben ook al een paar e-mail adres mogelijkheden kwijt geraakt van de totale hoeveelheid van 10 die ik er aan kon maken!

Ik weet niet wat Ziggo allemaal aan het doen is maar begin sterk te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt om over te stappen!

Als je per e-mail contact opneem moet je iedere keer maar bellen en bellen naar dure nummers! Heb je eindelijk iemand aan de lijn wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! Kan iemand mij helpen met het aanmaken van een nieuwe persoon en bijbehorend e-mail adres?

Groetjes
morpheus1980 is offline  
Oud 6 januari 2010, 09:43   #9
jmmk
Junior Member
 
jmmk's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Ziggy Bekijk bericht
Dit is helaas een kinderziekte van onze nieuwe portal. Het aanmaken van subaccounts werkt op dit moment (nog) niet, vandaar ook de foutmelding.
Wanneer het precies opgelost zal zijn is mij niet bekend, maar we zijn er mee bezig om dit te verhelpen. Zodra dit opgelost is zal ik het laten weten.

Ook mij lukt het niet om iemand toe te voegen.
1 maal had ik geluk en daarna was het weer over na vele en vele malen geprobeerd te hebben.

Graag zou ik van U vernemen wanneer dit wel kan.

Bvd JMMK
jmmk is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl