Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 november 2009, 21:45   #1
teerex
Junior Member
 
teerex's schermafbeelding
Standaard WRT120N blijft pakketjes versturen?

Hallo allemaal,

Misschien dat iemand weet of dit normaal is: Ik heb een Linksys WRT120N aangesloten en alles werkt prima lijkt het. Alleen staat ie hier naast mn pc en wordt ik knettergek dat de LAN lampjes van alle aangesloten pc's alsmaar blijven knipperen. Het lijkt wel een stand-alone disco! Ook als er geen gebruikt gemaakt wordt van internet doet hij dat. Ik kwam er dus dan ook achter dat er voortdurend pakketjes data heen en weer gaan naar alle pc's (als ik kijk bij netwerkverbindingen/eigenschappen). En dus ook als de betreffende pc geen gebruikt maakt van internet. Is dit een normale eigenschap van Linksys routers?
teerex is offline  
Oud 24 november 2009, 22:24   #2
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Dat is normaal bij elke router, het komt door de computers. Voor Windows-filesharing is er regelmatig wat dataverkeer; tevens probeert Windows de ip-lease te vernieuwen. Ook daardoor is er dataverkeer.
Alleen als de computers uitstaan zullen de lampjes niks doen. Als je niet gek wil worden van die "stand-alone disco" kan je het beste de router ergens (half) uit zicht zetten
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 24 november 2009, 22:32   #3
Zapp Brannigan
Senior Member
 
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

LEDjes afdekken, probleem opgelost

Als je precies wilt weten wat je computer allemaal uitvreet kun je een programma als wireshark installeren en daarmee het netwerkverkeer een tijdje in de smiezen houden.
Zapp Brannigan is offline  
Oud 25 november 2009, 16:34   #4
teerex
Junior Member
 
teerex's schermafbeelding
Standaard

Ok bedankt voor de info
teerex is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl