Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 november 2009, 21:33   #1
MarcelC
Junior Member

MarcelC's schermafbeelding
Standaard Philips 32PW9527/12 met digitale tv?

Uit de handleiding van mijn Philips 32PW9527/12 wordt het niet echt duidelijk, daarom vraag ik het maar aan de experts hier.

Kan ik op dit Philips beeldbuis toestel (geen flatscreen) digitale televisie aansluiten met de Humax iRHD-5050c?

Alvast dank voor de hulp.

Marcel

MarcelC is offline  
Oud 23 november 2009, 22:25   #2
The_Doman
Senior Member

The_Doman's schermafbeelding
Standaard

Dat moet geen probleem zijn.

De Humax 5050c kan je ook gewoon op een niet-HDTV aansluiten door middel van een SCART-RGB kabel.
Uiteraard heb je dan wel geen HDTV kwaliteit bij de HD zenders maar toch zal dit nog een zeer goed beeld moeten opleveren.
The_Doman is offline  
Oud 28 november 2009, 21:45   #3
MarcelC
Junior Member

MarcelC's schermafbeelding
Standaard

Bedankt voor je antwoord, dat heeft me over de streep gehaald, vanmiddag de Humax iRHD-5050c gekocht.

Inderdaad een beter beeld. En wat een apparaat is die Humax, zoveel mogelijkheden, er zitten echt veel functies op waar je wat aan hebt, niet van die onzin.

MarcelC is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten