Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 november 2009, 19:22   #1
CharlieS
Junior Member
 
CharlieS's schermafbeelding
Standaard Router Sitecom WL 312 instellen op Ziggo alles in 1 pakket

Hallo,

Ik heb een alles in 1 pakket van Ziggo aangeschaft.
Nu heb ik een router er tussen in gezet van Sitecom WL 312.
Er is wel verbinding met de router en pc echter staan er in de router waarschijnlijk nog instellingen niet goed of nog helemaal niet ingesteld.
Ik ben niet erg thuis in deze materie.
Ik kan zelf wel in de router komen via 192.168.0.1 maar wat nu te doen ???
Telefonisch kontakt met de helpdesk van zowel Ziggo als Sitecom hebben mij niet verder geholpen, behalve peperdure telefoonkosten ...
Wie kan mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ??
Harde reset en stroom eraf en dergelijke heb ik al eerder gedaan.

Wie kan mij helpen, ik word er zoooooooo moedeloos van, HELPPP !!!

Alvast bedankt.

Mvg Charlie
CharlieS is offline  
Oud 24 november 2009, 08:21   #2
TRaSH
Senior Member
 
TRaSH's schermafbeelding
Standaard

is het een nieuwe router ? Of een gebruikte ? Router terug op fabriek instellingen gezet ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
TRaSH is offline  
Oud 25 november 2009, 12:18   #3
CharlieS
Junior Member
 
CharlieS's schermafbeelding
Standaard

Hoi,

Ja, die actie heb ik inderdaad ook al ondernomen om de fabrieks instellingen te herstellen.
Zelfs een aantal x geprobeerd.
Waarschijnlijk moet ik iets in de router veranderen ??? (192.168.0.1)
Maar wat precies ??
CharlieS is offline  
Oud 28 november 2009, 09:30   #4
CharlieS
Junior Member
 
CharlieS's schermafbeelding
Standaard

Probleem is inmiddels opgelost !!!
CharlieS is offline  
Oud 28 november 2009, 11:38   #5
TRaSH
Senior Member
 
TRaSH's schermafbeelding
Standaard

en hoe wat heb je gedaan,
met je oplossing kan je andere helpen
__________________


TRaSH is offline  
Oud 13 december 2009, 14:22   #6
Vandhaal
Junior Member
 
Vandhaal's schermafbeelding
Standaard Router instellingen SITECOM DC202 voor Ziggo

Hallo allemaal,

Ik moet een port forwarden in mijn router, maar ben het password vergeten
Nu moet ik de router gaan resetten, waardoor de factory defaults weer terug gezet worden.

Weet iemand wat de instellingen zijn die ik handmatig in de router moet aanpassen om hem op het netwerk van Ziggo weer werkend te krijgen?
wel of geen PPPoE e.d.)

Alvast bedankt voor je antwoord
Vandhaal is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl