Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 november 2009, 18:57   #1
Execution
Junior Member
 
Execution's schermafbeelding
Standaard Kan niet inloggen op mijn ziggo?

Hallo,

Als ik wil inloggen bij mijn ziggo krijg ik dit:

403
Geen toegang
Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken.
Ga naar de homepage van ziggo.nl
Ga naar Webmail
Ga naar Producten


Kan iemand me helpen?
Execution is offline  
Oud 23 november 2009, 23:04   #3
Zijwaarts
Member
 
Zijwaarts's schermafbeelding
Standaard

Kan ook niet inloggen.

Blijft een mooi fenomeen dat je al jaren kunt inloggen.....en dan werkt het in ene niet meer.

Wil m'n facturen bekijken, dus ff inloggen, maar als ik dat doe krijg ik de volgende melding: "Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget."
......dat deed ik dus net. Maakt niet uit wat ik de doe en hoe vaak ik porbeer in te loggen, kom iedere keer weer op deze pagina. Dit is nu de 2e maand op rij dat ik niet op "mijn ziggo" kan inloggen.

Kan dus volgens mij alleen maar liggen aan de nieuwe website. Maakt ook niet uit welke browser ik gebruik, FF, IE, Chrome.

Mijn gebruikersnaam is niet veranderd, mijn wachtwoord is niet veranderd.
Zijwaarts is offline  
Oud 23 november 2009, 23:09   #4
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijwaarts Bekijk bericht
Kan ook niet inloggen.

Blijft een mooi fenomeen dat je al jaren kunt inloggen.....en dan werkt het in ene niet meer.

Wil m'n facturen bekijken, dus ff inloggen, maar als ik dat doe krijg ik de volgende melding: "Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget."
......dat deed ik dus net. Maakt niet uit wat ik de doe en hoe vaak ik porbeer in te loggen, kom iedere keer weer op deze pagina. Dit is nu de 2e maand op rij dat ik niet op "mijn ziggo" kan inloggen.

Kan dus volgens mij alleen maar liggen aan de nieuwe website. Maakt ook niet uit welke browser ik gebruik, FF, IE, Chrome.

Mijn gebruikersnaam is niet veranderd, mijn wachtwoord is niet veranderd.
Heb je de optie "Meteen inloggen" al geprobeerd? Wil soms wel eens lukken.. Maar inderdaad, het is vervelend...
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 23 november 2009, 23:12   #5
Zijwaarts
Member
 
Zijwaarts's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Heb je de optie "Meteen inloggen" al geprobeerd? Wil soms wel eens lukken.. Maar inderdaad, het is vervelend...
Yep, uiteraard geprobeerd, met het zelfde resultaat.
Zijwaarts is offline  
Oud 23 november 2009, 23:18   #6
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijwaarts Bekijk bericht
Yep, uiteraard geprobeerd, met het zelfde resultaat.
Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt dat als ik probeerde in te loggen, ik ook de melding kreeg die jij beschrijft.. Maar als ik dan klikte op mijn gegevens, ik wel mijn gegevens kon inzien... Maar aan de site wordt nog steeds gewerkt meende ik... Maar het is vervelend dat als je gegevens wilt inzien, dat dan de inlogpagina niet werkt..
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 23 november 2009, 23:21   #7
Zijwaarts
Member
 
Zijwaarts's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt dat als ik probeerde in te loggen, ik ook de melding kreeg die jij beschrijft.. Maar als ik dan klikte op mijn gegevens, ik wel mijn gegevens kon inzien... Maar aan de site wordt nog steeds gewerkt meende ik... Maar het is vervelend dat als je gegevens wilt inzien, dat dan de inlogpagina niet werkt..
Afwachten dan maar weer.

Mooie is dat ik net om een nieuw wachtwoord heb gevraagd en als ik deze nu gebruik, ook hetzelfde probleem.
........zo jammer
Zijwaarts is offline  
Oud 23 november 2009, 23:48   #8
Randstad
Senior Member
 
Randstad's schermafbeelding
Standaard

Kreeg vandaag ook de melding Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget.

Bleek ondertussen toch ingelogd te zijn. Ben gewoon door gaan klikken naar facturen, producten e.d.
Randstad is offline  
Oud 23 november 2009, 23:56   #9
Zijwaarts
Member
 
Zijwaarts's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Randstad Bekijk bericht
Kreeg vandaag ook de melding Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget.

Bleek ondertussen toch ingelogd te zijn. Ben gewoon door gaan klikken naar facturen, producten e.d.
Wat een mazzelaar , krijg zowat een muisarm van het klikken.
Gebeurd gewoon nix.
Zijwaarts is offline  
Oud 24 november 2009, 04:43   #10
messed-up
Senior Member
 
messed-up's schermafbeelding
Standaard

Kan ook niet inloggen.

In Firefox krijg ik de HTLM code te zien en met IE "Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken"


Moet dit trouwens een realtime wachttijd indicator voorstellen ?
Wachttijden

Facturen: langer dan 10 minuten
Technisch: tussen de 5 en 10 minuten
Administratie: langer dan 10 minuten
Je kunt ons het best bellen
    • Zoals je ziet is het best druk. Als je ons nu belt, kan het dus even duren voordat je antwoord hebt. Misschien kan Tess je verder helpen.





Best wel bijzonder dat het om 5.30 uur al druk is, dat het even kan duren voordat ik nu antwoord krijg is duidelijk.
messed-up is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Labels
mijn webspace, mijn ziggo



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl