Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22 november 2009, 21:12   #1
jesse1983
Junior Member
 
jesse1983's schermafbeelding
Standaard Outlook 2003 haalt ziggo mail niet binnen.

Beste allemaal,

Ik probeer mijn mail binnen te halen via outlook 2003, maar dit lukt niet.
Via de webmail kan ik zien dat er mail is, ik heb de account instellingen getest en er komt ook braaf een mailtje op de webmail binnen, maar wordt niet binnengehaald door outlook. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem (gehad)?
Graag hoor ik tips!

Groet,

Jesse
jesse1983 is offline  
Oud 22 november 2009, 21:53   #2
BertK
Senior Member
 
BertK's schermafbeelding
Standaard

Dus verzenden lukt maar ontvangen wordt geblokt...

Welke beveiliging heb je?
Virusscanner
Firewall
Internetsecurity
BertK is offline  
Oud 22 november 2009, 21:54   #3
BenJ
Senior Member
 
BenJ's schermafbeelding
Standaard

Probleem is me al diverse malen overkomen. En allemaal terug te voeren uiteindelijk tot foutieve instellingen. Een testmail verzenden in het menu van accounts instellen ook geprobeerd? Als dat niet lukt dan kan je er vanuit gaan dat je een fout(je) hebt gemaakt.
__________________
BenJ
BenJ is offline  
Oud 24 november 2009, 12:05   #4
mennomulder
Senior Member
 
mennomulder's schermafbeelding
Standaard

pop instelling gecontroleerd ?
pop: pop.ziggo.nl
smtp: smtp.ziggo.nl
Inloggen met geheel E-mailadres !
__________________
De bearenburch is myn sjirurg
http://www.youtube.com/watch?v=dul7HPrnue0

Grouten oet Grunnen
mennomulder is offline  
Oud 24 november 2009, 16:10   #5
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Welke foutmelding krijg je? Wat staat er achter het 0x800ccc?
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 24 november 2009, 21:15   #6
jesse1983
Junior Member
 
jesse1983's schermafbeelding
Standaard situatie

Hallo,

Zowel verzenden als ontvangen lukt niet, ik heb avast anti virus, wanneer ik deze uitschakel is het probleem niet opgelost. Verder krijg ik geen foutmelding, geeft alleen weer zenden en ontvangen voltooid.
De instellingen zijn voor zover ik kan zien goed en het testmailtje komt ook aan op de webmail.

Nog ideeen?

Groet,

Jesse
jesse1983 is offline  
Oud 24 november 2009, 22:28   #7
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Welke poorten staan er ingesteld? Als je bij de accountinstellingen zit > meer instellingen > geavanceerd. Inkomend moet zijn 110, uitgaand 25.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 25 november 2009, 20:35   #8
jesse1983
Junior Member
 
jesse1983's schermafbeelding
Standaard poorten

Hoi Isis,

De poorten kloppen, het probleem is trouwens gekomen sinds een nieuwe modem van ziggo een ubee, oja de andere computers in het netwerk halen wel mail via outlook binnen alleen zijn dit g-mail accounts.

Groet,

Jesse
jesse1983 is offline  
Oud 25 november 2009, 21:19   #9
BertK
Senior Member
 
BertK's schermafbeelding
Standaard

Aan de modem kan het niet liggen.

Als Outlook netjes doorloopt zonder foutmelding dan lijk het mij ook
ok....
Outlook verzend ook mail dit kun je zien op webmail
als je een bericht stuurt naar jezelf.
Je hebt alleen Antivirus en geen Antispy of security Software..
Dus is er ergens iets fout met de mailaccount in Outlook of zelf
in de Mailbox.

Ik zou de volgende stappen ondernemen...

Verwijder de E-Mailaccount in Outlook sluit Outlook af
start hem dan weer en maak die account eens opnieuw aan.

Als dit niet wil helpen verwijder dan de mailaccount bij Ziggo
en maak hem dan opnieuw aan.

Ik hoor het wel...
BertK is offline  
Oud 29 november 2009, 18:42   #10
jesse1983
Junior Member
 
jesse1983's schermafbeelding
Standaard contact ziggo

Hoi bert,

Heb het account in outlook, opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft. Heb contact gehad met ziggo en het probleem kwam vaker voor, er zit waarschijnlijk een fout in de mailbox. Is het trouwens wel mogelijk je email account te verwijderen en opnieuw in te stellen, aangezien ik nog een @home account heb?

groet,

Jesse
jesse1983 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl