Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Mededelingen

Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition Personal Video Recorder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 november 2009, 20:04
marcedwin's schermafbeelding
marcedwin marcedwin is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard Geluid bij taalwissel valt weg

Ik wil weleens (vooral op Sport1) van taal wisselen en dan hoor ik niks. Balen dus. Kom ik er maanden later achter dat als je wisslet, daarna even een andere zender bezoekt en weer terugkomt dat de nieuwe taal wel te horen is.

Ik las hier ergens dat dat een bug is. Nu is de firmware al ruim een jaar oud. Kunnen ze niet ff een nieuwe maken voor ons?

Tevens komt het nu regelmatig voor dat een opname niet gelukt is (zwart). Erg vervelend.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten