Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers

Mededelingen

Digitale Irdeto kabelontvangers Alles over Irdeto Digitale ontvangers en TV's zoals in gebruik bij Ziggo, Delta, CAIW, Rekam en Kabel Noord

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 november 2009, 18:34   #1
wrcveen
Member
 
wrcveen's schermafbeelding
Standaard E34 foutmelding

Sinds een week zie ik een "E34 foutmelding" op NL1. Bij het 'doorzappen' is het een fractie van een seconde en bij het rechtstreeks in typen van de "1" blijft de melding soms staan met een zwart beeld of wel beeld na een fractie van eens seconde na de melding. Ik heb 2 van deze televisies in huis en allebei hebben ze het zelfde euvel.

Wat is er veranderd dat dit nu gebeurd?
wrcveen is offline  
Oud 26 november 2009, 18:46   #2
TVdigitaal
Senior Member
 
TVdigitaal's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrcveen Bekijk bericht
Sinds een week zie ik een "E34 foutmelding" op NL1. Bij het 'doorzappen' is het een fractie van een seconde en bij het rechtstreeks in typen van de "1" blijft de melding soms staan met een zwart beeld of wel beeld na een fractie van eens seconde na de melding. Ik heb 2 van deze televisies in huis en allebei hebben ze het zelfde euvel.

Wat is er veranderd dat dit nu gebeurd?
Heb je deze problemen nu nog?
TVdigitaal is offline  
Oud 26 november 2009, 18:48   #3
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrcveen Bekijk bericht
Sinds een week zie ik een "E34 foutmelding" op NL1. Bij het 'doorzappen' is het een fractie van een seconde en bij het rechtstreeks in typen van de "1" blijft de melding soms staan met een zwart beeld of wel beeld na een fractie van eens seconde na de melding. Ik heb 2 van deze televisies in huis en allebei hebben ze het zelfde euvel.

Wat is er veranderd dat dit nu gebeurd?
Ik veronderstel dat je geen CAM gebruikt?
anoniem is offline  
Oud 26 november 2009, 21:16   #4
wrcveen
Member
 
wrcveen's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ik veronderstel dat je geen CAM gebruikt?
Ja zeker, nog steeds het zelfde. Krijg overigens ook soms de melding mét beeld op de achtergrond. Alleen dus op NL1. Er zit geen CAM in, kaart gaat rechtstreeks in het toestel.
wrcveen is offline  
Oud 26 november 2009, 22:00   #5
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrcveen Bekijk bericht
Ja zeker, nog steeds het zelfde. Krijg overigens ook soms de melding mét beeld op de achtergrond. Alleen dus op NL1. Er zit geen CAM in, kaart gaat rechtstreeks in het toestel.
als het probleem aanhoudt dan raad ik je een factory default setting uit te voeren, daarna zul je de tv opnieuw moeten installeren.
anoniem is offline  
Oud 28 november 2009, 12:20   #6
rampage
Junior Member
 
rampage's schermafbeelding
Standaard

Hoi wrcveen,

Eerder deze week sprak ik iemand met een ander type JVC-toestel met hetzelfde euvel.

Wat hij mij aangaf is dat hij de E34-melding op Nederland 1 in beeld kreeg wanneer hij de TV inschakelde en dat dit probleem na het zappen was verholpen.

Wat gebeurt er als de blijvende variant van de melding hebt en naar een ander kanaal zapt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrcveen Bekijk bericht
Ja zeker, nog steeds het zelfde. Krijg overigens ook soms de melding mét beeld op de achtergrond. Alleen dus op NL1. Er zit geen CAM in, kaart gaat rechtstreeks in het toestel.
rampage is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl