Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 november 2009, 14:23
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard storingen geluid weg

bijna elke dag valt het geluid van de tv weg,ik heb de steker al gemerkt ,omdat ik anders per ongeluk de tv of recorder uit trek om weer de boel op te starten.
dank je wel gemeente Brunssum
  #2  
Oud 21 november 2009, 14:30
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bach Bekijk bericht
bijna elke dag valt het geluid van de tv weg,ik heb de steker al gemerkt ,omdat ik anders per ongeluk de tv of recorder uit trek om weer de boel op te starten.
dank je wel gemeente Brunssum
Wees eens wat specifieker.. is dat op elk kanaal.. welke decoder,komt het geluid dan niet meer terug,hoe lang valt het weg ?
De gemeente Brunssum leest hier denk ik niet mee,dus wat is precies het doel van je bericht,wil je hulp ?
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 21 november 2009, 14:35
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard geluid weg

ARD ZDF .als ik een krimi op heb staan wil ik niet alle kanalen af zappen wie wel en geen geluid heeft,dus zap ik naar ARD die is ook zonder geluid.
vorige week maandag was de hele morgen de radio weg ,alle zenders.
ik ga over op digitenne ik heb het gehad met Ziggo,en dan krijg je ook nog reclame om over te gaan op hun totaal pakket.
nou ik blijf met internet mooi bij KPN
  #4  
Oud 21 november 2009, 14:51
maurice.becholz's schermafbeelding
maurice.becholz maurice.becholz is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: Kerkrade
Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax IRHD 5300
Berichten: 254
Standaard storingen

denk dat ik weet wat het is, neem aan dat je het hebt over een digitale ontvanger en misschien samsung? zet het vinkje van de dolbi digitaal eens uit in het menu. had dat zelfde probleem ook en door dat vinkje uit te zetten was het probleem opgelost. digitenne zou ik zeker niet nemen. krijg je nog meer storingen, zeker als je rond een drukke weg over een bosrijk gebied woont.succes.
  #5  
Oud 21 november 2009, 15:05
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maurice.becholz Bekijk bericht
denk dat ik weet wat het is, neem aan dat je het hebt over een digitale ontvanger en misschien samsung? zet het vinkje van de dolbi digitaal eens uit in het menu. had dat zelfde probleem ook en door dat vinkje uit te zetten was het probleem opgelost. digitenne zou ik zeker niet nemen. krijg je nog meer storingen, zeker als je rond een drukke weg over een bosrijk gebied woont.succes.
Geluid op PCM zetten in de voorkeuren ja, anders heb je standaard dolby en dus geen geluid als je niet op een dolby surround set staat.
Wat de gemeente Brunssum dan met Ziggo te maken heeft is me nog ff niet duidelijk..
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #6  
Oud 21 november 2009, 15:21
maurice.becholz's schermafbeelding
maurice.becholz maurice.becholz is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: Kerkrade
Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax IRHD 5300
Berichten: 254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Geluid op PCM zetten in de voorkeuren ja, anders heb je standaard dolby en dus geen geluid als je niet op een dolby surround set staat.
Wat de gemeente Brunssum dan met Ziggo te maken heeft is me nog ff niet duidelijk..
daar heb je gelijk in, heeft de gemeente brunssum niks mee te maken. het zijn maar een bepaald aantal zenders(hoofdzakelijk duitse zenders) en hij noemt al ARD en ZDF die dat inderdaad hebben. ik heb dat vinkje uit gezet waardoor het probleem was opgelost. heb inmiddels trouwens een HD ontvanger maar doordat die duitse zenders al in dolby digitaal uitzenden kreeg ik toen een conflict als ik dat vinkje(dolby digitaal) had aanstaan in het menu van de digitale ontvanger. ik zeg nog eens, het ging toen vooral om een paar duitse zenders. andere zenders had ik toen geen problemen mee. maar het kan natuurlijk ook aan de bekabeling liggen. digitenne zou ik zeker niet pakken, maar goed, dat is de een voor de ander.
  #7  
Oud 21 november 2009, 18:38
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard

Nou de gemeente Brunssum heeft haar eigen kabelnet 2 jaar geleden aan Ziggo verkocht dus hun schuld is het dat we nu afhankelijk daar van zijn
  #8  
Oud 21 november 2009, 18:51
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard

is dat in het menu bij set up?
en dan audio taal ? aan/uit?
  #9  
Oud 21 november 2009, 19:22
*Marco*'s schermafbeelding
*Marco* *Marco* is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Sassenheim (Teylingen)
Ziggo Internet: Ziggo All-In-One Extra
DTV: IRHD-5300C humax
Berichten: 38
Standaard

Ghe ghe, Sommige personnen halen er ook van alles bij om maar iemand de schuld te kunnen geven

Ben wel benieuwd of het nou is opgelost...
  #10  
Oud 21 november 2009, 22:49
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bach Bekijk bericht
is dat in het menu bij set up?
en dan audio taal ? aan/uit?
http://www.gebruikershandleiding.com...g-5-36489.html

Dolby moet uit staan.
Bijgaand de gebruiksaanwijzing... dus het is de schuld van Brunssum dat jouw decoder niet goed staat, of van Ziggo ?
Misschien toch gewoon de gebruiksaanwijzing lezen.

Er zit ook een speciale audio knop op de remote control, onderste rij knoppen 2e van rechts,vermoedelijk kun je daar ook wel wat bij instellen als je op de kanalen gaat staan waar geen geluid is.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !

Laatst gewijzigd door G.bruiker; 21 november 2009 om 22:59
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl