Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 november 2009, 09:42   #1
Anonymous
Senior Member
 
Anonymous's schermafbeelding
Standaard Tweede smartcard

Hallo mensen,

Laatst een nieue AIO pakket geinstalleerd (vanwege verhuizing) en mijn oude smartcart ook mee laten verhuizen naar dit adres. Decoder op NED1, even wachten.... voila....beeld. Mooi zo. Niet dus. FILM1 werkt niet, krijg uren lang de code E30. Verdwijnt niet, de rest van de zenders werkt gewoon goed.

Doe ik iets fout, of moet ik de HD gaan bellen (die mij trouwens de laatste tijd heel goed geholpen hebben, het gaat dus wel op sommige punten vooruit daar!).

Mvg,
Anonymous is offline  
Oud 21 november 2009, 10:54   #2
migroen
Senior Member
 
migroen's schermafbeelding
Standaard

Op de site van Ziggo is dit te vinden.

https://www.ziggo.nl/#help/steljevraag/faq/3756

Probeer deze stap nog even en anders inderdaad Helpdesk bellen.
migroen is offline  
Oud 21 november 2009, 17:47   #3
tja
Senior Member
 
tja's schermafbeelding
Standaard

Van waar naar waar ben je verhuisd? Als je bijvoorbeeld van het Casema gebied naar het @Home gebied verhuist, zal je oude Casema kaart niet meer werken, en heb je een nieuwe kaart nodig.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) PPC; MDA Touch/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
tja is offline  
Oud 22 november 2009, 23:25   #4
Anonymous
Senior Member
 
Anonymous's schermafbeelding
Standaard

Nee, gewoon in oud @home gebied. Vandaag geen tijd gehad om te bellen, zal morgen wel even contact opnemen.
Anonymous is offline  
Oud 22 november 2009, 23:32   #5
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Foutcode e30 betekent in heel veel gevallen dat er een heractivatie van de kaart nodig is. Even HD bellen, dan is het binnen een halve minuut gefixt.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl