Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 november 2009, 17:06
Jack59's schermafbeelding
Jack59 Jack59 is offline
Junior Member

Standaard Wat een drama

Op 21-06-2009 interactieve televisie + Ziggo Alles in een extra besteld
Begin juli gebeld door Ziggo, er is iets fout gegaan met uw bestellling, opnieuw alles in een besteld
Op 11-07-2009 orderbevestiging, pakket enkele dagen later in huis, echter zonder premium router. Deze wordt volgens het begeleidend schrijen binnen 2 maanden nageleverd.

Op 25-08-2009 een orderbevestiging voor interactieve televisie + alles in een extra van 25-08-2009 (pakket geweigerd na overleg met klantenservice Zigggo
Op factuur 2 maal bijdrage ITV hardware, wordt overigens met een aparte creditnota gecorrigeerd

Gebeld op 28 augustus.
Gebeld op 22 september.

Gebeld op 24 september, afspraak gemaakt met monteur i.v.m. niet werkende interactieve televisie

Mail gestuurd 1oktober, nietszeggende reactie op 10 oktober.

Gebeld op 15 oktober, te hoge factuur gestorneerd na overleg en correcte bedrag overgemaakt. Niet werkende smartcards eindelijk geactiveerd. Premium router wordt nagezonden

Gebeld op 6 november, nog steeds geen uitsluitsel (bericht naar leverancier) Premium router wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Ik moet zelf maar weer bellen als ik de router niet ontvang, ik kan niet worden teruggebeld!!!!
Op 6 november tevens contactformulier ingevuld, onderstaande reactie ontvangen:
Volgens onze administratie is op 6 november 2009 afgesproken dat wij u de router zo spoedig mogelijk bezorgen. Dit is in behandeling bij desbetreffende afdeling.
Ook is afgesproken dat u een vergoeding ontvangt in verband met het trage internet. Deze vergoeding is afhankelijk van de datum waarop u de router ontvangt.
Op 20 november wederom contactformulier ingevuld met de simpele vraag: waar blijft mijn router?
Antwoord:
Ik zie dat er dit jaar 3 pakketten naar u toegestuurd zijn. 2 pakketten zijn ontvangen en 1 is geweigerd door de klant. Ik kan helaas niet zien of de router daar bij gezeten heeft.
Mocht het zijn dat u deze nog niet in huis heeft kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Ze nemen dus niet even de moeite te kijken wat er al heeft afgespeeld.

Ik heb het een beetje gehad met Ziggo, betaal ruim 100 euro per maand voor diensten, maar een stukje service of terugbellen is er niet bij.

Oud 20 november 2009, 19:31
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jack59 Bekijk bericht
Op 21-06-2009 interactieve televisie + Ziggo Alles in een extra besteld
Begin juli gebeld door Ziggo, er is iets fout gegaan met uw bestellling, opnieuw alles in een besteld
Op 11-07-2009 orderbevestiging, pakket enkele dagen later in huis, echter zonder premium router. Deze wordt volgens het begeleidend schrijen binnen 2 maanden nageleverd.

Op 25-08-2009 een orderbevestiging voor interactieve televisie + alles in een extra van 25-08-2009 (pakket geweigerd na overleg met klantenservice Zigggo
Op factuur 2 maal bijdrage ITV hardware, wordt overigens met een aparte creditnota gecorrigeerd

Gebeld op 28 augustus.
Gebeld op 22 september.

Gebeld op 24 september, afspraak gemaakt met monteur i.v.m. niet werkende interactieve televisie

Mail gestuurd 1oktober, nietszeggende reactie op 10 oktober.

Gebeld op 15 oktober, te hoge factuur gestorneerd na overleg en correcte bedrag overgemaakt. Niet werkende smartcards eindelijk geactiveerd. Premium router wordt nagezonden

Gebeld op 6 november, nog steeds geen uitsluitsel (bericht naar leverancier) Premium router wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Ik moet zelf maar weer bellen als ik de router niet ontvang, ik kan niet worden teruggebeld!!!!
Op 6 november tevens contactformulier ingevuld, onderstaande reactie ontvangen:
Volgens onze administratie is op 6 november 2009 afgesproken dat wij u de router zo spoedig mogelijk bezorgen. Dit is in behandeling bij desbetreffende afdeling.
Ook is afgesproken dat u een vergoeding ontvangt in verband met het trage internet. Deze vergoeding is afhankelijk van de datum waarop u de router ontvangt.
Op 20 november wederom contactformulier ingevuld met de simpele vraag: waar blijft mijn router?
Antwoord:
Ik zie dat er dit jaar 3 pakketten naar u toegestuurd zijn. 2 pakketten zijn ontvangen en 1 is geweigerd door de klant. Ik kan helaas niet zien of de router daar bij gezeten heeft.
Mocht het zijn dat u deze nog niet in huis heeft kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Ze nemen dus niet even de moeite te kijken wat er al heeft afgespeeld.

Ik heb het een beetje gehad met Ziggo, betaal ruim 100 euro per maand voor diensten, maar een stukje service of terugbellen is er niet bij.
Kan dit lettertype nog kleiner? Waarom bestaat er trouwens een mogelijkheid om berichten te plaatsen in dit soort waardeloze grootte van fonts?? By the way, ik kan het wel lezen, zonder hulpmiddelen, maar een standaard font/grootte zou wel heel welkom zijn.

Gert.

Gert.
Oud 20 november 2009, 19:36
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

ik weet niet of de letters veel kleiner zijn. Een ander font, ze zijn scheef.

want klein is zo.
Oud 20 november 2009, 19:39
Jack59's schermafbeelding
Jack59 Jack59 is offline
Junior Member

Standaard

Ik kan het anders uitstekend zien
Oud 20 november 2009, 19:45
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Standaard

Ik ook, my friend, ik ook. Catastrofus heeft wel vaker last van dit soort dingen. Laten we nu eens naar de inhoud kijken...
Oud 20 november 2009, 19:53
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Standaard

Ik weet het niet zo goed. Maar ik zie dat dit soort dingen regelmatig gebeuren. Zelf heb ik formeel nooit een installatiepakket gehad. Wel naderhand een losse hd-receiver die 3x gefactureerd is. Ik hoorde van de week dat bij de moeder van een vriend van mij 3 installatiepakketen geleverd zijn, inclusief 3x humax 5050. Dat bij een basisabo. Voorzichtig kun je stellen dat bij de uitlevering van installatiepakketen er iets kan misgaan. Werk aan de winkel voor Ziggo, of een andere partner kiezen ipv Holland Shipping? Ik weet er te weinig van af.
Oud 20 november 2009, 20:22
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Ik ook, my friend, ik ook. Catastrofus heeft wel vaker last van dit soort dingen. Laten we nu eens naar de inhoud kijken...
Ik kan ze ook lezen (niet prima, maar ik kan het lezen), maar ik baal van dit soort andere fonts/grootte, dan het standaard font/grootte. Kleine moeite om te voldoen aan 'de standaards' in dit forum... Maakt het gelijk voor anderen ook prima leesbaar.

Gert.

No offense naar de ts trouwens.
Oud 20 november 2009, 20:26
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Standaard

Toch ook geen offense naar mij? Ik ben the joker. TS heeft font aangepast.
Oud 20 november 2009, 20:34
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Toch ook geen offense naar mij? Ik ben the joker. TS heeft font aangepast.
Uiteraard niet, ts is de 'the joker' in dit geval...
Als de ts een reactie wil, kan ik hem aanraden geen rare fonts/lettertypes te proberen.

Gert.
Oud 20 november 2009, 20:40
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is offline
Senior Member

Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Standaard

Even stylish installeren en een override toevoegen, iets van:

Code:
font[size="2"] { font-size: 20pt !important }
dan kun je het gegarandeerd lezen!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten