Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20 november 2009, 10:19   #1
Jam
Banned User
 
Jam's schermafbeelding
Standaard excuus chocolade letter

valt er bij mij vandaag een pakketje door de brievenbus met een "excuus chocolade letter" van ZIGGO.

leuke geste, waarin men eindelijk eens toe geeft dat ze niet hebben gedaan wat men beloofde.
met een kaart er bij waarin staat:"Geachte [naam] Wij zijn er niet in geslaagd u de service te verlenen die u van ons mag verwachten, graag bied ik u daarom namens ZIGGO deze attentie aan"

al met al toch positief, maar die niet strookt met de prijsverhoging.
dat druist toch tegen elkaar in vind ik <--
Jam is offline  
Oud 20 november 2009, 10:22   #2
dieco
Senior Member
 
dieco's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
al met al toch positief, maar die niet strookt met de prijsverhoging.
dat druist toch tegen elkaar in vind ik <--
Waarom iets positiefs nou meteen weer met iets negatiefs pareren?!
Het is gewoon een leuk, positief gebaar ... klaar.
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
dieco is offline  
Oud 20 november 2009, 10:24   #3
Sjaool
Senior Member
 
Sjaool's schermafbeelding
Standaard

Ik mag toch hopen dat het geen "foute" chocoladeletter is.

Zij hij terwijl hij weer naar de Lidl gaat voor een heerlijk stukje chocolade.

Al met al toch zeer attent van Ziggo!
En waarom nou weer die prijsverhoging er bij betrokken wordt?
__________________
RTFM, Google or Search
Sjaool is offline  
Oud 20 november 2009, 10:32   #4
Jam
Banned User
 
Jam's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Waarom iets positiefs nou meteen weer met iets negatiefs pareren?!
Het is gewoon een leuk, positief gebaar ... klaar.

ach, zullen we dit dan ook even omdraaien?
alles wat gebruikers hier als negatief ervaren van ZIGGO word door een select groepje mensen direct weer positief richting ZIGGO gepareerd...

dat noemen ze dan nuanceren.
ik mag zeggen wat ik <-- vind.
Jam is offline  
Oud 20 november 2009, 10:35   #5
dieco
Senior Member
 
dieco's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
ach, zullen we dit dan ook even omdraaien?
alles wat gebruikers hier als negatief ervaren van ZIGGO word door een select groepje mensen direct weer positief richting ZIGGO gepareerd...

dat noemen ze dan nuanceren.
ik mag zeggen wat ik <-- vind.
Natuurlijk mag jij zeggen wat jij vindt, maar om nou overal die geringe prijsverhoging bij te halen is gewoon een beetje overdreven. En op dat punt is een beetje nuance dus niet echt overbodig. Je kunt iets positiefs ook gewoon laten voor wat het is ... iets positiefs.
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
dieco is offline  
Oud 20 november 2009, 10:38   #6
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Het 'gebaar' is groter dan je denkt. Ze bekennen in zekere zin schuld.
Vijver is offline  
Oud 20 november 2009, 11:05   #7
G.bruiker
Senior Member
 
G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Ze hadden het ook niet hoeven doen,dus ja, ik vind dit wel positief en gezien het jaargetijde ook zeker een leuk idee.
Ben ik een Ziggo positieveling ?
Nee zeker niet,maar blijkbaar kan ik wel nuanceren.

En ja ze halen die letter er wel weer uit,en ja het is een sigaar uit eigen doos,en ja ze hadden ook een duppie minder kunnen berekenen.
En degenen die uit princiepe die letter niet willen,geef hem aan de voedselbank.

Maar geef toe, dat starre Ziggo,maakt een gebaar naar de klant,dat stemt toch hoopvol.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
G.bruiker is offline  
Oud 20 november 2009, 11:11   #8
Jam
Banned User
 
Jam's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Natuurlijk mag jij zeggen wat jij vindt, maar om nou overal die geringe prijsverhoging bij te halen is gewoon een beetje overdreven. En op dat punt is een beetje nuance dus niet echt overbodig. Je kunt iets positiefs ook gewoon laten voor wat het is ... iets positiefs.
ik vind het gewoon niet met elkaar stroken, daarom haalde ik het er bij, verder vind ik het positief.
ik ga die discussie niet overdoen, daar was ik trouwens al mee gestopt.

jij vind het overdreven, prima....

ik hoop dat ZIGGO nu echt snel goede verbeteringen maakt en dat soort discussies niet meer nodig zijn.
tot nu toe voeren dat soort discussies nog te vaak de boventoon.

ik ben van de week ook nog gebeld door ZIGGO waarin men hun excuses aanbood en informeerde of alle klachten [die ik bijna een jaar heb ondervonden] nu wel goed waren afgehandeld.

en dat zijn ze nu uiteindelijk, daar ben ik blij mee en vond ik erg goed dat ze dat ook nog even deden.
maar nu ZIGGO naar mij toe eindelijk verbeteringen laat zien en serieuzer lijkt te worden is het niet zo dat een jaar ergernis daarmee zomaar even onder het tapijt verdwijnt.

ik zie dat het de goede kant op gaat, en dat is positief, vertrouwen heb je niet met 1 zeer leuk gebaar terug.
een beetje meer inlevingsvermogen van mensen die bijna nooit problemen hebben met ZIGGO is ook wel eens leuk.

vanavond bij de koffie gaat die letter er aan !


ik zit nog steeds bij ZIGGO, dat is dan ook positief te noemen nietwaar ?
Jam is offline  
Oud 20 november 2009, 11:24   #10
BenJ
Senior Member
 
BenJ's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
ach, zullen we dit dan ook even omdraaien?
alles wat gebruikers hier als negatief ervaren van ZIGGO word door een select groepje mensen direct weer positief richting ZIGGO gepareerd...

dat noemen ze dan nuanceren.
ik mag zeggen wat ik <-- vind.
Nuanceren betekent de zaak in het juiste perspectief weergeven.

De fout die men maakt is dat men zijn eigen perspectief als leidend beschouwd.

Iemand die boos is accepteert het niet dat men zijn probleem van emoties ontdoet. Iemand die voor of tegen Ziggo is accepteert het niet dat de zaak ook vanuit de andere kant wordt bekeken.

Het euvel waar mensen soms mank aan gaan is dat men dusdanig vast zit aan zijn eigen perspectief dat men per definitie zelfs niet meer wil luisteren naar de andere kant en de ander alleen maar veroordeelt om zijn, voor hen, afwijkend standpunt. Dit valt onder de noemer respect hebben voor elkaar.

Gevolg is dat er oeverloze discussies ontstaan, waar we al diverse keren van hebben gezegd dat we dat niet meer willen.

Alleen al het simpele feit dat we als forumleiding dit standpunt uitdragen wordt door sommigen al uitgelegd als beknotting om Ziggo te behagen. Je kan kletsen wat je wilt, voorbeelden te over geven, desondanks blijft men daar in volharden. Zelfs het verweer wordt gezien als bevestiging.

Op deze wijze is het onmogelijk om discussies te voeren. Als iemand een mening verkondigt en het vervolgens niet accepteert dat men er een andere mening over heeft, moet zich toch serieus afvragen of wel voor het juiste forum is gekozen.

Nogmaals, dit is een forum waar zowel voor als tegen Ziggo mag worden geschreven, maar sta dan wel open voor tegengas. Wij willen bruggen bouwen en elkaar niet neersabelen.
__________________
BenJ
BenJ is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl