Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19 november 2009, 19:35   #1
keessiekezman
Junior Member

keessiekezman's schermafbeelding
Standaard Wat zijn mijn rechten ?

Hallo,
Ik ben nu inmiddels een jaar geabonneerd op Ziggo Alles-in-1-Plus.(inmiddels 51.50 euro)
Vanaf het eerste moment heb ik problemen. Na herhaaldelijk bellen zag iemand 4 weken terug dat er lage inkomende waardes waren in mijn Ziggo-modem. De monteur die ze stuurden wist simpel vast te stellen dat er een breuk in de kabel buiten aanwezig is. Er gaat binnenkort een 'graaf-team" langs komen om dit probleem te verhelpen.

Wat zijn nu m'n rechten ? Ik heb al vanaf moment 1 last van van alles en nog wat, maar heb pas sinds 3 weken die monteur langs gehad die officieel heeft vast gesteld dat het niet goed werkt.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en ze kunnen pas gaan bepalen wat ik retour krijg van mijn abonnements-geld als het probleem verholpen is.

Ik ben alleen bang dat ze veel te laag gaan zitten met hun vergoeding. Zeker omdat ze dat pas zullen gaan berekenen vanaf 3 weken terug terwijl dit probleem al vanaf het eerste moment is.

Iemand enig idee hoe ik hiermee het beste kan om gaan ?
keessiekezman is offline  
Oud 19 november 2009, 21:26   #2
kingpin
Inactieve account

kingpin's schermafbeelding
Standaard

Via het contact formulier een klacht in dienen.
Waarin je alles uitlegt en om een passende compensatie verzoekt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keessiekezman Bekijk bericht
Wat zijn nu m'n rechten
kingpin is offline  
Oud 20 november 2009, 07:03   #3
keessiekezman
Junior Member

keessiekezman's schermafbeelding
Standaard

Dan krijg je dus het standaard antwoord dat je kunt wachten totdat het probleem is opgelost.
keessiekezman is offline  
Oud 20 november 2009, 07:59   #4
Netbios
Senior Member

Netbios's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingpin Bekijk bericht
Via het contact formulier een klacht in dienen.
Waarin je alles uitlegt en om een passende compensatie verzoekt.
Sorry maar dit slaat echt nergens op. Waarom een klacht indienen als dit over een storing gaat?

Je noteert gewoon de datum van aangaan van het abonnement. Vanaf toen heb je al problemen gehad, dus het ligt er wel aan met welke diensten precies je die problemen hebt gehad.

Als de storing is opgelost dan bel je naar de klantenservice of vul je het contactformulier nog een keer in (brief kan ook) en dan geef je aan waar jij denkt recht op te hebben.

Stel je hebt door de storing (ik neem een voorbeeld) 2 maanden slecht of geen internet en telefonie gehad met televisie werkte wel goed. je hebt +/- 100 euro betaald in die 2 maanden aan abo kosten. Je zou dan in theorie recht hebben op een abonnements vergoeding van ongeveer 68 euro (50 - 16 euro voor tv x2).

Pas als je er niet uitkomt met je telefoontje, contactformulier of brief dan pas gaan klagen. Niet gaan klagen als er geen reden toe is.

Succes ermee.
Netbios is offline  
Oud 20 november 2009, 08:51   #5
kingpin
Inactieve account

kingpin's schermafbeelding
Standaard

Wat stond er precies in dat antwoord van de afdeling klachten?
mag ook als PM naar mij gestuurd worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keessiekezman Bekijk bericht
Dan krijg je dus het standaard antwoord dat je kunt wachten totdat het probleem is opgelost.
kingpin is offline  
Oud 20 november 2009, 12:36   #6
KLaGoMaL
Junior Member

KLaGoMaL's schermafbeelding
Standaard

Als jij vanaf het begin al melding hebt gedaan dat je problemen hebt moeten ze dat kunnen zien en aan de hand daarvan bepalen wat je terugkrijgt. Is ook logisch dat ze wachten tot het probleem is opgelost want anders krijg je nu geld terug....over een maand wordt je probleem pas opgelost (bijvoorbeeld) en dan moet je over een maand weer bellen voor een aanvullende terugbetaling. Ze willen je probleem/klacht gewoon in 1 keer goed afhandelen.

Als je pas een maand geleden voor het eerst melding hebt gedaan wordt het wat lastiger maar daar ga ik niet van uit
KLaGoMaL is offline  
Oud 20 november 2009, 12:37   #7
Excalibur
Senior Member

Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Wat mij ook wel belangrijk lijkt. Wanneer heb je voor het eerst je probleem gemeld bij Ziggo? Je kan wel vanaf dag 1 storing hebben, maar als je pas na 3 maanden contact met Ziggo opneemt kan je naar mijn mening niet verwachten dat ze die eerste 3 maanden ook aan je vergoeden, pas vanaf het moment dat je de storing voor het eerst gemeld hebt aan Ziggo. Lijkt mij niet meer als redelijk.

Excalibur is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten