Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 november 2009, 16:40
wel109's schermafbeelding
wel109 wel109 is offline
Junior Member

Standaard cisco meenemen andere lokatie

hoi
kan ik mijn cisco met extra pakket meenemen naar bv vrienden om daar voetbal te kunnen kijken en later weer mee tenemen naar huis is dit mogelijk of is dit geregistreed op adres en huisnr
Oud 18 november 2009, 18:26
Frank-NL's schermafbeelding
Frank-NL Frank-NL is offline
Senior Member

Standaard

Kan op zich, maar is wel veel werk. Je kan ook alleen je smartcard meenemen als ze al een decoder hebben staan.
Oud 18 november 2009, 23:49
wel109 wel109 is offline
Junior Member

Standaard

ze hebben sd decoder een hd uitzending is dan iets beter maar ik wist niet dat het zo makkelijk was dacht dat de signalen ook retour naar ziggo gingen om te controleren kaarten delen word zo ook heel makkelijk gemaakt
Oud 19 november 2009, 06:37
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wel109 Bekijk bericht
ze hebben sd decoder een hd uitzending is dan iets beter maar ik wist niet dat het zo makkelijk was dacht dat de signalen ook retour naar ziggo gingen om te controleren kaarten delen word zo ook heel makkelijk gemaakt
Alleen UPC controleerd de kaarten in het retoursignaal voor zover ik weet. Ziggo niet.

Zou bij Ziggo ook niet kunnen omdat het overgrote deel van hun decoders helemaal geen retoursignaal heeft. Alleen de Cisco heeft wel een retoursignaal.

Bij UPC hebben alle decoders een retoursignaal.
Oud 19 november 2009, 10:05
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member

DTV: Cisco 8455 & 8485
Standaard

Citaat:
Welke voetbal wordt in HD uitgezonden? Of bedoel je straks het WK?
Oud 19 november 2009, 10:14
wel109 wel109 is offline
Junior Member

Standaard

ja wk en eafen toe een filmpie dus de cisco heeft wel een retoursignaal om te controleren gaat dit dan om het adres ben er eff benieuwd naar hoe zoiets werkt
Oud 19 november 2009, 11:16
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
ja wk en eafen toe een filmpie dus de cisco heeft wel een retoursignaal om te controleren gaat dit dan om het adres ben er eff benieuwd naar hoe zoiets werkt
Eh, je begrijpt me net verkeerd.

Ja, de Cisco heeft een retoursignaal, maar nee, de Cisco controleerd hier bij normale digitale TV niet je smartcard mee. Controle op de geactiveerde pakketten gebeurd op de decoder zelf en niet via het retoursignaal.

Bij Interactieve TV wordt wel via het retoursignaal gechecked geloof ik, zou alleen niet weten of ook gechecked wordt of de juiste smartcard in de juiste decoder op het juiste adres staat. Volgens mij niet, maar zou zeggen, probeer het eens uit (ga ik zelf niet doen, geen zin om de decoder van alle kabelsla achter mijn hifi weer te gaan ontwarren).

Bij UPC (geen idee van de techniek erachter, maar dit is wat ik als technische leek ervan begreep) wordt wel degelijk de check gemaakt middels koppeling van smartcard nummer aan een specifieke decoder en een specifiek aansluitpunt. Daar werkt de decoder even bij kennissen aansluiten dus niet.
Oud 19 november 2009, 22:14
wel109 wel109 is offline
Junior Member

Standaard

ik heb inmiddels effe een test gedaan het werkt wel zowel de smart kaart als cisco decoder
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten