Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Mededelingen

Internet - Algemeen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18 november 2009, 14:12   #1
Ricardo1983
Member
 
Ricardo1983's schermafbeelding
Standaard Modem Alleen Online Lampje

Hoi mensen...

Na 1.5 maand gezeik gehad te hebben na de omzet van 20 tot 50mb was dit eindelijk opgelost.
Nu na ongever 2 maanden weer gezeik...

Alleen het Online lampje brand nog maar.
Diverse malen gereset, zonder effect.

Dan maar de klanten service bellen, die weten niet hoe ze het moeten oplossen.
Er is wel meteen een monteur ingeplanned, maar die kan pas ergens volgende week.
Ook komt dit voor eigen kosten, mocht het probleem hier liggen.

Daarom vraag ik me af, wat het probleem kan zijn.
Ik vermoed dat de modem kapot is.
Maarja je weet maar nooit, daarom vraag ik het toch even hier.

Er is niets veranderd in de kabels, en eventuele aansluitingen.

Mocht iemand een oplossing hebben, hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Greetz Ricardo
Ricardo1983 is offline  
Oud 18 november 2009, 14:36   #2
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Je modem kan kaduuk zijn, maar er kan ook een storing in de wijkkast zijn.
Ik heb dit ook eens een keer een week lang gehad. Spontaan deed het modem het weer. Probleem in mijn wijk was, dat het signaal vanuit de wijkkast te hoog was, waardoor het modem over zijn nek ging.
Gizmo© is offline  
Oud 18 november 2009, 14:38   #3
Ricardo1983
Member
 
Ricardo1983's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Je modem kan kaduuk zijn, maar er kan ook een storing in de wijkkast zijn.
Ik heb dit ook eens een keer een week lang gehad. Spontaan deed het modem het weer. Probleem in mijn wijk was, dat het signaal vanuit de wijkkast te hoog was, waardoor het modem over zijn nek ging.
Op de helpdesk hebben ze wel een wijk-meting gedaan ofzo.
Daarbij werd verder niets opgemerkt.
Neem aan dat ze het dan moeten zien als het in de wijkkast zou zijn....
Ricardo1983 is offline  
Oud 18 november 2009, 19:33   #4
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Ik heb vandeweek een tijdje met de monteur van Ziggo gesproken en die gaf aan dat ze er op de helpdesk vaak er de ballen verstand van hebben.
De klant wordt met een standaard verhaaltje vaak afgewimpeld.
Gizmo© is offline  
Oud 19 november 2009, 08:40   #5
MonkeyBrainsNL
Member
 
MonkeyBrainsNL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Ik heb vandeweek een tijdje met de monteur van Ziggo gesproken en die gaf aan dat ze er op de helpdesk vaak er de ballen verstand van hebben.
De klant wordt met een standaard verhaaltje vaak afgewimpeld.
Dat is niet alleen bij Ziggo.. Overal op de HD zitten bijstandmoeders, studenten, UWV-ers.. die hebben allemaal dezelfde protocollen die ze moeten doornemen met de klant.. Eigen kennis is er niet of nauwelijks.. weten ze het niet word je in de hold gezet en word ook nog wel eens de verbinding verbroken..

Zulke bedrijven moeten gewoon een goede HD hebben met mensen die daadwerkelijk ook kennis hebben van het product!! Zoals bij XL4All bv..
MonkeyBrainsNL is offline  
Oud 19 november 2009, 11:33   #6
Ricardo1983
Member
 
Ricardo1983's schermafbeelding
Standaard

Monteur kon vandaag alsnog komen, na gister een paar keer met Ziggo gebeld te hebben.
Hij heeft een nieuwe modem geplaatst en kon alnog niet op internet, na een half uur van alles gedaan te hebben(modem resetten, stekker eruit en nog meer dingen) hebben we weer internet en telefoon
De monteur zelf snapte er helemaal niks van, kon ons iig niet vertellen wat er mis was dat hij er zolang mee bezig was
Maar ja we kunnen weer internet
Ricardo1983 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl