Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2009, 14:58
ibtisam's schermafbeelding
ibtisam ibtisam is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: bilthoven
Ziggo Internet: interactief
DTV: cisco
Berichten: 58
Standaard Is er een storing bekend?

Balen, werkt alles redelijk de laatste weken, vandaag weer eens "portal niet gevonden"
Bij de helpdesk is (nog)niets bekend van een storing, maar misschien ben ik de eerste die het merkt. En anders maar wachten op monteur 3.
  #2  
Oud 17 november 2009, 16:43
ibtisam's schermafbeelding
ibtisam ibtisam is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: bilthoven
Ziggo Internet: interactief
DTV: cisco
Berichten: 58
Standaard

Nou waarschijnlijk ben ik de enige, maar dan een vraag aan mijn mede lotgenoten. Vanaf vanmiddag kan ik itv dus niet meer gebruiken omdat er portal niet gevonden verschijnt. Is dat al eerder bij een van jullie voor gekomen, en kan dat idd alleen verholpen worden als er een monteur thuis komt. Ik baal namelijk omdat vanmorgen alles nog werkte en ik nu weer moet wachten tot as maandag.
  #3  
Oud 17 november 2009, 20:00
Outsider's schermafbeelding
Outsider Outsider is offline
Member
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Locatie: *
DTV: VOD only
Berichten: 42
Standaard

Dit zou rond 17:00 uur al opgelost moeten zijn. Portal niet gevonden kan een klantmonteur verder ook niets aan doen.
__________________
-- There are no stupid questions, but there are a LOT of inquisitive idiots. --
  #4  
Oud 17 november 2009, 23:19
ibtisam's schermafbeelding
ibtisam ibtisam is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: bilthoven
Ziggo Internet: interactief
DTV: cisco
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Outsider Bekijk bericht
Dit zou rond 17:00 uur al opgelost moeten zijn. Portal niet gevonden kan een klantmonteur verder ook niets aan doen.
Wat is een klantmonteur?

En wat bedoel je met: Dit zou rond 17:00 uur al opgelost moeten zijn.

Geven ze jou nu antwoord op mijn vraag/klacht?
  #5  
Oud 18 november 2009, 21:00
Outsider's schermafbeelding
Outsider Outsider is offline
Member
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Locatie: *
DTV: VOD only
Berichten: 42
Standaard

Nee, ik geeft antwoord op jouw klacht. Er was inderdaad een storing op een van de centrale systemen, en die was om ongeveer 17.00 uur opgelost.
Vandaar dat er na die tijd ook niemand meer op jouw vraag reageerde, want toen speelde het niet meer.

En met een klantmonteur bedoel ik dus een monteur die bij klanten thuis komt, in tegenstelling tot een monteur in het hogere netvlak (die hier ook niets mee had gekunt, want het ging om een centrale server).
__________________
-- There are no stupid questions, but there are a LOT of inquisitive idiots. --
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl