Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2009, 14:20
whats85's schermafbeelding
whats85 whats85 is offline
Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Berichten: 69
Standaard Ziggo kaart @Home of universeel

Ik heb een decoder inclusief kaart gekocht van iemand uit het @Home gebied. Alle zenders behalve Nederland 1 geven de melding: E30-4 Even geduld aub met deze kaart. Weet iemand of ik kan zien of dit een oude oranje kaart uit het @Home gebied is of een oranje universele kaart die Ziggo tegenwoordig heeft? De folder in het pakket met de zender lijst is per 1 maart 2009 dus de kaart moet vrij recent zijn.
  #2  
Oud 17 november 2009, 14:35
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Ik zou hier even kontakt mee over opnemen met Ziggo.
Het kan zijn dat de kaart niet werkt,hoewel de melding die je krijgt, die heb ik zelf ook gehad en dat was van een kaart die opnieuw geactiveerd moest worden.
Je moet zowieso door iemand bij Ziggo die kaart op je naam laten zetten,want als de vorige eigenaar bijvoorbeeld zijn abonnement opzegt,stopt jouw kaart er ook mee, dat lijkt me een niet handige (en voor jou ook niet wenselijke) situatie.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 17 november 2009, 14:51
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

De melding e30 'even geduld' komt meestal op hetzelfde neer als e19 'preview periode verlopen'. Kwestie van HD bellen en kaart laten (her)activeren.
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl