Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 november 2009, 12:56
Ayrton's schermafbeelding
Ayrton Ayrton is offline
Member
 
Geregistreerd: 12 mei 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Connect Max & Play Max + TC7210
DTV: Horizon Media Box / Humax iHDR 5050-C / Humax iHDR 5200-C / Humax IR-FOX C
Berichten: 94
Standaard Discovery HD uit preview

Het viel me gisteren op dat ik Discovery HD ineens kon ontvangen, ondanks dat ik het niet afneem bij Ziggo. Alle andere HD zenders blijven preview verlopen melding geven.

Alleen Discover HD is ineens zichtbaar geworden.

Iemand anders hetzelfde? Mis ik iets van nieuws van Ziggo?
  #2  
Oud 16 november 2009, 20:42
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: Emmeloord
DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
Het viel me gisteren op dat ik Discovery HD ineens kon ontvangen, ondanks dat ik het niet afneem bij Ziggo. Alle andere HD zenders blijven preview verlopen melding geven.

Alleen Discover HD is ineens zichtbaar geworden.

Iemand anders hetzelfde? Mis ik iets van nieuws van Ziggo?
Idem hier. Kanaal 63 is gewoon beschikbaar, 64 en 65: "Preview periode verlopen"Hopelijk leest Ziggo dit draadje niet....
__________________
L8r, Henk
  #3  
Oud 16 november 2009, 20:49
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

Zit bij mij op kanaal 60 en nog steeds 'scrambled'.
  #4  
Oud 16 november 2009, 20:58
Ayrton's schermafbeelding
Ayrton Ayrton is offline
Member
 
Geregistreerd: 12 mei 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Connect Max & Play Max + TC7210
DTV: Horizon Media Box / Humax iHDR 5050-C / Humax iHDR 5200-C / Humax IR-FOX C
Berichten: 94
Standaard

mja, hij zit ook op 60 inderdaad, blijft vreemd dat het bij iemand scrambled is en bij sommige (2 nu voorlopig) niet.
  #5  
Oud 16 november 2009, 21:02
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.917
Standaard

Zo vreemd is dat niet als sommigen hun signaal uit de Ziggo/@Home headend krijgen en anderen hun signaal uit de Ziggo/Casema headend.
  #6  
Oud 16 november 2009, 21:04
Ayrton's schermafbeelding
Ayrton Ayrton is offline
Member
 
Geregistreerd: 12 mei 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Connect Max & Play Max + TC7210
DTV: Horizon Media Box / Humax iHDR 5050-C / Humax iHDR 5200-C / Humax IR-FOX C
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Zo vreemd is dat niet als sommigen hun signaal uit de Ziggo/@Home headend krijgen en anderen hun signaal uit de Ziggo/Casema headend.
Daar heb je gelijk in en zag ik inderdaad ook. maar waarom is het nu ineens uit preview?
  #7  
Oud 16 november 2009, 21:09
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
Daar heb je gelijk in en zag ik inderdaad ook. maar waarom is het nu ineens uit preview?
Dan hebben ze bij Ziggo/@Home een fout gemaakt bij het toewijzen van het kanaal aan de pakketten. Of misschien wordt het kanaal momenteel zonder encryptie doorgegeven. Ik kan dat hier niet controleren aangezien ik zelf in Ziggo/Multikabel gebied woon en het signaal bij mij thuis dus afkomstig is uit de Ziggo/Casema headend.
  #8  
Oud 16 november 2009, 21:20
Mr_Parker's schermafbeelding
Mr_Parker Mr_Parker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Noord Brabant - @Home
DTV: Humax HD-PVR / Samsung HD
Berichten: 493
Standaard

Hier, oud @home gebied, werkt Discovery HD ook zonder HD abo.
Morgen in de loop van de dag zal het wel voorbij zijn. Dit zelfde komt wel eens vaker voor hier inde regio met sport1 die dan een avond, of soms zelfs een heel weekend, vrij geschakeld is.

Ik kan op de Humax 5050 niet zien of een zender of de zender gecodeerd is of niet, dus een simpele test met de sarmtcard moest uitsluitsel geven.
Ook nadat de kaart uit de decoder gehaald is blijft de zender zichtbaar, hij is dus momenteel niet gecodeerd.
  #9  
Oud 16 november 2009, 21:40
someone's schermafbeelding
someone someone is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Locatie: Almelo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: 2x CI+, Cisco 8485
Berichten: 295
Standaard

Het zelfde geldt voor Cartoon Network, die is ook al een tijdje niet gecodeerd.

Edit: blijkbaar lezen ze mee bij Ziggo want sinds vandaag is Cartoon Network weer gecodeerd.

Laatst gewijzigd door someone; 17 november 2009 om 15:50
  #10  
Oud 17 november 2009, 20:07
crapz0rs's schermafbeelding
crapz0rs crapz0rs is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 6 oktober 2008
Locatie: Enschede @home
Ziggo Internet: Ai1 Extra, 120/10 Mbit/s, Ubee EVM 3200, Linksys WRT610N
DTV: Panasonic TX-P50V20, Humax IRHD-5000C, Denon AVR-1610
Berichten: 839
Standaard

Lekker proactief zijn ze bij Ziggo zeg....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl