Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 november 2009, 11:56   #1
Ayrton
Member
 
Ayrton's schermafbeelding
Standaard Discovery HD uit preview

Het viel me gisteren op dat ik Discovery HD ineens kon ontvangen, ondanks dat ik het niet afneem bij Ziggo. Alle andere HD zenders blijven preview verlopen melding geven.

Alleen Discover HD is ineens zichtbaar geworden.

Iemand anders hetzelfde? Mis ik iets van nieuws van Ziggo?
Ayrton is offline  
Oud 16 november 2009, 19:42   #2
Henk2304
Senior Member
 
Henk2304's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
Het viel me gisteren op dat ik Discovery HD ineens kon ontvangen, ondanks dat ik het niet afneem bij Ziggo. Alle andere HD zenders blijven preview verlopen melding geven.

Alleen Discover HD is ineens zichtbaar geworden.

Iemand anders hetzelfde? Mis ik iets van nieuws van Ziggo?
Idem hier. Kanaal 63 is gewoon beschikbaar, 64 en 65: "Preview periode verlopen"Hopelijk leest Ziggo dit draadje niet....
__________________
L8r, Henk
Henk2304 is offline  
Oud 16 november 2009, 19:58   #4
Ayrton
Member
 
Ayrton's schermafbeelding
Standaard

mja, hij zit ook op 60 inderdaad, blijft vreemd dat het bij iemand scrambled is en bij sommige (2 nu voorlopig) niet.
Ayrton is offline  
Oud 16 november 2009, 20:02   #5
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Zo vreemd is dat niet als sommigen hun signaal uit de Ziggo/@Home headend krijgen en anderen hun signaal uit de Ziggo/Casema headend.
ArChie is offline  
Oud 16 november 2009, 20:04   #6
Ayrton
Member
 
Ayrton's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Zo vreemd is dat niet als sommigen hun signaal uit de Ziggo/@Home headend krijgen en anderen hun signaal uit de Ziggo/Casema headend.
Daar heb je gelijk in en zag ik inderdaad ook. maar waarom is het nu ineens uit preview?
Ayrton is offline  
Oud 16 november 2009, 20:09   #7
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
Daar heb je gelijk in en zag ik inderdaad ook. maar waarom is het nu ineens uit preview?
Dan hebben ze bij Ziggo/@Home een fout gemaakt bij het toewijzen van het kanaal aan de pakketten. Of misschien wordt het kanaal momenteel zonder encryptie doorgegeven. Ik kan dat hier niet controleren aangezien ik zelf in Ziggo/Multikabel gebied woon en het signaal bij mij thuis dus afkomstig is uit de Ziggo/Casema headend.
ArChie is offline  
Oud 16 november 2009, 20:20   #8
Mr_Parker
Senior Member
 
Mr_Parker's schermafbeelding
Standaard

Hier, oud @home gebied, werkt Discovery HD ook zonder HD abo.
Morgen in de loop van de dag zal het wel voorbij zijn. Dit zelfde komt wel eens vaker voor hier inde regio met sport1 die dan een avond, of soms zelfs een heel weekend, vrij geschakeld is.

Ik kan op de Humax 5050 niet zien of een zender of de zender gecodeerd is of niet, dus een simpele test met de sarmtcard moest uitsluitsel geven.
Ook nadat de kaart uit de decoder gehaald is blijft de zender zichtbaar, hij is dus momenteel niet gecodeerd.
Mr_Parker is offline  
Oud 16 november 2009, 20:40   #9
someone
Senior Member
 
someone's schermafbeelding
Standaard

Het zelfde geldt voor Cartoon Network, die is ook al een tijdje niet gecodeerd.

Edit: blijkbaar lezen ze mee bij Ziggo want sinds vandaag is Cartoon Network weer gecodeerd.

Laatst gewijzigd door someone; 17 november 2009 om 14:50
someone is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl