Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 november 2009, 12:26
juanj's schermafbeelding
juanj juanj is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: rijen
Berichten: 229
Standaard Mijn ziggo account probleem

Hoi Mensen,

Sinds gisteren Digitale tv gekregen, en nu wilde ik een ziggo account aanmaken voor het activeren van de smartcard, echter kreeg ik de eerste keer de melding, na het gehele formulier in vullen.

'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw'

dit gedaan, nogmaals geprobeerd, toen kreeg ik de melding

'Er bestaat al een account met dezelfde gebruikersnaam of klantnummer'

Dus denk ik, oh is ie toch er doorheen gekomen, echter kan ik niet aanmelden met de ingevulde gegevens. En bij het opvragen van de login gegevens krijg ik

'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw'

Het lijkt alsof er iets vastzit bij hun in het systeem, is er een email adress zodat ik dit probleem kan mailen naar Ziggo... heb niet zo'n zin een duur 0900 nr..
  #2  
Oud 15 november 2009, 12:33
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Het is heel goed mogelijk dat deze functie nog niet helemaal naar behoren werkt, omdat Ziggo bezig is met een nieuwe website ...
Lees dit topic maar eens door

Het Ziggo Webteam is actief op dit forum.
Misschien kan een van hen je helpen.
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #3  
Oud 16 november 2009, 17:16
juanj's schermafbeelding
juanj juanj is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: rijen
Berichten: 229
Standaard

Schijnbaar niet, ik zie geen reactie van een van die mensen
  #4  
Oud 16 november 2009, 17:20
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juanj Bekijk bericht
Schijnbaar niet, ik zie geen reactie van een van die mensen
Kijk eens hier ...
Iedereen met 'Ziggo Webteam' voor de naam hoort erbij.
Stuur een PB en normaal gesproken helpen ze je ...
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #5  
Oud 16 november 2009, 18:03
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Multikabel
Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Berichten: 1.439
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juanj Bekijk bericht
Schijnbaar niet, ik zie geen reactie van een van die mensen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Kijk eens hier ...
Iedereen met 'Ziggo Webteam' voor de naam hoort erbij.
Stuur een PB en normaal gesproken helpen ze je ...
Pak dan wel iemand die recentelijk online is geweest, er zitten inmiddels een paar oudgedienden bij. We moeten maar eens om een actualisatie vragen.
__________________
BenJ
  #6  
Oud 17 november 2009, 17:57
juanj's schermafbeelding
juanj juanj is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: rijen
Berichten: 229
Standaard

Ik heb een bericht naar Ziggo Webteam DTV gestuurd,

maar geen reactie, deze persoon is vandaag 07:51 nog actief geweest..
is dit de juiste persoon?
  #7  
Oud 19 november 2009, 00:52
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Je kunt ook Ziggo thuishelp gebruiken. Hoef je niet naar het 0900 nummer te bellen.
Het contactformulier kun je ook gebruiken.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #8  
Oud 20 november 2009, 17:37
juanj's schermafbeelding
juanj juanj is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: rijen
Berichten: 229
Standaard

Wat een shit website.. heel mijn verhaal erin getikt.. krijg ik weer deze melding..

"Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters"

dit staat in dat vak..
Ik wilde een ziggo account aanmaken, echter krijg ik de eerste keer de melding 'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw' na het gehele formulier in vullen. Dit gedaan, nogmaals geprobeerd, toen kreeg ik de melding 'Er bestaat al een account met dezelfde gebruikersnaam of klantnummer' Dus denk ik, oh is ie toch er doorheen gekomen, echter kan ik niet aanmelden met de ingevulde gegevens. En bij het opvragen van de login gegevens krijg ik 'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw'
zijn toch echt minimaal 8 karakters
  #9  
Oud 20 november 2009, 18:59
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Bel de helpdesk zou ik zo zeggen. Je moet dan telefonisch je smartcardnummer doorgeven en dan zal het één en ander geactiveerd worden.
  #10  
Oud 21 november 2009, 08:11
juanj's schermafbeelding
juanj juanj is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: rijen
Berichten: 229
Standaard

Bedankt mensen... jammer dat ziggo je zo dwingt 0900 kosten te maken...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl