Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 november 2009, 18:20   #1
bandietjeoo7
Member
 
bandietjeoo7's schermafbeelding
Standaard Kan niet bellen naar kpn glasvezel aansluiting.

Misschien dat iemand me met het volgende probleem kan helpen.

Mijn schoon zusje heeft een KPN glasvezel aansluiting.
Als mijn schoonmoeder, andere schoonzus, ik, kennissen of vrienden met een
Ziggo abonnement haar willen bellen kan dit niet.
Krijg wel een kiestoon, nummer word gebeld maar haar telefoon gaat niet over.
Wel kan zij met haar kpn naar Ziggo abonnees bellen.

Ze heeft gebeld met KPN en die zeggen daar dat Ziggo dit blokkeert.

Kan dat zo maar door Ziggo geblokkeerd worden??

Laatst gewijzigd door bandietjeoo7; 14 november 2009 om 18:35
bandietjeoo7 is offline  
Oud 14 november 2009, 18:30   #2
Spartagek
Senior Member
 
Spartagek's schermafbeelding
Standaard

Wat heeft Ziggo daarop geantwoord ?
Misschien de helpdesk bellen, om te vragen of dat zo is, en of er meer klachten over gekomen zijn ?

Lijkt me sterk dat Ziggo dit onderdrukt.

< KPN heeft vaker storingen die dan op de tegenpartij geschoven wordt >

Verder zijn de gebruikers van de vezel ook niet echt tevreden

Laatst gewijzigd door Spartagek; 14 november 2009 om 18:45
Spartagek is offline  
Oud 14 november 2009, 18:37   #3
bandietjeoo7
Member
 
bandietjeoo7's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartagek Bekijk bericht
Wat heeft Ziggo daarop geantwoord ?
Misschien de helpdesk bellen, om te vragen of dat zo is, en of er meer klachten over gekomen zijn ?

Lijkt me sterk dat Ziggo dit onderdrukt.

< KPN heeft vaker storingen die dan op de tegenpartij geschoven wordt >
Ben net het contactformulier betrefd deze vraag bij mijn ziggo
aan het invullen.

Ben ook benieuwd of meer mensen hier last van hebben.
bandietjeoo7 is offline  
Oud 14 november 2009, 18:42   #4
bandietjeoo7
Member
 
bandietjeoo7's schermafbeelding
Standaard

Heb net contact gehad met een collega van mijn vrouw die ook
KPN glasvezel heeft, en deze collega heeft hetzelfde probleem.
Die kan niet gebeld worden door Ziggo abonnees en ook ik kan hem niet bellen.
bandietjeoo7 is offline  
Oud 14 november 2009, 18:47   #6
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bandietjeoo7 Bekijk bericht
Ben net het contactformulier betrefd deze vraag bij mijn ziggo
aan het invullen.

Ben ook benieuwd of meer mensen hier last van hebben.
Waarschijnlijk gaat Ziggo zeggen dat het bij KPN ligt.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 14 november 2009, 19:40   #7
tja
Senior Member
 
tja's schermafbeelding
Standaard

Denk het niet, als provider van de 'beller' is Ziggo verantwoordelijk voor de oplossing.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) PPC; MDA Touch/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
tja is offline  
Oud 14 november 2009, 20:22   #8
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Dat hangt er maar net vanaf waar het probleem ligt. Als de klant alleen niet naar KPN-nummers kan bellen, maar wel naar alle andere nummers zal het probleem waarschijnlijk bij KPN liggen, dus dan is het terecht dat Ziggo je doorverwijst naar KPN. Kan je geen enkel nummer bellen dan zal Ziggo zelf gaan kijken uiteraard.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 14 november 2009, 21:13   #9
tja
Senior Member
 
tja's schermafbeelding
Standaard

Klopt niet helemaal. De provider van de beller is ook de 'trekker' bij problemen tussen de providers. Bovendien lijkt dit een routeringsprobleem bij Ziggo, de telefoontjes worden waarschijnlijk bij de verkeerde provider afgeleverd, of komen niet eens het Ziggo netwerk uit.
tja is offline  
Oud 15 november 2009, 19:53   #10
bandietjeoo7
Member
 
bandietjeoo7's schermafbeelding
Standaard

Heb net bericht van ziggo web team gehad en volgens hun ligt het aan
de routering van het nummer van mijn schoonzus.

Heb haar geadviseerd om maar eens contact met kpn op te nemen
over de routering van haar nummer.

word vervolgd.
bandietjeoo7 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl