Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 november 2009, 11:56
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard Werkzaamheden Ziggo

Vorige week ontving ik van Ziggo een e-mail waarin werkzaamheden aan de kabel in mijn buurt werden aangekondigd. Een goed initiatief om klanten ook per e-mail te informeren indien bij Ziggo een e-mail adres bekend is. Helaas blijkt echter dat de informatie die Ziggo per e-mail verzend niet in overeenstemming is met hetgeen zij op de Onderhoud en Storingen pagina van hun website plaatsen.

Volgens de ontvangen e-mail van vorige week is er sprake van werkzaamheden in de volgende periode:

Citaat:
U kunt ons één of meedere dagen verwachten in de week van maandag 9 t/m vrijdag 13 november van 07:00 - 16:00 uur.
Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niet thuis te blijven.
Benieuwd of één en ander is afgerond ga ik opzoek naar de afmelding van deze werkzaamheden op de Ziggo website. Daar blijkt echter dat de werkzaamheden niet op maandag 9 oktober zijn begonnen, maar al op woensdag 28 oktober:

Citaat:
Afgeronde Werkzaamheden van woensdag 28 oktober 08:00 uur tot vrijdag 13 november 17:00 uur
Ook wordt er volgens de website van Ziggo gewerkt van 08:00 uur tot 17:00 uur in plaats van 07:00 tot 16:00 uur volgens de e-mail. In één van de systemen een zomertijd/wintertijd instellingen foutje?

Vandaag ontving ik weer een e-mail over werkzaamheden:

Citaat:
U kunt ons verwachten op dinsdag 17 november van 08.00 - 10.00 uur. Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niet thuis te blijven.
Kennelijk waren de werkzaamheden toch nog niet helemaal afgerond. Geeft verder niet, ik ben allang blij dat Ziggo dit even laat weten. Helaas blijkt echter dat ook deze aankondiging via de website andere tijden voor de werkzaamheden heeft:

Citaat:
Geplande Werkzaamheden van dinsdag 17 november 09:00 uur tot dinsdag 17 november 12:00 uur
Waarom komt het niet bij Ziggo op om eens te controleren of de aankondigingen voor werkzaamheden via de e-mail en via de website met elkaar in overeenstemming zijn? Het moet toch niet zo moeilijk zijn om voor die aankondigingen één informatie bron te gebruiken?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten