Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 november 2009, 09:41   #1
veerlj
Senior Member
 
veerlj's schermafbeelding
Standaard Netwerkfout

Ik heb het forum nog terug gekeken maar niets gevonden over mijn probleem . Zal er vast wel in staan maar bij die cisco zijn er zoveel problemen dat de lijst lang is , erg lang .

Probleem ; als ik door de lijst met films zit te bladeren op movie on demand dan krijg ik als ik snel blader " netwerkfout " in een oranje kader .

Er is een monteur langs geweest en kon in mijn kabel systeem geen fouten vinden ,zat prima .Kon bijna ook niet want alles gelezen in het forum over het wel en wee van de kabels . Het beste a merk kabels en stekers van hirsmann etc . Had eerst ook een monster kabel maar las ergens dat die bij bepaalde zenders en frequenties problemen gaf , kon dat later niet meer terug vinden op het forum . Weet iemand misschien waar ik dat gelezen heb ?. Had dit verteld bij bcc en die man die me die kabel probeerde te verkopen werd bijna een beetje boos .

Heeft iemand anders hier last van de netwerkfout melding ? . Ik heb nadat de monteur is langs geweest nu een dag later cisco 3 staan , maar die geeft , als is het minder dezelfde storing .De melding gaat nu wel gelijk weg en staat er maar een seconde of twee .
veerlj is offline  
Oud 1 december 2009, 19:01   #2
rmusquet
Junior Member
 
rmusquet's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerlj Bekijk bericht
Heeft iemand anders hier last van de netwerkfout melding ? . Ik heb nadat de monteur is langs geweest nu een dag later cisco 3 staan , maar die geeft , als is het minder dezelfde storing .De melding gaat nu wel gelijk weg en staat er maar een seconde of twee .
Ik heb exact hetzelfde probleem hierzo in Limmen (NH)...

groet,
Rob.
__________________
Gegroet,
Rob Musquetier
rmusquet is offline  
Oud 6 december 2009, 08:02   #3
berend62
Junior Member
 
berend62's schermafbeelding
Standaard

hier in groningen ook last van ik denk dat ziggo helemaal niet klaar is met de cicco pvr
berend62 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl