Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 november 2009, 14:05
RKrikke's schermafbeelding
RKrikke RKrikke is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 juni 2009
Locatie: Almelo
Ziggo Internet: Internet Z2, SA EPC2203, Linksys BEFSR81
Berichten: 8
Standaard Onterecht abonnement Digitale Televisie

Mensen,

Voorop gesteld: ik wil graag onderstaande doorsturen naar Ziggo, maar hun webformulier blijft fouten genereren en verzendt het spul niet. Weet iemand hier hoe ik dit toch 'digitaal hun kant op kan bonjouren' (of als alternatief, hoe ik dit specifieke probleem buiten contact met Ziggo om kan oplossen)?

Tijdens de Six Flags dag eind 2007 een proefabonnement Digitale Televisie aangevraagd, niet in de laatste plaats omdat deze bij geen bericht juist NIET definitief zou worden. Recentelijk ontdekte ik pas, dat ik al geruime tijd 10 euro per maand extra betaal vanwege Digitale Televisie, terwijl ik toch echt niet voor een definitief abonnement heb getekend! Dit abonnement heb ik dan ook eind oktober opgezegd, hetgeen inmiddels ook bevestigd is. Dit compenseert mij echter nog niet voor het toch aanzienlijke bedrag wat ik er inmiddels aan kwijt ben zonder van de dienst gebruik te hebben gemaakt. Zojuist heb ik telefonisch met één van uw Klantenserivce medewerksters overlegd dat ik het beste een klacht hierover kan indienen, met als insteek de restitutie van het betaalde abonnementsgeld. Ik vraag u bij deze vriendelijk, dit in overleg met Athome in orde te maken. Het zou daarbij kunnen helpen, de oude gegevens omtrent contactmomenten te raadplegen, aangezien ik dus niets op papier heb (het abonnement zou immers automatisch stopgezet worden) maar me nog wel helder één contactmoment herinner, waarin de Athome medewerkster mij verzekerde dat de digitale ontvanger niet geretourneerd hoefde te worden, hetgeen ik eerlijk gezegd al enigszins vreemd vond: het leek me zonde, een prima apparaat van aanschafwaarde 100 euro weg te doen, maar wat moest ik er in die situatie nog mee? Ik hoop dat u e.e.a. spoedig in orde weet te maken en snel hierover van u te mogen vernemen, bij voorkeur telefonisch.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl