Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Mededelingen

Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 november 2009, 11:40
tuma01's schermafbeelding
tuma01 tuma01 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 november 2009
Locatie: Leens
DTV: samsung dcb-b270r
Berichten: 9
Standaard haperend beeld sommige zenders

Hallo,

ik heb sinds 2 dagen nu digitale tv van ziggo met een decoder van samsung DCB-B270R. Werkt allemaal prima in zoverre.

Alleen zijn er een aantal zenders die haperen bij mij, dan staan er aantal strepen door beeld en werkt de zender niet. Het gaat om rtl5, sbs6, rtl7, veronica en alle zenders van eredivisielive. Verder werken alle zenders prima. (de 1e dag werkten alle zenders wel prima)

Bij de zenders die goed werken ligt de signaalsterkte tussen de 60 en 70, kwaliteit is wel steeds 100%. (bij de bovengenoemde zenders die niet goed werken ligt sterkte tussen de 50% en 60% en kwaliteit steeds rond de 76%)

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? en hoe het op te lossen is? want ben van plan om abonnement op eredivisielive te nemen, maar dan moet het wel goed werken.

Ik heb de decoder op mijn slaapkamer aangesloten.

Laatst gewijzigd door tuma01; 13 november 2009 om 16:15
  #2  
Oud 12 januari 2010, 11:08
wesley87's schermafbeelding
wesley87 wesley87 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Locatie: brunssum
Berichten: 1
Standaard

ja heb ik ook alleen bij is het al een stuk erger geworden waar het beeld gewoon heel maal weg valt of dat alle zenders haperen,dus ik hoop dat iemand hier iets can op vinden.
  #3  
Oud 12 januari 2010, 12:32
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 augustus 2008
Locatie: Oosterkwartier
Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Berichten: 3.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tuma01 Bekijk bericht
Hallo,

ik heb sinds 2 dagen nu digitale tv van ziggo met een decoder van samsung DCB-B270R. Werkt allemaal prima in zoverre.

Alleen zijn er een aantal zenders die haperen bij mij, dan staan er aantal strepen door beeld en werkt de zender niet. Het gaat om rtl5, sbs6, rtl7, veronica en alle zenders van eredivisielive. Verder werken alle zenders prima. (de 1e dag werkten alle zenders wel prima)

Bij de zenders die goed werken ligt de signaalsterkte tussen de 60 en 70, kwaliteit is wel steeds 100%. (bij de bovengenoemde zenders die niet goed werken ligt sterkte tussen de 50% en 60% en kwaliteit steeds rond de 76%)

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? en hoe het op te lossen is? want ben van plan om abonnement op eredivisielive te nemen, maar dan moet het wel goed werken.

Ik heb de decoder op mijn slaapkamer aangesloten.
Ik heb het probleem ook, alleen op een andere transportstream (TFM-NL, MTV-Brand New. Rond 50% signaal, de andere allemaal 100%.
Binnenkort ga ik de hele binnenleiding nog maar eens bijlangs. Beginnend bij de connectoren en splitters.
  #4  
Oud 28 januari 2010, 14:33
Jin1988's schermafbeelding
Jin1988 Jin1988 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het probleem bij NEd1 2 en 3, deze vallen telkens weg, geen signaal geeft mijn samsung aan. Dit probleem heb ik sinds hij was vastgelopen in december. Ziggo gebeld, ja meneer dan moet u een versterker ertussen doen, wat een bullshit, als dat het probleem was dan had ik dat bij alle zenders moeten hebben, alleen bij Ned 1 2 en 3 heb ik onder de 50% signaal. Samsung gereset naar fabrieksinstellingen en frequenties opnieuw ingesteld, die staan goed. Nog steeds probleem. K*T ZIGGO
  #5  
Oud 27 februari 2010, 18:49
gejagt's schermafbeelding
gejagt gejagt is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Locatie: assen
Berichten: 22
Standaard

haperend beeld komt door sgnaal tekort.

Als je analoge beeld streperig of sneeuwerig is kan het probleem in de aanlevering van het signaal zitten. Als analoog goed is dan is er binnenshuis signaal verlies. als het binnenshuis zit dan kun je het beste stap voor stap gaan aansluiten om te kijken wanneer de storing zich voor gaat doen.
  #6  
Oud 28 februari 2010, 16:52
Pam78po's schermafbeelding
Pam78po Pam78po is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 december 2008
Locatie: rijswijk zh Casema
Ziggo Internet: geen
DTV: panasonic
Berichten: 1
Standaard storingen dig tv

Ik heb last van blokkerige beeld en krakend geluid op tv west, MTV tv Gelderland, wat kan dat zijn?
  #7  
Oud 28 februari 2010, 17:58
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 augustus 2008
Locatie: Oosterkwartier
Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Berichten: 3.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pam78po Bekijk bericht
Ik heb last van blokkerige beeld en krakend geluid op tv west, MTV tv Gelderland, wat kan dat zijn?
BER, oftewel: gebrekkige aanvoer, doorgaans te wijten aan bekabeling binnenshuis.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl