Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 november 2009, 15:03
ibtisam's schermafbeelding
ibtisam ibtisam is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: bilthoven
Ziggo Internet: interactief
DTV: cisco
Berichten: 58
Standaard rtl gemist 9 minuten per aflevering

Ik was blij dat rtl gemist eindelijk bechikbaar was, maar 9 minuten rtl boulevard bekijken vind ik waardeloos. Waarom niet de hele aflevering. En waar zijn de opnames van gtst, ik zie ze alleen van een week geleden. Ben ik de enige die dit heeft. Oja, ik heb alles al gereset.....fabrieksinstellingen geherinstalleerd en itv opnieuw geinstalleerd. Zijn ze bij Ziggo misschien nog met een proef bezig?
  #2  
Oud 12 november 2009, 17:18
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Berichten: 200
Standaard

Ik heb ook een vermoede dat het een proef of iets is want ten eerste wordt het content niet bijgewerkt en ten tweede heeft ziggo zelf nog niets officeel aangekondigt
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl