Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 november 2009, 12:21
michel30's schermafbeelding
michel30 michel30 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Je kunt ook op de cisco zelf het volume hoger zetten. Scheelt zoeken op je Harmony.
die had ik nog niet eens gezien, een vriend van me zei dat ook al
Oud 15 november 2009, 19:27
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Je kunt ook op de cisco zelf het volume hoger zetten. Scheelt zoeken op je Harmony.
Weet ik, maar bij ons zit er een plexiglas scherm voor de decoder tegen de grijpgrage vingertjes van straks onze zoon als die gaat kruipen en nu al de vingertjes van zijn neefje en kinderen van kennissen.
Gaan de AB signalen wel door heen, maar op de decoder zelf de knoppen gebruiken is dus wat lastiger.
(deze om precies te zijn)

De smartcard die uit de Cisco steekt wekt nml als magneet op kinderen. Welke wereldvreemde Cisco ontwerper nu weer heeft bedacht dat die decoder aan de voorkant uitsteekt ipv achter een klepje zoals bij elke andere decoder die ik heb gehad.... Moet vast iemand zonder kinderen geweest zijn.

Laatst gewijzigd door xahmol; 15 november 2009 om 19:35
Oud 16 november 2009, 09:24
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

ik heb mijn Itv contract inmiddels laten ontbinden, nu ben ik die box eens gewoon gaan gebruiken als PVR maar nog steeds loopt dat ding vast of na een dag of 2 weer zo traag als een slak tegen een berg op.

ook de HDMI handshake blijft regelmatig problemen geven.
het leek eerst beter te gaan zonder Itv maar dat blijkt nu dus schijn...
het is dus duidelijk de firmware.

over de beeldkwaliteit ben ik absoluut wel te spreken.
Oud 16 november 2009, 09:30
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
ik heb mijn Itv contract inmiddels laten ontbinden, nu ben ik die box eens gewoon gaan gebruiken als PVR maar nog steeds loopt dat ding vast of na een dag of 2 weer zo traag als een slak tegen een berg op.

ook de HDMI handshake blijft regelmatig problemen geven.
het leek eerst beter te gaan zonder Itv maar dat blijkt nu dus schijn...
het is dus duidelijk de firmware.

over de beeldkwaliteit ben ik absoluut wel te spreken.
Het is niks meer en niks minder dan een HDMI-Handshake probleem. Ook het 'audio probleem' wat de meeste van ons hebben die hun Cisco op een Receiver hebben aangesloten hoort hierbij. Ik heb begrepen van diverse medewerkers van Ziggo dat dit met de komende Firmware update (eind november) opgelost gaat worden. Het heeft ook niks met I.T.V. te maken. Dat staat er helemaal los van. Verder is het een goed apparaat met veel mogelijkheden, tenminste wat mij betreft.
Oud 16 november 2009, 10:23
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Het is niks meer en niks minder dan een HDMI-Handshake probleem. Ook het 'audio probleem' wat de meeste van ons hebben die hun Cisco op een Receiver hebben aangesloten hoort hierbij. Ik heb begrepen van diverse medewerkers van Ziggo dat dit met de komende Firmware update (eind november) opgelost gaat worden. Het heeft ook niks met I.T.V. te maken. Dat staat er helemaal los van. Verder is het een goed apparaat met veel mogelijkheden, tenminste wat mij betreft.
Ronvm, zou graag je optimisme delen, maar bij de vorige drie FW updates was ook al beloofd dat het HDMI handshake probleem opgelost zou worden. Ben dus erg sceptisch.

Los daarvan: 'een goed apparaat met veel mogelijkheden'... sorry, waarmee vergelijk je dan?
Concurentie: twee opnamen tegelijk, check, Cisco: fail.
Concurrentie: netwerk connectivity, check, Cisco: fail.
Concurrentie: intuitieve vloeiende menus, check, Cisco: fail.
Concurrentie: netwerk media mogelijkheden check, Cisco: fail.

Daarnaast talloze stabiliteits issues...

Kortom: tenzij je per sé iTV wilt (zou niet weten waarom trouwens gezien aanbod, prijs en storingsgevoeligheid) moet je de Cisco gewoon niet willen. Koop dan de Humax.

(PS: Mijn ouders hebben een Philips HDTV PVR box via UPC die hyper stabiel is en drie tuners heeft, twee opnamen en dan toch nog een andere zender kijken. En dan ook nog met goed werkende iTV met een aanbod dat wel de moeite waard is. Het kan dus wel).
Oud 16 november 2009, 10:33
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Ronvm, zou graag je optimisme delen, maar bij de vorige drie FW updates was ook al beloofd dat het HDMI handshake probleem opgelost zou worden. Ben dus erg sceptisch.

Los daarvan: 'een goed apparaat met veel mogelijkheden'... sorry, waarmee vergelijk je dan?
Concurentie: twee opnamen tegelijk, check, Cisco: fail.
Concurrentie: netwerk connectivity, check, Cisco: fail.
Concurrentie: intuitieve vloeiende menus, check, Cisco: fail.
Concurrentie: netwerk media mogelijkheden check, Cisco: fail.
Je hebt gelijk als je sceptisch bent, ik ook maar ik moet me wel ergens aan vastklampen. Mijn Cisco staat gewoon nu voor de 3e maand in de doos te wachten totdat hij er weer uit mag om de nieuwe firmware te laden. Als het dan nog niet goed is, houd het voor mij ook op.
De menu's zouden ook aangepakt worden, zodat e.e.a. vloeiender zou gaan. Ik verzin het niet zelf, maar heb dit van diverse medewerkers begrepen. Ik wil gewoon ongestoord kunnen kijken en opnemen en meer niet. Via het netwerk is heel leuk maar om m'n opnames op dvd te zetten...daar heb ik geen behoefte aan dus voor mij zijn de mogelijkheden genoeg en de Humax 5050c kost wel meteen weer dik € 300,=. Ik verkoop het thuis ook niet meer want in de tijd dat de Cisco in de doos staat heb ik wel een andere ontvanger aan moeten schaffen (Humax 5000c) en die is perfect (kan alleen niet opnemen). We blijven er geld in pompen en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik ben op de Cisco over gestapt omdat hij door Ziggo gecertificeerd zou zijn en ik (na een testperiode met geselecteerde gebruikers) er van uit ging dat hij ook goed was, anders was ik er nooit aan begonnen, ik dacht zelfs nog "ze adverteren er nu ook mee, dus moet het wel goed zijn". Niets is minder waar en voel ik me ook een beetje 'genomen'. Maar ook de Humax 5050c zal wel weer iets hebben wat als tekortkoming beschreven kan worden en daar trappen ze thuis ook niet (meer) in zul je begrijpen.
Dus ik hou me nog even vast aan de komende update die wat mij betreft vandaag nog op het netwerk gezet mag worden.
Oud 16 november 2009, 11:13
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

De Cisco zonder aanbieding voor nieuwe klanten kost ook gewoon dik 300 euro hoor ;-)
Oud 16 november 2009, 12:37
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
De Cisco zonder aanbieding voor nieuwe klanten kost ook gewoon dik 300 euro hoor ;-)
Ja maar dat bedoel ik dus ook, die heb ik al uitgegeven, daarna (omdat de Cisco nog steeds niet voldoet) een Humax iHD5000c gekocht (ook weer € 199,=) en dan zou ik nu alweer een Humax maar dan van dik € 300,= moeten aanschaffen. Ik wil ontzettend graag de Humax 5050c maar dat bedoelde ik, na al die missers krijg ik dat thuis zowat niet meer voor elkaar.

Laatst gewijzigd door ronvm; 19 november 2009 om 23:21
Oud 19 november 2009, 22:39
totoyoma's schermafbeelding
totoyoma totoyoma is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in een extra
DTV: cisco
Standaard

Doe net als ik net gedaan heb 200 euro gebeurd voor die cisco via marktplaats en orienteer je op een ander apparaat.(humax 5050)
Of zo'n module op je pc.
Kan je opnemen kijken branden wat je maar wil of bijv een xtreamer,alles beter dan zo'n stom cisco ding waar je mee gebonden bent tot alleen maar opnemen en afkijken + hij zapt bagger,schermweergave dikwijls bagger en tenslotte weinig gb's voor al dat geld ook nog
Oud 20 november 2009, 07:03
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door totoyoma Bekijk bericht
Of zo'n module op je pc.
Zoeen die niet door Ziggo ondersteund wordt bedoel je en daarom elk moment kan stoppen met werken, nee dank je, zijn ze iets te duur voor.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten