Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Mededelingen

Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 november 2009, 19:30
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Standaard BBC HD per 30 november bij CAIW

BBC HD per 30 november bij CAIW als eerste kabelaar beschikbaar

BBC HD, de Britse hoge definitie-zender van de publieke omroep BBC is per 30 november bij CAIW beschikbaar. Het gaat om de Britse publieke versie van de zender.

Lees verder (bron): http://dutchmedia.nl/blog/?p=1924
Oud 10 november 2009, 19:59
Humaxfan's schermafbeelding
Humaxfan Humaxfan is offline
Senior Member

Ziggo Internet: online 20MB
DTV: Humax IRHD-5050
Standaard

Hoop dat het ook bij ziggo binnenkort beschikbaar is. Kan mooi in het pakket van 3.95. zonder verhoging.
Oud 10 november 2009, 21:17
whats85's schermafbeelding
whats85 whats85 is offline
Member

Standaard

Las het begin van die titel en dacht zal het zo zijn maar helaas. Moet maar gaan verhuizen naar Caiway gebied denk ik.
Oud 10 november 2009, 21:21
MauriceW's schermafbeelding
MauriceW MauriceW is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard

Grrrrr ik word zo langerhand een beetje moe van Ziggo... Waarom geen uitbreiding van de HD-kanalen? BBC HD was ons twee jaar (!) geleden al beloofd... Ziggo word eens wakker!
Oud 10 november 2009, 22:12
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MauriceW Bekijk bericht
Grrrrr ik word zo langerhand een beetje moe van Ziggo... Waarom geen uitbreiding van de HD-kanalen? BBC HD was ons twee jaar (!) geleden al beloofd... Ziggo word eens wakker!
Ik denk dat ze klaarwakker zijn bij Ziggo, maar dat ze niet willen of niet kunnen. Er zitten namelijk ook nog een aantal andere HD kanalen aan te komen waarvoor ruimte moet worden gereserveerd, én ze zitten bij Ziggo met dat idiote plan van de OPTA op hun dak, terwijl CAIWAY daar geen last van heeft. Explains it all, denk ik.
Oud 10 november 2009, 22:16
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Ik denk dat ze klaarwakker zijn bij Ziggo, maar dat ze niet willen of niet kunnen. Er zitten namelijk ook nog een aantal andere HD kanalen aan te komen waarvoor ruimte moet worden gereserveerd, én ze zitten bij Ziggo met dat idiote plan van de OPTA op hun dak, terwijl CAIWAY daar geen last van heeft. Explains it all, denk ik.
Denk het niet..Caiway deelt de kabel al met de Recam daar,dus die lopen voorop op dat gebied.
Er zijn daar al 2 aanbieders.
Bij Caiway is de kabel al open.
Overigens kost dat HD pakket bij Caiway 9,95 dus zonder verhoging bij Ziggo voor 3,95 zoals een ander oppert kan je ook wel vergeten.
Oud 10 november 2009, 22:33
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Denk het niet..Caiway deelt de kabel al met de Recam daar,dus die lopen voorop op dat gebied.
Er zijn daar al 2 aanbieders.
Bij Caiway is de kabel al open.
Die situatie in de regio Gouda is historisch zo gegroeid omdat de REKAM aanvankelijk zelf geen digitale televisie aan kon bieden. Dat heeft dus niets te maken met nieuw beleid. De kabel is bij CAIWAY ook niet 'open' want derden hebben geen toegang tot het netwerk, en krijgen die ook niet omdat CAIWAY als kleine kabelaar niet mee hoeft te doen met het idiote OPTA plan.
Oud 10 november 2009, 22:42
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Overigens kost dat HD pakket bij Caiway 9,95 dus zonder verhoging bij Ziggo voor 3,95 zoals een ander oppert kan je ook wel vergeten.
Slightly off-topic, maar ik lap zo 10 euro per maand neer voor bbc-hd. Pluspakket eruit, daar kijk ik nooit naar. In Nederland kunnen we geen tv maken zoals de bbc dat doet, ik offer al mijn zenders op voor bbc1&2 en bbc-hd.
Oud 10 november 2009, 22:46
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Slightly off-topic, maar ik lap zo 10 euro per maand neer voor bbc-hd. Pluspakket eruit, daar kijk ik nooit naar. In Nederland kunnen we geen tv maken zoals de bbc dat doet, ik offer al mijn zenders op voor bbc1&2 en bbc-hd.
Zou ik nooit doen. Dan mis je ook BBC3 en BBC4, en daarmee ondergraaf je dan weer je eigen stelling.
Oud 10 november 2009, 22:48
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Zou ik nooit doen. Dan mis je ook BBC3 en BBC4, en daarmee ondergraaf je dan weer je eigen stelling.
Ik heb bbc 3 en 4. Kijk ik absoluut nooit naar. Ik kan toch geen 4 bbc's tegelijk kijken? Het beste van de bbc put ik uit een andere bron.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten