Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 november 2009, 20:12
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Deze worden gescand, en gaan vanaf dat moment digitaal door het leven bij Ziggo...
Natuurlijk. Als ik zeg formulier bedoel ik webformulier.
Oud 10 november 2009, 20:17
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Het gaat hier om klachten die via formulieren ingestuurd worden. Het lijkt me een gebrek in het systeem als deze (al of niet per ongeluk) weggegooid kunnen worden.

In de systemen die ik uit de praktijk ken, worden tickets nooit weggegooid. De status kan veranderd worden en er kunnen opmerkingen bij geplaatst worden e.d, maar je kan altijd de geschiedenis terug bekijken.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe het ticketsysteem bij Ziggo heet; wel weet ik dat het niet het meest ideale systeem is. We kunnen mails alleen teruglezen als deze zijn beantwoord en gelogd in het klantsysteem.
Oud 10 november 2009, 21:46
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joskes Bekijk bericht
Gewoon blij zijn met programma's als rader enz,ze zijn uitermate belangrijk.
Die geven mensen die tegen muren aanlopen een kans om toch hun zegje te doen of te laten doen.
Ze zijn ook niet verbonden beroepsmatig met bijv ziggo en daardoor objectief.
Het heeft natuurlijk geen zin om te vertellen dat het goed gaat als je zelf goed weet dat dat niet zo is.
Radar objectief? Ze laten alleen de klagers objectief hun zegje doen, de bedrijven waar het om gaat worden heel keurig en subtiel in die richting geduwd die Radar ze op wil hebben, en worden regelmatig onderbroken/afgebroken in wat ze zeggen.

Radar mag dan voor gedupeerden een kans zijn om hun zegje te doen, de drijfveer van Radar sensatie en dus de kijkcijfers, en daarvoor worden de middelen niet geschuwd.

Ik ben absoluut niet tegen programma's als Radar op zich, echter ben ik wel tegen op de manier waarop de programma makers het aanpakken. Als je objectief wilt zijn, moet je alle partijen objectief en volledig aan het woord laten, en niet sturen in datgene wat je wilt horen en de rest afkappen.

Oud 10 november 2009, 22:06
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacoziggo Bekijk bericht
Ik ben erg benieuwd hoe de rest van het forum ervaart de reactie tijd van de klantenservice.

Ik heb half oktober via het webteam formulier en het standaard formulier een klacht ingestuurd over ITV.Maar alleen de melding ontvangen dat het in behandeling is genomen.

Mijn gevoel zegt dat ze erg druk zijn met de vele klachten die vanuit het programma Radar zijn gekomen. en de overige klachten op een zijspoor raken.

Ik zie jullie reactie's wel tegemoet

Gr.

direct 2 dagen na de Ziggo uitzending gebeld.
Oud 10 november 2009, 23:19
joskes's schermafbeelding
joskes joskes is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra arris touchstone TM702
DTV: humax 5000c hd ontvanger
Standaard

Wat me opvalt is dat van radar gezegd word dat men er geen kans heeft er weerwoord te geven en onderbroken te worden als ziggo wat wil zeggen,maar het probleem bij ziggo zelf is dat daar totaal geen weerwoord te voeren is.
Daar mail je naar,krijg je geen antwoord.
Daar bel je naartoe,word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Ja je krijgt een koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen tegen ziggo.
En zeg nu eerlijk,je word gebeld met een mooi aanbod,verzekering dat alles rond is in hooguit twee weken.
Dat gaat heel dikwijls mis en dan heb je niets meer om te ondernemen als afwachten.
Dat noem ik dus echt zeer slecht.
Logisch dat men in programma's daar op inspringt.
In mijn optiek roept ziggo dat allemaal op zichzelf af.
En ik neem het jullie niet kwalijk hoor dat je je werkgever of iets dergelijks hier verdedigt ten opzichte van radar maar men is er toch over het algemeen wel zeer tevreden over dat er zulke programma's zijn gezien de responses die ze ontvangen.

Laatst gewijzigd door joskes; 10 november 2009 om 23:26
Oud 10 november 2009, 23:27
Senior Member

Standaard

Als Radar dat kunstje alleen bij Ziggo flikte, maar dat is niet zo, ze flikken dat kunstje bij elk bedrijf wat in de uitzending komt.

Het idee achter het programma is goed, de uitvoering is echter uitermate slecht, bedroevend en teleurstellend, en Radar is zeer zeker niet objectief, helaas ook nooit geweest.

En waarom oh waarom word er altijd weer terug gegrepen naar "Je zult wel bij Ziggo werken", of "Ik kan me voorstellen dat je jou werkgever verdedigt". Behalve dat het voor de meeste forumbezoekers flauwekul is, evenzo voor mij, is het een MEGA dooddoener..... Moet je voor een bedrijf werken om een bepaalde mening of standpunt te kunnen hebben? Altijd hetzelfde gezeik van mensen als ze tegengas krijgen op hun standpunt of een mening te horen krijgen die haaks op die van hun zelf staat.

Daarnaast word Ziggo niet verdedigt in deze, Radar word in een kwaad daglicht gesteld voor de manier waarop zij alle bedrijven behandelen in hun uitzendingen en verre van objectief zijn. Dus niets specifieks over Ziggo.

Laatst gewijzigd door Excalibur; 10 november 2009 om 23:33
Oud 10 november 2009, 23:30
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
En ik neem het jullie niet kwalijk hoor dat je je werkgever of iets dergelijks hier verdedigt ten opzichte van radar maar men is er toch over het algemeen wel zeer tevreden over dat er zulke programma's zijn gezien de responses die ze ontvangen.
En hier ga je de fout in... nogmaals Jokes, kap eens mee met dat gezeik over werkgever en dergelijke. Dat jij gefrustreerd bent is allang duidelijk, maar hou je eens in! Velen hier krijgen nog steeds geen salaris van Ziggo, simpelweg, omdat ze er niet werken
Oud 10 november 2009, 23:30
joskes joskes is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Als Radar dat kunstje alleen bij Ziggo flikte, maar dat is niet zo, ze flikken dat kunstje bij elk bedrijf wat in de uitzending komt.

Het idee achter het programma is goed, de uitvoering is echter uitermate slecht, bedroevend en teleurstellend, en Radar is zeer zeker niet objectief, helaas ook nooit geweest.

Het idee achter het ziggo is goed, de uitvoering is echter uitermate slecht, bedroevend en teleurstellend, en ziggo is zeer zeker niet objectief, helaas ook nooit geweest.

""kan je ook zo vertalen.""

Kijk 4 weken wachten al en nog niets gehoord of gezien.

Zendingen volgen Vul hier uw zendinggegevens in en klik vervolgens op 'Zoeken'

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Barcode (2S.../3S...) Postcode (1234AA) Buitenland Track & Trace binnen Nederland:

Ik lieg en fantaseer daar niet over toch,sommige werken daar toch wat is zo stuitend om daar moeilijk over te doen.
Oud 10 november 2009, 23:36
Senior Member

Standaard

Citaat:

Het idee achter het ziggo is goed, de uitvoering is echter uitermate slecht, bedroevend en teleurstellend, en ziggo is zeer zeker niet objectief, helaas ook nooit geweest.

""kan je ook zo vertalen.""

Kijk 4 weken wachten al en nog niets gehoord of gezien.

Zendingen volgen Vul hier uw zendinggegevens in en klik vervolgens op 'Zoeken'

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Barcode (2S.../3S...) Postcode (1234AA) Buitenland Track & Trace binnen Nederland:
Slechte vertaling, slechte onderbouwing. Nee het is geen vertaling. Het is de uitvoering van Radar die ik ter discussie stel, niet hoe Ziggo bepaalde zaken afhandelt.

Lezen blijkt moeilijk te zijn als je gefrustreerd bent. Ik snap dat er dingen misgaan, maar lees aub een reactie inhoudelijk goed voordat je reageert. Kost niet zoveel tijd, groot gemak. Er worden nu zaken verdraaid en door elkaar gehaald.

Oud 10 november 2009, 23:40
joskes joskes is offline
Banned User

Standaard

Nou ja je kan vinden wat je wil,maakt me niets uit,feit blijft dat ziggo landelijk er in veel gevallen een puinhoop van maakt wat betreft hun communicatie.
En daar valt of staat de immagebuilding van een bedrijf mee.
Dan krijg je mensen en programma's die daar tegen gaan protesteren
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten