Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 november 2009, 14:06
abacoziggo's schermafbeelding
abacoziggo abacoziggo is offline
Member

Standaard Erg stil bij Ziggo na uitzending Radar

Ik ben erg benieuwd hoe de rest van het forum ervaart de reactie tijd van de klantenservice.

Ik heb half oktober via het webteam formulier en het standaard formulier een klacht ingestuurd over ITV.Maar alleen de melding ontvangen dat het in behandeling is genomen.

Mijn gevoel zegt dat ze erg druk zijn met de vele klachten die vanuit het programma Radar zijn gekomen. en de overige klachten op een zijspoor raken.

Ik zie jullie reactie's wel tegemoet

Gr.
Oud 10 november 2009, 14:30
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacoziggo Bekijk bericht
Ik ben erg benieuwd hoe de rest van het forum ervaart de reactie tijd van de klantenservice.

Ik heb half oktober via het webteam formulier en het standaard formulier een klacht ingestuurd over ITV.Maar alleen de melding ontvangen dat het in behandeling is genomen.

Mijn gevoel zegt dat ze erg druk zijn met de vele klachten die vanuit het programma Radar zijn gekomen. en de overige klachten op een zijspoor raken.

Gr.
Tja, dat is het resultaat van die heerlijke klagers bij Radar
Oud 10 november 2009, 14:35
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

"Gewone" klachten worden nog gewoon opgepakt hoor... Als je al zo lang niks gehoord hebt zou ik je klacht eens opnieuw insturen; dit duurt wel héél lang...
Oud 10 november 2009, 17:35
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacoziggo Bekijk bericht

Gr.
ik zie dit toch ook anders dan alleen dat mensen die zich niet aan melden bij radar op een 2e plan zouden geraken, dit is hier op dit forum al een vaak gebruikt argument om radar in een kwaad daglicht te zetten.
ik vind het goed dat er programma's zijn die nog voor burgers opkomen als men geconfronteerd word met " het gevecht tegen de bierkaai"

dit zegt namelijk ook dat er dus [veel?] meer klachten zijn dan bij radar gemeld worden, daar word wel een beetje aan voorbij gegaan als men het hier over " die vervelende radar" heeft vind ik.

je kiest er zelf voor als je veel problemen hebt met ZIGGO en het niet te melden bij radar of kassa, want zo is het andersom natuurlijk ook...
nu worden die mensen die het daar wel melden en het programma soms weggezet als zeurpieten.
dat is ook niet helemaal fair vind ik.
Oud 10 november 2009, 18:07
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
"Gewone" klachten worden nog gewoon opgepakt hoor... Als je al zo lang niks gehoord hebt zou ik je klacht eens opnieuw insturen; dit duurt wel héél lang...
Opnieuw insturen? Hoe kan het dat een klacht "kwijtraakt"? Is de registratie zo brak dat dingen er zo maar verdwijnen?

Geen wonder dat mensen weinig vertrouwen hebben in de helpdesk, en naar alternatieven zoeken, zoals Radar.
Oud 10 november 2009, 18:33
joskes's schermafbeelding
joskes joskes is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra arris touchstone TM702
DTV: humax 5000c hd ontvanger
Standaard

Gewoon blij zijn met programma's als rader enz,ze zijn uitermate belangrijk.
Die geven mensen die tegen muren aanlopen een kans om toch hun zegje te doen of te laten doen.
Ze zijn ook niet verbonden beroepsmatig met bijv ziggo en daardoor objectief.
Het heeft natuurlijk geen zin om te vertellen dat het goed gaat als je zelf goed weet dat dat niet zo is.
Oud 10 november 2009, 18:43
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Opnieuw insturen? Hoe kan het dat een klacht "kwijtraakt"? Is de registratie zo brak dat dingen er zo maar verdwijnen?

Geen wonder dat mensen weinig vertrouwen hebben in de helpdesk, en naar alternatieven zoeken, zoals Radar.

Ziggo heeft wel zoon registratie data maar soms zijn de medewerkers zo lui om dat te zoeken in de systeem. Ik had laatst problemen met de afgesloten intv. dus heb gebeld en elke keer per doorschakeling vragen ze de probleem weer opnieuw. dus zij hoevaak moet ik het vertellen zoek het maar in jullie systeem en dus hebben ze gezocht en gevonden

Soms moet je verder zijken dan de neus lang is
Oud 10 november 2009, 19:50
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waardoor het bij mails zolang kan duren voor er een antwoord komt, anders dan dat iemand op de 'delete' knop drukt. Ik kan geen reden verzinnen om dat te doen, maar het wil wel eens per ongeluk gebeuren (mensen op de HD zijn net echte mensen en die maken fouten). Dat ligt niet aan de registratie.

@joskes: het nut van Radar en Kassa is er zeker. Als je tegen een groot bedrijf oploopt en er helemaal niet uitkomt, kan zo'n programma zeker uitkomst bieden. De Consumentenbond kan dat overigens ook. Van hen en van Kassa vind ik dat ze redelijk objectief zijn; van Radar kan ik dat echter niet zeggen. Bij een klacht zijn er altijd twee kanten van het verhaal, die van de klant en die van het bedrijf. Radar laat de kant van het bedrijf steevast niet of nauwelijks zien. Ze doen niet of nauwelijks aan hoor en wederhoor. En zit er dan eens een figuur van zo'n bedrijf in de uitzending, dan kan die nauwelijks zijn/haar verhaal doen vanwege continue onderbrekingen door Antoinette Hertsenberg. Die ook nog eens behoorlijk suggestieve vragen stelt.
Nee, hiermee wil ik Ziggo niet verdedigen noch welk ander bedrijf dan ook dat daar aan de schandpaal genageld wordt. Het enige dat ik wil is uitleggen dat Radar helemaal niet zo objectief is als het lijkt. Ze geilen op kijkcijfers en die krijg je makkelijker als je heel veel mensen alleen maar laat klagen. Daar zijn we namelijk goed in in dit land.
Oud 10 november 2009, 20:09
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waardoor het bij mails zolang kan duren voor er een antwoord komt, anders dan dat iemand op de 'delete' knop drukt. Ik kan geen reden verzinnen om dat te doen, maar het wil wel eens per ongeluk gebeuren (mensen op de HD zijn net echte mensen en die maken fouten). Dat ligt niet aan de registratie.
Het gaat hier om klachten die via formulieren ingestuurd worden. Het lijkt me een gebrek in het systeem als deze (al of niet per ongeluk) weggegooid kunnen worden.

In de systemen die ik uit de praktijk ken, worden tickets nooit weggegooid. De status kan veranderd worden en er kunnen opmerkingen bij geplaatst worden e.d, maar je kan altijd de geschiedenis terug bekijken.
Oud 10 november 2009, 20:10
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Het gaat hier om klachten die via formulieren ingestuurd worden
Deze worden gescand, en gaan vanaf dat moment digitaal door het leven bij Ziggo...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten